Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok nå skal jeg teste ut no her. Åpne en boks cola, mekke no nudler og starte cs, deretter en film og legge meg i 5 tida, stå opp kl 8, dra på skolen småtrøtt, dra hjem, og legge meg i 10 tida og sove til kl 8.

 

Hvordan tror dere det vil gå? Blir vanligvis ikke så trøtt etter døgning, svir litt i øya og slik

Lenke til kommentar
Ok nå skal jeg teste ut no her. Åpne en boks cola, mekke no nudler og starte cs, deretter en film og legge meg i 5 tida, stå opp kl 8, dra på skolen småtrøtt, dra hjem, og legge meg i 10 tida og sove til kl 8.

 

Hvordan tror dere det vil gå? Blir vanligvis ikke så trøtt etter døgning, svir litt i øya og slik

5744602[/snapback]

 

Ja, kvifor ikkje.

Lenke til kommentar
Ok nå skal jeg teste ut no her. Åpne en boks cola, mekke no nudler og starte cs, deretter en film og legge meg i 5 tida, stå opp kl 8, dra på skolen småtrøtt, dra hjem, og legge meg i 10 tida og sove til kl 8.

 

Hvordan tror dere det vil gå? Blir vanligvis ikke så trøtt etter døgning, svir litt i øya og slik

5744602[/snapback]

Sovner før.
Lenke til kommentar
Ok nå skal jeg teste ut no her. Åpne en boks cola, mekke no nudler og starte cs, deretter en film og legge meg i 5 tida, stå opp kl 8, dra på skolen småtrøtt, dra hjem, og legge meg i 10 tida og sove til kl 8.

Hvordan tror dere det vil gå? Blir vanligvis ikke så trøtt etter døgning, svir litt i øya og slik

5744602[/snapback]

Jeg skal gjøre omtrent det samme.

Lenke til kommentar

Skarstad, kaiern: Beklager at dere ikke skjønte ironien min :roll:

 

 

@ Alle sammen som ikke skulle skjønne ironien min:

 

"Jeg Zappza (Bjarte Kvamme) ser på det faktum at jeg ble sammenlignet med Hylo som en stor glede for meg selv, og forhåpentlig vis Hylo også (lov å drømme :love: )"

 

Håper det var klart nok for dere :roll:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Oh noes!

 

Er jeg så skrekkelig, stakkars meg :cry:

 

Jeg vil ikke bli sammenlignet med snus slasken Hylo!

5744633[/snapback]

 

Han pwner deg anytime så det er en ære for deg å bli sammenlignet med han, en ære du ikke fortjener faktisk. :p

 

Natta peepz! :)

5744645[/snapback]

Aww. :love:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...