Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen tolke dette for meg?
Både Øving 7 og Øving 8 ligger ute. Begge omhandler snittkrefter (N-, V- og M-diagram), og dere kan med fordel begynne på begge i løpet av tiltaksukene.

5730281[/snapback]

Den var vrien :hmm:

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Har ikke skole jeg :tease:

Har endelig fått min etterlengtede vinterferie :love: Skal være på LAN nesten hele ferien ^^

Har forøvrig bare et problem... En av de idiotene som sitter på andre siden av bordet roper og bråker som en eller annen jævel! Hvordan kan jeg stoppe kjeften på han? Verste av alt er når jeg sier hold kjeft til han, så sier han hold kjeft til meg :realmad: Satan i helvete hvor nærme det er på at jeg banker han!!

Åhhh, det gjorde godt...

Supro: Du har sikkert hørt han.

Gjett hva? HAN SPILLER CS :mad:

5730264[/snapback]

Går det ikke an å klage til noen ?

Verste som er er folk som gjør sitt aller beste for å ødelegge for andre, eller som med vilje går inn for å irritere. Han gjør det nok kun for å få oppmerksomhet. Negativ oppmerksomhet er det eneste han vet hvordan han kan skaffe seg. Han har helt sikkert problemer med seg selv. Lav selvtillitt. Så egentlig er det vel kanskje synd på han...

Jeg foreslår at du går bort til han , skyter ut brystkassa, holder ut armene, og sier.. kom så skal pappa trøste deg :!:

Lenke til kommentar

Verste som er er folk som gjør sitt aller beste for å ødelegge for andre, eller som med vilje går inn for å irritere. Han gjør det nok kun for å få oppmerksomhet. Negativ oppmerksomhet er det eneste han vet hvordan han kan skaffe seg. Han har helt sikkert problemer med seg selv. Lav selvtillitt. Så egentlig er det vel kanskje synd på han...

Jeg foreslår at du går bort til han , skyter ut brystkassa, holder ut armene, og sier.. kom så skal pappa trøste deg  :!:

5730406[/snapback]

Skal klage til crewet nå jeg ;) Har bare ikke gidda røre meg fra plassen min enda :tease:

:lol::lol: Tror nesten jeg skal gjøre det ja :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du går bort til han , skyter ut brystkassa, holder ut armene, og sier.. kom så skal pappa trøste deg  :!:

5730406[/snapback]

Skal klage til crewet nå jeg ;) Har bare ikke gidda røre meg fra plassen min enda :tease:

:lol::lol: Tror nesten jeg skal gjøre det ja :dribble:

5730409[/snapback]

riv ut kablene hans :mrgreen:

Lenke til kommentar

Tenkte litt på å simpelten cracke passordet hans, skifte bakgrunn til en det står "STFU N00B!" på, og sette Windows oppstartstonen til et opptak der jeg og kompisen min synger "I'm a noob, i'm a noob, yes i'm a noob i'm a noob i'm a noob" :green:

Lenke til kommentar
Tenkte litt på å simpelten cracke passordet hans, skifte bakgrunn til en det står "STFU N00B!" på, og sette Windows oppstartstonen til et opptak der jeg og kompisen min synger "I'm a noob, i'm a noob, yes i'm a noob i'm a noob i'm a noob" :green:

5730482[/snapback]

Eller du kan ta søstra hans ;):evil:

Lenke til kommentar

5730482[/snapback]

Eller du kan ta søstra hans ;):evil:

5730492[/snapback]

Eller mora :devil::evil:

Lenke til kommentar

5730482[/snapback]

¨

Eller begge samtidig :!: :evil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...