Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Dra hjem? Det er jo 10 mil hjem jo :cry:

Dessuten er det jo 100mbit inett her jo :innocent:

5732485[/snapback]

slutt å misunn meg :( jeg vil også¨på Tlanet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Neeh :whistle:

o_O

Torswin, bor du i Tromsø?

Kom på besøk da :) Du kan få låne en PC av meg :green:

5732589[/snapback]

jau jeg bor i tromsø. fikk ikke lov å drege med meg pcen dit bort så jeg fant ut at det ikke var noe vits å dra.

litt synd at alle de jeg kjenner er der (unntatt 2, 3 ink meg) så her sitter jeg helt alene

Lenke til kommentar
Faen da!

Er jo bare CS Nerder her jo :ohmy:

Jeg kommer ikke til og overleve hvis jeg ikke finner meg noen Strategi/Q3 Sjelefrender :cry:

5732359[/snapback]

Jeg er ikke glad i CS, og elsker strategispill (hadde flest innlegg paa TW-kategorien foer OT-baren overtok live mitt :wee:). Er jeg godtatt? Liker ikke Quake though.

Spiller StarCraft i helgene naa. :love:

5732376[/snapback]

Jeg spiller heller ikke CS, elsker strategispill (aller mest RTW) og jeg hadde flest innlegg i TW -kategorien (jeg var forresten en veldig stor forkjemper for at vi skulle få en egen TW -kategori og mitt evigvarende mas var nok mye av grunnen til a den ble opprettet.) Jeg hadde også flest innlegg i TW -kategorien før jeg ulykkeligvis postet min første post i SO 3 en gang, da var det meste gjort :( Nå har jeg derimot i løpet av de siste månedene fått ned antall prosenvis poster i OT -baren fra 40% til 36% noe jeg er veldig stolt av :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...