Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Jaggu. Ingen overraskelse at det var like mye dritt på forumet som vanlig.

noobs.

5748108[/snapback]

OTSHOVTT - nå.

Lenke til kommentar

Liker også Creative Zen Vision:M godt, men har ikke noen faste prinsipper, så for tida sitter jeg og veier iPod video 30GB opp mot Creative Zen Vision:M.

Eneste forskjellen er jo egentlig at Creative har "alt" litt bedre (skjerm, batteri etc.), mens iPoden er slankere (noe som også er viktig).

Lenke til kommentar

ja den er ganske mye tykkere. merkelig at det er så stor forskjell. 11 vs 17 el 18mm.

jeg har forresten ipod mini 6gb, tror jeg venter med å kjøpe meg ny til neste generasjon spillere jeg som har bedre videofunksjon osv. er ingen jeg er så interresert i nå.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Liker også Creative Zen Vision:M godt, men har ikke noen faste prinsipper, så for tida sitter jeg og veier iPod video 30GB opp mot Creative Zen Vision:M.

Eneste forskjellen er jo egentlig at Creative har "alt" litt bedre (skjerm, batteri etc.), mens iPoden er slankere (noe som også er viktig).

5748249[/snapback]

Jeg har valgt iPoden, og anger så absolutt ikke. Jeg er faktisk glad for at jeg klarte å holde meg unna Creatives prøve-prosjekt. Den går jo faktisk ikke ann å få i lomma uten av det ser ut som at du har stå***z.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg ny MP3 spiller snart, og jeg tror jeg kommer til å havne på Creative sin. Jeg liker iPod best fra før av, men siden Vision:M har de tingene den har (Batteri tid, DivX, bedre skjerm) så blir det nok den :)

--------------------

Hmm, går det ann og komme off-topic i SO?

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg ny MP3 spiller snart, og jeg tror jeg kommer til å havne på Creative sin. Jeg liker iPod best fra før av, men siden Vision:M har de tingene den har (Batteri tid, DivX, bedre skjerm) så blir det nok den :)

5748288[/snapback]

Don't tell me I didn't warn you.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...