Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Internett fungerer bare såvidt :( ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.)

 

B|Real: takk for at jeg ikke fikk advarsel, *Huske på og aldri nevne nedlastingsprogram på hw's forum*

 

EDIT: Hvilken codec er vanligest unnatatt Xvid?

Endret av MagE
Lenke til kommentar

*Stønn*

Norsk eksamen............. Og jeg som lodde av de som kom opp i matte. Så slipper de fordi de ikke kjenner ekaminatoren. Fanken live e uretferdig :wallbash:

 

BTW: noen som har et bra (omså flere) konfliktbilde? eller er det noe jeg burde ta opp i skoledelen av forumet.

 

Edit: little mistake

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Internett fungerer bare såvidt :( ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.)

 

B|Real: takk for at jeg ikke fikk advarsel, *Huske på og aldri nevne nedlastingsprogram på hw's forum*

*Be til min gud, og for, og legge meg, hvis ikke guden mener jeg skal gjøre noe annet først*

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Internett fungerer bare såvidt :( ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.)

 

B|Real: takk for at jeg ikke fikk advarsel, *Huske på og aldri nevne nedlastingsprogram på hw's forum*

*Be til min gud, og for, og legge meg, hvis ikke guden mener jeg skal gjøre noe annet først*

Fiks internett linja mi nu! :p

 

Søvn trenger ikke den som tror

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...