Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg hørte på en kassett når jeg var fem år, der Brumm og Nasse Nøff skulle lure noen bier til å tro at de var bier for å få honning , så de lånte en rød ballong av Kristoffer Robin. :fun:

EDIT: Eller var den blå? :ermm:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Yay! Da har jeg runna Ole Brumm og Honningjakten med lillebror.

5737330[/snapback]

Gratulerer. Hoeres spennende ut.

Hvor gammel er lillebror?

5737337[/snapback]

Lillebror er fire år nå.

Så søtt. :wee: Møtte dere Tussi eller Tigergutt på veien? :)

5737339[/snapback]

De var på den store honningfesten vi hadde på slutten av spillet. Og da vi hoppa tau.

5737348[/snapback]

Min lillebror spilte gjennom slike spill alene naar han var 4. Han er naa 5 og spiller Oni, den eneste FPSen som er innstallert paa pappas maskin. Jeg er redd han kommer til aa eie meg i alt som heter spill om et par aar :blush:

Lenke til kommentar
Ballongen var nok rød :wee:

5737388[/snapback]

Du skjønner, valget stod mellom en rød ballong, eller en blå ballong.

Brumm klarte ikke helt å bestemme seg, så jeg tror han sa "Ja, takk. Begge deler." :wee:

5737402[/snapback]

hehe. Det kan stemme.

Jeg mener så godt å huske at jeg har hørt historien. men det er alt for lenge siden.

Lenke til kommentar

men de som troner på toppen er Metallica- Fade to black, WASP-forever free, Pantera- Cemetery gates og Hollow, Judas Priest- Exiter og Victim of Changes, Iron Maiden- Fear of the dark(live), the evil that men do,Hollowed be thy name, The Clairvoyant og Afraid to shoot strangers... :love:

har alt av Maiden og Metallica, og masse musikk som jeg digger klarer nesten ikke bestemme meg for yndlingssanger :)

Metallica- Fade to black i SAn Diego fra 1992 :love: beste live fremføring noensinnne * sette på Metallica DvD*

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Våknet. Det vat lyst ute. Tenkte klokket var nærmere 12. Men klokken var 17:30 :hrm: En hel dag borte!

Faen!

Opp og spise "frokost" nå...

5737290[/snapback]

Haha. Selveid er veleid.

Jeg stod opp klokken 10 jeg :)

5737300[/snapback]

Jepp. Må sette på alarmen til imorgen.

Skal være på skytebanen til 13:00.

Skal skyte med hagle. :devil:

Jegerkurs er gøy og lærerikt. :wee:

Til frokost: 3 kneip-skjever med leverpostei. Til drikke var det Nescafé (vann)Cappuccino!

Lenke til kommentar
men de som troner på toppen er Metallica- Fade to black, WASP-forever free, Pantera- Cemetery gates og Hollow, Judas Priest- Exiter og Victim of Changes, Iron Maiden- Fear of the dark(live), the evil that men do,Hollowed be thy name, The Clairvoyant og Afraid to shoot strangers... :love:

har alt av Maiden og Metallica, og masse musikk som jeg digger klarer nesten ikke bestemme meg for yndlingssanger :)

Metallica- Fade to black i SAn Diego fra 1992 :love: beste live fremføring noensinnne * sette på Metallica DvD*

5737452[/snapback]

Cemetery Gates er den eneste Panterasangen jeg har hoert, og jeg liker den ikke.

Fade to Black er fantastisk fin.

Men ingenting slaar Dream Theater - A Change of Seasons. Ingenting. Jeg kan sette den paa naar som helst, og det slaar aldri feil.

Skogli: Det skrives Cappuccino.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...