Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Don't call me gigolo, don't call me casanova

Just call me on the phone and baby come on over"

5744789[/snapback]

«I'm blue, da ba di da ba dai». :cool:

 

 

 

Jaggu, dere er omtrent like stille som jeg er trøtt! God natt og sånt vås.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Hey skjer hera lissom!

Vt-iversen: Presten sa til rabbineren: hey, you muslim bastard, you know what licks donkey balls? Da svarte rabbineren: What, you boner-biting jew fag? Presten svarte: Signaturen til Vt-iversen. Rabbineren var enig, og sa "Jepp, jeg tror han har ADHD."

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Hey skjer hera lissom!

Vt-iversen: Presten sa til rabbineren: hey, you muslim bastard, you know what licks donkey balls? Da svarte rabbineren: What, you boner-biting jew fag? Presten svarte: Signaturen til Vt-iversen. Rabbineren var enig, og sa "Jepp, jeg tror han har ADHD."

5744838[/snapback]

 

Hey Steffyboy og takk for svar. Du skriver mye bra og hysterisk morsomt på forumet, inkludert starten på dette svaret. Men du gikk for langt da du begynte å disse signaturen min.

Lenke til kommentar
Hey skjer hera lissom!

Vt-iversen: Presten sa til rabbineren: hey, you muslim bastard, you know what licks donkey balls? Da svarte rabbineren: What, you boner-biting jew fag? Presten svarte: Signaturen til Vt-iversen. Rabbineren var enig, og sa "Jepp, jeg tror han har ADHD."

5744838[/snapback]

 

Hey Steffyboy og takk for svar. Du skriver mye bra og hysterisk morsomt på forumet, inkludert starten på dette svaret. Men du gikk for langt da du begynte å disse signaturen min.

5744871[/snapback]

Ikke når signaturen din er dissbar.

 

Da legger jeg meg, natta!

Lenke til kommentar
Menne, nå skal jeg legge meg snart jeg :)

 

Men først skal jeg oppfordre til at alle roper hadet bra til Skogli og meg!

 

 

*1, 2, 3!!*

 

HADET BRA SKOGLI OG ZAPPZA

5744563[/snapback]

:love: Tusen takk!

Alle sammen!

Hipp, hipp, hurra!

 

Ok nå skal jeg teste ut no her. Åpne en boks cola, mekke no nudler og starte cs, deretter en film og legge meg i 5 tida, stå opp kl 8, dra på skolen småtrøtt, dra hjem, og legge meg i 10 tida og sove til kl 8.

 

Hvordan tror dere det vil gå? Blir vanligvis ikke så trøtt etter døgning, svir litt i øya og slik

5744602[/snapback]

Det funker fint :fun:

Jeg døgnet nesten. Sov bare to timer i de morgentimer.

Klokken ett bar det ut til skyting. Altså å gå på skyting etter døgning var "peace-of-cake". Merket ikke at jeg var trøtt.

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...