:---{D Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 elkjøp er ikke alltid noen racere på levering og service nei.. Hvis du kjøper i butikken så kan du vel ikke klage på leverninga. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 elkjøp er ikke alltid noen racere på levering og service nei.. Hvis du kjøper i butikken så kan du vel ikke klage på leverninga. Hør hør, kloke ord. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Kanskje han ikke kjøper i butikken, eller ber om levering på døra? Herr Brun Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Kanskje han ikke kjøper i butikken, eller ber om levering på døra? Herr Brun Same shit different name, blir forsatt elkjøp. Blir som å si at jeg handler ikke på komplett.no pga jeg får jo varene tilsendt i posten o_O Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 elkjøp er ikke alltid noen racere på levering og service nei.. Hvis du kjøper i butikken så kan du vel ikke klage på leverninga. Hør hør, kloke ord. Sant... Bare et problem...jeg handlet ikke i butikken... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har faktisk vassblemmer på nesen min etter skoleturen i går. Shame on you sola! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Internett fungerer bare såvidt ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.) B|Real: takk for at jeg ikke fikk advarsel, *Huske på og aldri nevne nedlastingsprogram på hw's forum* EDIT: Hvilken codec er vanligest unnatatt Xvid? Endret 15. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
minotir Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Internett fungerer bare såvidt ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.) har samme problemet jeg å Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Internett fungerer bare såvidt ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.) B|Real: takk for at jeg ikke fikk advarsel, *Huske på og aldri nevne nedlastingsprogram på hw's forum* That's ok. Tror jeg skal legge meg straks. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) *Stønn* Norsk eksamen............. Og jeg som lodde av de som kom opp i matte. Så slipper de fordi de ikke kjenner ekaminatoren. Fanken live e uretferdig BTW: noen som har et bra (omså flere) konfliktbilde? eller er det noe jeg burde ta opp i skoledelen av forumet. Edit: little mistake Endret 15. juni 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 noen flere med telenor som ikke får til å sende mms? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Internett fungerer bare såvidt ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.) B|Real: takk for at jeg ikke fikk advarsel, *Huske på og aldri nevne nedlastingsprogram på hw's forum* *Be til min gud, og for, og legge meg, hvis ikke guden mener jeg skal gjøre noe annet først* Endret 15. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen PepsiMax Grandiosa Pølse og Tomat Tube lett majones Hamburger Dressing Pose med godteri Tyggi Sånn, det burde vell holde til en usunn Ø.B kvelds? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Og jeg som lodde av de som kom opp i matte. Lykke til på norsk eksamen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vurderer å ta meg en tur på Kiwi jeg. Skriv handleliste til meg noen 2 stk grandiosa kjøttdeig og løk 1,5 liter Coca Cola 2 poser potetgull Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Og jeg som lodde av de som kom opp i matte. Lykke til på norsk eksamen. Tre første google-treff på lodde. Lodde Lodde Lodde Lodde i Norsk/Nynorsk ordboka Skrev faktisk lodde med vilje. Lo ikke direkte av dem. Mer lodde av dem. -- Men bilder folkens, trenger de (holder med en link). Konflikt er temaet Endret 15. juni 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vel, DA legger jeg meg. Får håpe komplett pakker stashet mitt i morra Natt natt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Internett fungerer bare såvidt ikke nok til spilling eller MSN (alt for mangen timeouts.) B|Real: takk for at jeg ikke fikk advarsel, *Huske på og aldri nevne nedlastingsprogram på hw's forum* *Be til min gud, og for, og legge meg, hvis ikke guden mener jeg skal gjøre noe annet først* Fiks internett linja mi nu! Søvn trenger ikke den som tror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg