Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Nå er Eline hjemme fra skoletur og hun er nydusjet... Altså, Eline er renere og penere enn det hun var i dag tidlig. Ikke noe er som å våkne opp med dårlig ånde, sminke under øynene og fett hår.. Akkurat da er jeg ikke så glad i å ligge i lavvo, men ellers er det ganske koselig :)

Ahh, i morgen skal jeg få vitnemålet mitt og se masse nice gutter i dress ;) Tror det blir en god dag i morgen.. ;)

Hm, lurer på om venninnen min kommer og overnatter her i natt jeg.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' date='15/06/2005 : 21:49'] Natta.....skal til Oslo i mårra....

Noen som vet hvor Komplett ligger?

Hvor befinner vi oss?

Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. I tillegg til Komplett.no i Norge, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland og Nederland med varer. 

Lenke til kommentar
Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen

PepsiMax

Grandiosa Pølse og Tomat

Tube lett majones

Hamburger Dressing

Pose med godteri

Tyggi

 

 

Sånn, det burde vell holde til en usunn Ø.B kvelds?

glemte at jeg hadde en kg med chilinøtter fra sverige...

ingen kiwi alikevel :p

Dessuten har jeg slutta med slik usunn mat. Say hello the the new ØB.

jau.

Lenke til kommentar
Nå er Eline hjemme fra skoletur og hun er nydusjet... Altså, Eline er renere og penere enn det hun var i dag tidlig. Ikke noe er som å våkne opp med dårlig ånde, sminke under øynene og fett hår.. Akkurat da er jeg ikke så glad i å ligge i lavvo, men ellers er det ganske koselig :)

uansett hvor kul turen var så er det bestandig så godt å komme hjem å få vasket seg :w00t:

 

gleder meg til i morra, da kommer kjæresten :love:

tre uker siden sist jo, kjennes ut som fem år :nei:

Lenke til kommentar
,15/06/2005 : 21:49] Natta.....skal til Oslo i mårra....

Noen som vet hvor Komplett ligger?

Hvor befinner vi oss?

Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. I tillegg til Komplett.no i Norge, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland og Nederland med varer. 

Har hørt at de har Lager i Oslo jeg men...jeg er trøtt nå da...

Jaja...tnx anyway..

Lenke til kommentar
Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen

PepsiMax

Grandiosa Pølse og Tomat

Tube lett majones

Hamburger Dressing

Pose med godteri

Tyggi

 

 

Sånn, det burde vell holde til en usunn Ø.B kvelds?

glemte at jeg hadde en kg med chilinøtter fra sverige...

ingen kiwi alikevel :p

Dessuten har jeg slutta med slik usunn mat. Say hello the the new ØB.

jau.

Oki!

 

 

Grovt brød

Vita hjertegodt smør

bringebær syltetøy

skummet melk

 

Slek?

Lenke til kommentar
Nå er Eline hjemme fra skoletur og hun er nydusjet... Altså, Eline er renere og penere enn det hun var i dag tidlig. Ikke noe er som å våkne opp med dårlig ånde, sminke under øynene og fett hår.. Akkurat da er jeg ikke så glad i å ligge i lavvo, men ellers er det ganske koselig :)

Ahh, i morgen skal jeg få vitnemålet mitt og se masse nice gutter i dress ;) Tror det blir en god dag i morgen.. ;)

Hm, lurer på om venninnen min kommer og overnatter her i natt jeg.. :hmm:

Can I come too?

 

Great to have you back! *rawr*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...