Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jepp la oss håpe det .

føler at det bare er 5-6 poster om dagen på audo forumet , eg hungrere etter mere og snakke om der

EDIT: og normalt sett kan det jo være vansklig og lese alt på so4 som blir postet , men nå er det jo egnitlig ikke noe problem , ikke det at jeg gidder og lese alt her lengre .

men før var det jo normalt med 15-20 sider om dagen her , er vell ikke så mange nå

5733926[/snapback]

I sommer var det vel 5 sider i minuttet et par netter. *Mimre*

Det var tider det!

5733940[/snapback]

da var d et stress og følge med ja

Hvorfor tror alle den sangen kommer fra Madagaskar?

5733986[/snapback]

sikkert no med at di er for unge til og ha hørt sangen før filmen kom .

jeg på et forspill med en kopis , vi satte på rednex , og en jente som var det utbrøt , hva er dette . hvor nesten alle snuddeseg og så rart på henne .

hun var en yngre veninne av hun som hadde forspillet , og hun var vist noen år yngre en meg og kompis min , dvs i var oldisene der ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Der finnes mye rart, ja!

5733762[/snapback]

ja, fant en shakira sang, og en spice girls sang :cry: også den verste fløytespillesangen, hvor alle toner er så falsk som du får det.

Lenke til kommentar

jeg på et forspill med en kopis , vi satte på rednex , og en jente som var det utbrøt , hva er dette . hvor nesten alle snuddeseg og så rart på henne .

hun var en yngre veninne av hun som hadde forspillet , og hun var vist noen år yngre en meg og kompis min , dvs i var oldisene der ^^

Jeg husker "I like to move it" låta enda :) Først gang jeg hørte den var i min tidlig barndom (ca 8-10 år gammel). Digga den som faen allerede da :p

teit video, men sangen er originalen :)

Lenke til kommentar

5734008[/snapback]

Noe sånt. Jeg er bare 17, men jeg vet at den er mye eldre enn Madagaskar.

5734044[/snapback]

Logisk nokk har du hørt den :p

hømm min blink profil virker ikke lenger :(

5734103[/snapback]

Hva skjedde da?

5734107[/snapback]

ingen anelse , ikke det at jeg helt kan huske p/l , jeg har 2 , tror jeg bruker feil nå , det var i vertfall ikke laget noen blink konto på denne start.no logginen , men det erjo ikke noe epostrecovery av passord der , må liksom kunne brukernavnet sitt :thumbdown:

ergo borte , og jeg gidder ikke lage en ny

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...