Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!!

5748678[/snapback]

 

Jeg vil ikke høre om de økonomiske krisene dine. :)

5748689[/snapback]

Jeg vil! Det er jo tradisjon :love:

Men vil kanskje ikke kalle det kriser :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!!

5748678[/snapback]

Dakar.

 

Dakar sier gutten som må betale mobil, buss, evt mat, skulesaker og mye annet av egen lomme.

5748737[/snapback]

Det hender pappa truer med at jeg må betale mobilen selv. Men det tror jeg hadde tatt knekken på økonomien en gang for alle. Penner og pennepatroner innførte også pappa at jeg måtte betale selv i høst - etter at jeg hadde gått til innkjøp av en trykkblyant fra Mont Blanc(ELSKER de pennene) som matchet pennen min. Mont Blanc kan sånt.

 

Månedskort må jeg krangle meg til. Og jeg får ikke så mye penger av paps i måneden.

Lenke til kommentar
Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!!

5748678[/snapback]

Dakar.

 

Dakar sier gutten som må betale mobil, buss, evt mat, skulesaker og mye annet av egen lomme.

5748737[/snapback]

Det hender pappa truer med at jeg må betale mobilen selv. Men det tror jeg hadde tatt knekken på økonomien en gang for alle. Penner og pennepatroner innførte også pappa at jeg måtte betale selv i høst - etter at jeg hadde gått til innkjøp av en trykkblyant fra Mont Blanc(ELSKER de pennene) som matchet pennen min. Mont Blanc kan sånt.

 

Månedskort må jeg krangle meg til. Og jeg får ikke så mye penger av paps i måneden.

5748806[/snapback]

Jeg betaler alt selv jeg. :) Og jeg bor hjemme. Jeg må krangle meg til en liten snusboks. :)
Lenke til kommentar
Månedskort? Til hva? Buss? Har de ikke privatsjåfør? :wee:

 

 

 

Nåh, Skogli? Du hadde en idè?

5748825[/snapback]

Privatsjåføren får ikke jeg bruke så mye at jeg blir bortskjemt, desverre! Tar trikk og buss nesten hver dag jeg.. Pappa akket seg dessuten over at jeg burde betale SATS selv også. Men da må jeg jo ha høyere lønn hvis han ikke vil dekke ting!

Lenke til kommentar
Månedskort? Til hva? Buss? Har de ikke privatsjåfør? :wee:

 

 

 

Nåh, Skogli? Du hadde en idè?

5748825[/snapback]

Privatsjåføren får ikke jeg bruke så mye at jeg blir bortskjemt, desverre! Tar trikk og buss nesten hver dag jeg.. Pappa akket seg dessuten over at jeg burde betale SATS selv også. Men da må jeg jo ha høyere lønn hvis han ikke vil dekke ting!

5748836[/snapback]

Du er klar over motsetningene du setter her?

 

"Pappa akket seg dessuten over at jeg burde betale SATS selv også."

 

"Men da må jeg jo ha høyere lønn hvis han ikke vil dekke ting!"

 

Om faren din eier 'firmaet' du altid prater om, må han betale deg mer, men du må faktisk kanskje brekke en negl mer for de 4000,- mer du får.

Lenke til kommentar
må han betale deg mer, men du må faktisk kanskje brekke en negl mer for de 4000,- mer du får.
Ja? Brakk en negl i sted faktisk. Dessuten ville 4000 mer i måneden representere en relativt stor prosentvis økning av lønnen.

5748887[/snapback]

Poenget mitt er at han må gi deg like mye uansett. Om du får pengene, eller om du jobber for de, er hipp som happ. Du knakk en negl istad, ja. Jeg bruke bormaskin istad, og rev bort hudfiller som var større enn neglen din, og jeg klager så aldeles ikke. :) Slutt å knekk negler, få deg en yrkesfaglig utdannelse, få litt tøffere hender, og få vondt i ryggen. Det burde du tenke på.

 

 

God jul!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...