Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

¤¤¤ Fjernet av modeator ¤¤¤

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

 

 

Se deg selv som heldig så ikke får warning eller værre for dette innlegget MagE.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Se deg selv som heldig så ikke får warning eller værre for dette innlegget MagE.

Jeg vil anse det som et mirakel og vil nå tilbe han som min gud :innocent::p .

 

[tynn jentestemme]Nå er det "The Tribe" syyyyyyyyykt spennende! :grin: [/tynn jentestemme]

Hvorfor ser jeg egentlig på det? Jeg er jo en gutt, det er da vel bare jenter i 8-14års alderen som ser på det!!?? Jeg er defintivt ikke normal :cry: .

 

Jaja, driver å mobber de andre i nabolaget på msn om at jeg kom tidligere hjem enn dem, fordi jeg gikk, hehe.

Lenke til kommentar
hei, bruker denne tråden til og stille et enkelt spm. gidder ikke å lage ny post.

 

Er det noen som vet om en sånn side/mail jeg kan sende til folk som inneholder en "sexual test"? den funker slik at jeg sender en mail til feks ei veninne av meg og på den mailen er det fult av sexual spm. det står heller ikke at det er fra meg den er sendt fra. når hun har svart på testen får jeg en mail med oversikt over alle spm. og svarene. noeon som vet hvor jeg finner det?

 

Mvh. minotir

Er det ingen som vet om noe sånt her lr? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...