Eline Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Nå er Eline hjemme fra skoletur og hun er nydusjet... Altså, Eline er renere og penere enn det hun var i dag tidlig. Ikke noe er som å våkne opp med dårlig ånde, sminke under øynene og fett hår.. Akkurat da er jeg ikke så glad i å ligge i lavvo, men ellers er det ganske koselig Ahh, i morgen skal jeg få vitnemålet mitt og se masse nice gutter i dress Tror det blir en god dag i morgen.. Hm, lurer på om venninnen min kommer og overnatter her i natt jeg.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Natta.....skal til Oslo i mårra.... Noen som vet hvor Komplett ligger? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen 2 stk grandiosa pepperoni 3 liter Coca Cola noen bananer Fixed Lenke til kommentar
minotir Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Åååå! jeg har så vondt i halsen!! :@ holder på å bli GAL! åååå hvor fælt jæg har det *fortsetteåsynessyndpåmegselv! * Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ' date='15/06/2005 : 21:49'] Natta.....skal til Oslo i mårra....Noen som vet hvor Komplett ligger? Hvor befinner vi oss?Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. I tillegg til Komplett.no i Norge, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland og Nederland med varer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen PepsiMax Grandiosa Pølse og Tomat Tube lett majones Hamburger Dressing Pose med godteri Tyggi Sånn, det burde vell holde til en usunn Ø.B kvelds? glemte at jeg hadde en kg med chilinøtter fra sverige... ingen kiwi alikevel Dessuten har jeg slutta med slik usunn mat. Say hello the the new ØB. jau. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Nå er Eline hjemme fra skoletur og hun er nydusjet... Altså, Eline er renere og penere enn det hun var i dag tidlig. Ikke noe er som å våkne opp med dårlig ånde, sminke under øynene og fett hår.. Akkurat da er jeg ikke så glad i å ligge i lavvo, men ellers er det ganske koselig uansett hvor kul turen var så er det bestandig så godt å komme hjem å få vasket seg gleder meg til i morra, da kommer kjæresten tre uker siden sist jo, kjennes ut som fem år Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ,15/06/2005 : 21:49] Natta.....skal til Oslo i mårra....Noen som vet hvor Komplett ligger? Hvor befinner vi oss?Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. I tillegg til Komplett.no i Norge, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland og Nederland med varer. Har hørt at de har Lager i Oslo jeg men...jeg er trøtt nå da... Jaja...tnx anyway.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen PepsiMax Grandiosa Pølse og Tomat Tube lett majones Hamburger Dressing Pose med godteri Tyggi Sånn, det burde vell holde til en usunn Ø.B kvelds? glemte at jeg hadde en kg med chilinøtter fra sverige... ingen kiwi alikevel Dessuten har jeg slutta med slik usunn mat. Say hello the the new ØB. jau. Oki! Grovt brød Vita hjertegodt smør bringebær syltetøy skummet melk Slek? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Takk TSP for at du fikset linja mi *spille BF2* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen Sunn edition: 1. Popcorn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Nå er Eline hjemme fra skoletur og hun er nydusjet... Altså, Eline er renere og penere enn det hun var i dag tidlig. Ikke noe er som å våkne opp med dårlig ånde, sminke under øynene og fett hår.. Akkurat da er jeg ikke så glad i å ligge i lavvo, men ellers er det ganske koselig Ahh, i morgen skal jeg få vitnemålet mitt og se masse nice gutter i dress Tror det blir en god dag i morgen.. Hm, lurer på om venninnen min kommer og overnatter her i natt jeg.. Can I come too? Great to have you back! *rawr* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Sign up today: http://opprop.no/opprop.php?id=eklame Ø.B; Hvorfor ikke la være og dra på kiwi? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ø.B; Hvorfor ikke la være og dra på kiwi? Skrev jo det ovenfor her da, at det ikke ble noe av alikevel. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Komplett har ikke lager i Oslo.. De har hovedlageret sitt på torp-it her i sandefjord Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Noen som vil ønske meg lykke til i morgen? Jeg går for toeren. Please, kjære Gud, ikke la meg stryke. Lykke til! Du er jente. Det kan ikke gå så dårlig! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Noen som vil ønske meg lykke til i morgen? Jeg går for seksern. Please, kjære Gud, ikke la meg få fem! Viktig å sette seg et mål, er det ikke? Lykke til AnAnAs! Går nok bra! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Føler med deg AnAnAs. Husker jeg skrev i SO3 at jeg tenkte på fransk muntlig som en flyulykke - det er noe som ikke skjer meg. Men er jo ikke verre enn å stotre fram et par setninger, så har man i alle fall stått. Lykke til! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Noen som vil ønske meg lykke til i morgen? Jeg går for toeren. Please, kjære Gud, ikke la meg stryke. lykke til ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg