minotir Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) *snip* Du er ond @bundy, ja...noe imot det? hehe, mulig jeg er ond, men morro det er det EDIT: leif sef Endret 15. juni 2005 av minotir Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 *snip* Du er ond @bundy, ja...noe imot det? hehe, mulig jeg er ond, men morro det er det EDIT: leif sef Fikk en sånn av pappa en gang jeg Det var langt fra morro! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 *snip* Du er ond @bundy, ja...noe imot det? hehe, mulig jeg er ond, men morro det er det EDIT: leif sef Fikk en sånn av pappa en gang jeg Det var langt fra morro! haha, fy faan kor bra Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Arti. Nå begynner jeg å bli litt srpø. Har spillt til nå. Kanskje jeg burde gjøre noe? Nei... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Nå skal jeg avgårde på den siste festen sammen med folkene fra videregåendetrinnet mitt. Neste år forsvinner folk rundt omkring på alle landets høyskoler og universiteter. Blir litt trist å si farvell til alle skolekameratene mine. Skål! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Og hvem er det du har i hånda? Korporal Raa. b-real: *knurr* Takk skal du ha. Hatt et fint år du eller? Et greit år faktisk ja, til tross for all intops-driten og løgner utsettelser ut over det akseptable så, jo, har hatt det godt år Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) ¤¤¤ Fjernet av modeator ¤¤¤ #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Se deg selv som heldig så ikke får warning eller værre for dette innlegget MagE. Endret 15. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Fikk det nye albumet til System Of A Down i dag, ler så jeg dør her beste jeg har hørt på leeenge, anbefales til alle. Men de fleste har det vel allerede, har visst vært ute en stund... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Arti. Nå begynner jeg å bli litt srpø. Har spillt til nå. Kanskje jeg burde gjøre noe? Nei... og det er? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Arti. Nå begynner jeg å bli litt srpø. Har spillt til nå. Kanskje jeg burde gjøre noe? Nei... og det er? En mod til half-Life. Matrix lissom. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Se deg selv som heldig så ikke får warning eller værre for dette innlegget MagE. Jeg vil anse det som et mirakel og vil nå tilbe han som min gud . [tynn jentestemme]Nå er det "The Tribe" syyyyyyyyykt spennende! [/tynn jentestemme] Hvorfor ser jeg egentlig på det? Jeg er jo en gutt, det er da vel bare jenter i 8-14års alderen som ser på det!!?? Jeg er defintivt ikke normal . Jaja, driver å mobber de andre i nabolaget på msn om at jeg kom tidligere hjem enn dem, fordi jeg gikk, hehe. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Arti. Nå begynner jeg å bli litt srpø. Har spillt til nå. Kanskje jeg burde gjøre noe? Nei... og det er? En mod til half-Life. Matrix lissom. ahh - kult Funker det med hl2? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Tror phax er blitt: someday. Hmm...Jaja! *deppemode* Dritt klypper som bare går i stykker!* */deppemode* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Arti. Nå begynner jeg å bli litt srpø. Har spillt til nå. Kanskje jeg burde gjøre noe? Nei... og det er? En mod til half-Life. Matrix lissom. ahh - kult Funker det med hl2? Tror ikke det du. Må ha HL 1. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vi har testet pumpen din, og sender ny så fort du bekrefter denne mailen FINALY! *Hoppe på den teite 350mhz-en* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vi har testet pumpen din, og sender ny så fort du bekrefter denne mailen FINALY! Penispumpe? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Tribe-prat. En som heter Kjetil som fyller sytten i år ser på det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vi har testet pumpen din, og sender ny så fort du bekrefter denne mailen FINALY! Penispumpe? Funker sikkert som det og Kan hende det svir litt når rotorbladene treffer penishode, men samma det Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Arti. Nå begynner jeg å bli litt srpø. Har spillt til nå. Kanskje jeg burde gjøre noe? Nei... og det er? En mod til half-Life. Matrix lissom. ahh - kult Funker det med hl2? Tror ikke det du. Må ha HL 1. tester det, jeg =) Lenke til kommentar
minotir Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 hei, bruker denne tråden til og stille et enkelt spm. gidder ikke å lage ny post. Er det noen som vet om en sånn side/mail jeg kan sende til folk som inneholder en "sexual test"? den funker slik at jeg sender en mail til feks ei veninne av meg og på den mailen er det fult av sexual spm. det står heller ikke at det er fra meg den er sendt fra. når hun har svart på testen får jeg en mail med oversikt over alle spm. og svarene. noeon som vet hvor jeg finner det? Mvh. minotir Er det ingen som vet om noe sånt her lr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg