Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Skal man stjele tar man bare tingene i bæreposen og går ut. Slække butikkfolka reagerer ikke uansett.

5746381[/snapback]

Å joda. Jeg ble tatt som 12-åring etter en jakt mellom kjølediskene. :fun:

5746390[/snapback]

>Laul :!:

 

Hvorfor løp du ikke UT?

5746406[/snapback]

han ville ha med seg en pizza og :!:

5746410[/snapback]

Herregud hahhahah :!:

EDIT: stjele ting er ikke så vanskelig, men og stappa 2 brusflasker i armen på jakka, mens det buler ut er ganske, dumt gjort.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

stjele fra butikk gjør deg ikke kul...

 

stjel fra DNB og plaff ned en politimann eller to, og media vil flokke rundt deg som fluer, alle vil elske deg.

Lenke til kommentar
stjele fra butikk gjør deg ikke kul...

 

stjel fra DNB og plaff ned en politimann eller to, og media vil flokke rundt deg som fluer, alle vil elske deg.

5746500[/snapback]

Hva tror du jeg gjorde ved kjølediskene? Jeg skulle jo ta en Grandiosa som gissel. Mediaoppmerksomheten uteble, ettersom sikkerhetsstyrkene ikke brydde seg om livet til den stakkars pizzaen.

Lenke til kommentar
Stjal en tannbørste ubevisst i min barndom. Tok den i lomma mens jeg henta andre ting, og glemte å betale. Slikt som skjer

5746538[/snapback]

Fy faen ass, jeg har ingen respekt for sånne som deg :nei::no:

5746541[/snapback]

Skjønner deg godt. Samvittigheten min for det der dreper meg den dag i dag :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
stjele fra butikk gjør deg ikke kul...

 

stjel fra DNB og plaff ned en politimann eller to, og media vil flokke rundt deg som fluer, alle vil elske deg.

5746500[/snapback]

Hva tror du jeg gjorde ved kjølediskene? Jeg skulle jo ta en Grandiosa som gissel. Mediaoppmerksomheten uteble, ettersom sikkerhetsstyrkene ikke brydde seg om livet til den stakkars pizzaen.

5746543[/snapback]

for en syk verden vi lever i... folk bryr seg bare om sine egene! alle liv har samme rett til å leve !!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...