svamp Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!! 5748678[/snapback] Jeg vil ikke høre om de økonomiske krisene dine. 5748689[/snapback] Jeg vil! Det er jo tradisjon Men vil kanskje ikke kalle det kriser Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ut å øvelseskjøre bil nu. Ikke mer Tmn i dag. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!! 5748678[/snapback] Dakar. Dakar sier gutten som må betale mobil, buss, evt mat, skulesaker og mye annet av egen lomme. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) KUK! Blir flama av Ø.B, Hylo, Agressive og ZeroMac på msn nå Nei nå kom det flere 5748706[/snapback] Sorry, that's how the noobs feel it. Endret 13. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 nå har jeg postet første posten min i RPP, kjøpte Webcam i sta *be alle løpe å se* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 nå har jeg postet første posten min i RPP, kjøpte Webcam i sta *be alle løpe å se* 5748789[/snapback] Jeg fikk et helt nytt syn på deg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!! 5748678[/snapback] Dakar. Dakar sier gutten som må betale mobil, buss, evt mat, skulesaker og mye annet av egen lomme. 5748737[/snapback] Det hender pappa truer med at jeg må betale mobilen selv. Men det tror jeg hadde tatt knekken på økonomien en gang for alle. Penner og pennepatroner innførte også pappa at jeg måtte betale selv i høst - etter at jeg hadde gått til innkjøp av en trykkblyant fra Mont Blanc(ELSKER de pennene) som matchet pennen min. Mont Blanc kan sånt. Månedskort må jeg krangle meg til. Og jeg får ikke så mye penger av paps i måneden. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 nå har jeg postet første posten min i RPP, kjøpte Webcam i sta *be alle løpe å se* 5748789[/snapback] Jeg fikk et helt nytt syn på deg. 5748795[/snapback] hva da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Pappa kommer her og mener jeg bør betale klokke-reparasjonen av egen lomme! Er jeg plutselig blitt økonomisk uavhengig også nå? Fysj og fy!! 5748678[/snapback] Dakar. Dakar sier gutten som må betale mobil, buss, evt mat, skulesaker og mye annet av egen lomme. 5748737[/snapback] Det hender pappa truer med at jeg må betale mobilen selv. Men det tror jeg hadde tatt knekken på økonomien en gang for alle. Penner og pennepatroner innførte også pappa at jeg måtte betale selv i høst - etter at jeg hadde gått til innkjøp av en trykkblyant fra Mont Blanc(ELSKER de pennene) som matchet pennen min. Mont Blanc kan sånt. Månedskort må jeg krangle meg til. Og jeg får ikke så mye penger av paps i måneden. 5748806[/snapback] Jeg betaler alt selv jeg. Og jeg bor hjemme. Jeg må krangle meg til en liten snusboks. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 hva da? 5748817[/snapback] Det var ikke positivt. Hva faen skal folk bruke hue inne for? Dusjen for meg! Bais bais Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Månedskort? Til hva? Buss? Har de ikke privatsjåfør? Nåh, Skogli? Du hadde en idè? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Månedskort? Til hva? Buss? Har de ikke privatsjåfør? Nåh, Skogli? Du hadde en idè? 5748825[/snapback] Privatsjåføren får ikke jeg bruke så mye at jeg blir bortskjemt, desverre! Tar trikk og buss nesten hver dag jeg.. Pappa akket seg dessuten over at jeg burde betale SATS selv også. Men da må jeg jo ha høyere lønn hvis han ikke vil dekke ting! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hva faen skal folk bruke hue inne for? 5748823[/snapback] Sier du hue? Nå fikk jeg et helt nytt syn på deg. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 hva da? 5748817[/snapback] Det var ikke positivt. Hva faen skal folk bruke hue inne for? Dusjen for meg! Bais bais 5748823[/snapback] hva er galt med lue inne som du sikkert mener? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Månedskort? Til hva? Buss? Har de ikke privatsjåfør? Nåh, Skogli? Du hadde en idè? 5748825[/snapback] Privatsjåføren får ikke jeg bruke så mye at jeg blir bortskjemt, desverre! Tar trikk og buss nesten hver dag jeg.. Pappa akket seg dessuten over at jeg burde betale SATS selv også. Men da må jeg jo ha høyere lønn hvis han ikke vil dekke ting! 5748836[/snapback] Du er klar over motsetningene du setter her? "Pappa akket seg dessuten over at jeg burde betale SATS selv også." "Men da må jeg jo ha høyere lønn hvis han ikke vil dekke ting!" Om faren din eier 'firmaet' du altid prater om, må han betale deg mer, men du må faktisk kanskje brekke en negl mer for de 4000,- mer du får. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Seriøst. Slutt Joachim. Om jeg kaster opp over tastaturet saksøker jeg deg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 må han betale deg mer, men du må faktisk kanskje brekke en negl mer for de 4000,- mer du får. Ja? Brakk en negl i sted faktisk. Dessuten ville 4000 mer i måneden representere en relativt stor prosentvis økning av lønnen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 må han betale deg mer, men du må faktisk kanskje brekke en negl mer for de 4000,- mer du får. Ja? Brakk en negl i sted faktisk. Dessuten ville 4000 mer i måneden representere en relativt stor prosentvis økning av lønnen. 5748887[/snapback] Poenget mitt er at han må gi deg like mye uansett. Om du får pengene, eller om du jobber for de, er hipp som happ. Du knakk en negl istad, ja. Jeg bruke bormaskin istad, og rev bort hudfiller som var større enn neglen din, og jeg klager så aldeles ikke. Slutt å knekk negler, få deg en yrkesfaglig utdannelse, få litt tøffere hender, og få vondt i ryggen. Det burde du tenke på. God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg