Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Til alle dere andre.

Dette viste jeg om HW tidligere i dag.

Har en side der de tester ut ting.

har et forum der vi snakker om masse ting.

Jeg trudde da at Gamer.no var noe helt annet, siden jeg ikke kan huske at jeg har sett noe av gamer.no her på HW før...

5738454[/snapback]

Aldri lagt merke til at det er link til Hardware.no paa Gamer.no og vice versa? (Samt diverse andre sider, som amobil.no, akam.no etc.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri lagt merke til at det er link til Hardware.no paa Gamer.no og vice versa? (Samt diverse andre sider, som amobil.no, akam.no etc.)

5738467[/snapback]

:hmm: Når du sier det så trur jeg husker et skin som Gamer.no har, kan det stemme? :)

Nemlig... men vi trenger en med litt båndbredde da:P

5738470[/snapback]

*kremt* 6 Mbit/s *kremt*

Holder det? :p

Kan uansett ikke ha det hos meg trur jeg :(

Lenke til kommentar

5738467[/snapback]

:hmm: Når du sier det så trur jeg husker et skin som Gamer.no har, kan det stemme? :)

Forstaar ikke helt hva du vil frem til, men ja, paa forumet er det et Gamer.no-skin, samt et et for Hardware.no, et for Akam.no, et for Amobil.no og diverse andre.

Edit: Alle soestersidene har eget forum, (saa vidt jeg vet). Kan man da si at Off Topic er forumet til www.tull.no? tull.no er nemlig ogsaa del av nettverket.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Forstaar ikke helt hva du vil frem til, men ja, paa forumet er det et Gamer.no-skin, samt et et for Hardware.no, et for Akam.no, et for Amobil.no og diverse andre.

Edit: Alle soestersidene har eget forum, (saa vidt jeg vet). Kan man da si at Off Topic er forumet til www.tull.no? tull.no er nemlig ogsaa del av nettverket.

5738504[/snapback]

Ok.

Forstår ikke helt det siste der.

HW forumet er jo på diskusjon.no . Er det bare HW sitt eller noe som tilhører f.eks. Gamer.no, Akam.no, Amobil.no og HW.no?

Lenke til kommentar

5738504[/snapback]

Ok.

Forstår ikke helt det siste der.

HW forumet er jo på diskusjon.no . Er det bare HW sitt eller noe som tilhører f.eks. Gamer.no, Akam.no, Amobil.no og HW.no?

5738527[/snapback]

Du ser til venstre der det staar "forumkategorier"? Der er det Bil og Moter (amotor.no), Digital foto og video (akam.no), Hardware (hardware.no), Hardware Bedrift (hwb.no), Jobb og Utdanning (eget forum), Kultur (kulturo.no), Mobil og PDA (amobil.no), Off topic (eget forum), programmering (programmering.no), Programvare (programmer.no), Spill (gamer.no) og Tilbakemeldinger (eget forum).

Tidligere het forumet forum.hardware.no. Man kan si at det tilhoerte hw.no, med andre ord. Hver side hadde dog sin egen kategori. I dag heter det diskusjon.no, og alle forum er vel "likeverdige".

Bedriften som eier hele hurven (inkludert forumet) heter dog Hardware Online A/S, og eies vel av Orkla Media.

Lenke til kommentar
Stygge drittpc.

Om noen vet svaret på dette 1-krones spørsmålet, send en PM!

Kan CPU bli ødelagt under en biltur, distanse ca. 3-5 kilometer?

5738546[/snapback]

Det ser jeg ikke bort fra, hvis du har en tung kjoeler som har presset mot den. Hoeres dog ikke supersannsynlig ut.

Har kanskje harddisker faatt seg en stoeyt?

Har du proevd aa trekke ut alt og sette tilbake igjen? Har en ledning loesnet litt? Trekke alt ut og sette inn hjelper forbausende ofte.

Lenke til kommentar

En far kom hjem etter en forretningstur, og fant at John, hans sønn, hadde en flott ny off-road sykkel.

– Hvordan har du skaffet penger til å kjøpe den ? Den må jo koste 5000 kroner!

– Det var lett. Jeg har tjent dem ved å gå turer.

– Hvordan kan du tjene så mye på å gå turer?

– Hver kveld mens du har vært borte, har Nilsen vært her, og han betaler meg 200,- for å gå en tur!

:lol:

Lenke til kommentar
Det ser jeg ikke bort fra, hvis du har en tung kjoeler som har presset mot den. Hoeres dog ikke supersannsynlig ut.

Har du proevd aa trekke ut alt og sette tilbake igjen? Har en ledning loesnet litt? Trekke alt ut og sette inn hjelper forbausende ofte.

5738567[/snapback]

En av grunnene til at jeg ville ha PM, var egentlig at support ikke er helt lov her, but, who cares? -.-

Lenke til kommentar
Du ser til venstre der det staar "forumkategorier"? Der er det Bil og Moter (amotor.no), Digital foto og video (akam.no), Hardware (hardware.no), Hardware Bedrift (hwb.no), Jobb og Utdanning (eget forum), Kultur (kulturo.no), Mobil og PDA (amobil.no), Off topic (eget forum), programmering (programmering.no), Programvare (programmer.no), Spill (gamer.no) og Tilbakemeldinger (eget forum).

Tidligere het forumet forum.hardware.no. Man kan si at det tilhoerte hw.no, med andre ord. Hver side hadde dog sin egen kategori. I dag heter det diskusjon.no, og alle forum er vel "likeverdige".

Bedriften som eier hele hurven (inkludert forumet) heter dog Hardware Online A/S, og eies vel av Orkla Media.

5738554[/snapback]

Okei. Nå forstår jeg :)

Lenke til kommentar

5738567[/snapback]

En av grunnene til at jeg ville ha PM, var egentlig at support ikke er helt lov her, but, who cares? -.-

5738587[/snapback]

Pfft.

Det er vel strengt tatt det aa BE om support som er ulovlig. Er i alle fall det som egentlig er mest irriterende. hvis du vil det kan jeg sikkert fjerne svaret mitt.

Jeg vet i alle fall hvem jeg ikke skal hjelpe flere ganger. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...