Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
"Jula varer helt til påske!"

5748975[/snapback]

 

Så de har tydeligvis sluttet med senjulsfølelse på skolen.

5749013[/snapback]

jeg gir enda juleklemmer til folk... :love:

Lenke til kommentar
Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!!

5748678[/snapback]

Dakar.

 

Dakar sier gutten som må betale mobil, buss, evt mat, skulesaker og mye annet av egen lomme.

5748737[/snapback]

Det hender pappa truer med at jeg må betale mobilen selv. Men det tror jeg hadde tatt knekken på økonomien en gang for alle. Penner og pennepatroner innførte også pappa at jeg måtte betale selv i høst - etter at jeg hadde gått til innkjøp av en trykkblyant fra Mont Blanc(ELSKER de pennene) som matchet pennen min. Mont Blanc kan sånt.

 

Månedskort må jeg krangle meg til. Og jeg får ikke så mye penger av paps i måneden.

5748806[/snapback]

 

Du er virkelig en morsom fyr JochimR :!:

 

(Sett at du er så ironisk som jeg håper du er, hvis ikke er du bare litt trist) :p

Lenke til kommentar
Nåh, Skogli? Du hadde en idè?

5748825[/snapback]

Ja. Hamasjit. Det er et program som lager et "lokalt" LAN. Slik at jeg og alle her inne som har hamasjit pluss resten kan spille multiplayer spill. Slik som BF1942 f.eks.

En lager banen. Alle andre joiner banen som om det skulle vært et LAN. Slik kan vi få våres egen "server" på TrackMania Nations!

 

Hva faen skal folk bruke hue inne for?

5748823[/snapback]

 

Sier du hue? Nå fikk jeg et helt nytt syn på deg.

5748846[/snapback]

Skrev egentlig feil. Det er vel lue som er bokmål.

 

hva er galt med lue inne som du sikkert mener?

5748851[/snapback]

Ved mye bruk av hue så vil en fortere miste håret pga at håret ikke får nok oksygen. Dessuten er det stygt og ikke fint. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

sitter å har en semi-erotisk samtale over msn med en nedelender som inneholder pisket krem, melkesjokolade og jordbær :love:

 

dauer snart av latter :D men bburde kanskje ikke gjøre sånn når man skal forberede seg til tentamen som er imorgen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...