Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Harry potter gutter og jenter: Hva er det såkalte "gravgespenstet" familien wilteresn har på loftet?

5738803[/snapback]

sry, leser ikke HP på norsk :sick:

5738873[/snapback]

ååånei. Men da vet du kanskje hva de har på loftet viss du har lest den på engelsk da?

Lenke til kommentar
Harry potter gutter og jenter: Hva er det såkalte "gravgespenstet" familien wilteresn har på loftet?

5738803[/snapback]

5738873[/snapback]

ååånei. Men da vet du kanskje hva de har på loftet viss du har lest den på engelsk da?

5738888[/snapback]

navnet "wiltersn" ringer ikke en eneste bjelle hos meg iaff. Tonio?

Lenke til kommentar

5738803[/snapback]

5738873[/snapback]

5738888[/snapback]

navnet "wiltersn" ringer ikke en eneste bjelle hos meg iaff. Tonio?

5738899[/snapback]

wisley. eller hvordan det staves.

Lenke til kommentar
Tror nesten jeg skal kjøpe det spillet jeg. Blir det online (fulgte ikke med helt i starten...)?

5738877[/snapback]

Som sagt her tror vi det skulle bli et MMORPG.

5738889[/snapback]

Hmm var det ikke en tråd her om den filmen for ikke så lenge siden. Dere kan jo lese i den og se om dere finner svar :)

tråd

Lenke til kommentar
]

Som sagt her tror vi det skulle bli et MMORPG.

5738889[/snapback]

Gleder meg! Hvor mange vil kunne spille på hver server mon tro? 100? 1000 :blink:

Må jo være et par siden det er så mange planeter.

En ting jeg stusset på ved slutten av videoen: vil det være flere gallakser?

Lenke til kommentar

Fryser litt. Får skru opp temperaturen.

Syns jeg har skuffende nedlastningshastighet. Men jeg skal ikke klage. Var å skiftet en boks (modem) hos kabel-leverandøren. Nå er nettverket mye mer stabilt!

Hadde håpet på at det spore spillet skulle være massive mulitplayer online game... Men neida...

Skal nok kjøpe det anyways.

Lenke til kommentar

Villt! Ble sittende å se hele filmen jeg...

5738713[/snapback]

Det blei jeg også.

satt å håpa at den aldri slutta.

5738717[/snapback]

Tror nesten jeg skal kjøpe det spillet jeg. Blir det online (fulgte ikke med helt i starten...)?

5738877[/snapback]

plutselig så hadde jeg sett hele og gitt :D har nok aldri blitt så imponert over et spill noengang :dribble: er det noen release dato på dette ?

og nei, det hadde ikke fungert som mmo som det var vist der, hvis man bare kunne sprenge planeten din så enkelt.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...