Zlatzman Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Kan noen tolke dette for meg? Både Øving 7 og Øving 8 ligger ute. Begge omhandler snittkrefter (N-, V- og M-diagram), og dere kan med fordel begynne på begge i løpet av tiltaksukene. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Kan noen tolke dette for meg?Både Øving 7 og Øving 8 ligger ute. Begge omhandler snittkrefter (N-, V- og M-diagram), og dere kan med fordel begynne på begge i løpet av tiltaksukene. 5730281[/snapback] Den var vrien Endret 10. mars 2006 av quakie Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) For de jævlene skal ha meg til å levere den ene i dag! *sur* (siste dag av tiltaksukene i dag) Endret 10. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg spiller Quake III Arena, og litt CS, men han kødden der er det som lager grunnlaget for wheenere i Norge Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Alltid noe småknarp som roper og skal tøffe seg på LAN. Men dem har det som regel i kjeften. Er da sikkert noen andre som blir forbanna der? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 20 minus grader her *skole* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Har ikke skole jeg Har endelig fått min etterlengtede vinterferie Skal være på LAN nesten hele ferien ^^ Har forøvrig bare et problem... En av de idiotene som sitter på andre siden av bordet roper og bråker som en eller annen jævel! Hvordan kan jeg stoppe kjeften på han? Verste av alt er når jeg sier hold kjeft til han, så sier han hold kjeft til meg Satan i helvete hvor nærme det er på at jeg banker han!! Åhhh, det gjorde godt... Supro: Du har sikkert hørt han. Gjett hva? HAN SPILLER CS 5730264[/snapback] Går det ikke an å klage til noen ? Verste som er er folk som gjør sitt aller beste for å ødelegge for andre, eller som med vilje går inn for å irritere. Han gjør det nok kun for å få oppmerksomhet. Negativ oppmerksomhet er det eneste han vet hvordan han kan skaffe seg. Han har helt sikkert problemer med seg selv. Lav selvtillitt. Så egentlig er det vel kanskje synd på han... Jeg foreslår at du går bort til han , skyter ut brystkassa, holder ut armene, og sier.. kom så skal pappa trøste deg :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Går det ikke an å klage til noen ? Verste som er er folk som gjør sitt aller beste for å ødelegge for andre, eller som med vilje går inn for å irritere. Han gjør det nok kun for å få oppmerksomhet. Negativ oppmerksomhet er det eneste han vet hvordan han kan skaffe seg. Han har helt sikkert problemer med seg selv. Lav selvtillitt. Så egentlig er det vel kanskje synd på han... Jeg foreslår at du går bort til han , skyter ut brystkassa, holder ut armene, og sier.. kom så skal pappa trøste deg :!: 5730406[/snapback] Skal klage til crewet nå jeg Har bare ikke gidda røre meg fra plassen min enda :lol: Tror nesten jeg skal gjøre det ja Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Går det ikke an å klage til noen ? Verste som er er folk som gjør sitt aller beste for å ødelegge for andre, eller som med vilje går inn for å irritere. Han gjør det nok kun for å få oppmerksomhet. Negativ oppmerksomhet er det eneste han vet hvordan han kan skaffe seg. Han har helt sikkert problemer med seg selv. Lav selvtillitt. Så egentlig er det vel kanskje synd på han... Jeg foreslår at du går bort til han , skyter ut brystkassa, holder ut armene, og sier.. kom så skal pappa trøste deg :!: 5730406[/snapback] Skal klage til crewet nå jeg Har bare ikke gidda røre meg fra plassen min enda :lol: Tror nesten jeg skal gjøre det ja 5730409[/snapback] riv ut kablene hans Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tenkte litt på å simpelten cracke passordet hans, skifte bakgrunn til en det står "STFU N00B!" på, og sette Windows oppstartstonen til et opptak der jeg og kompisen min synger "I'm a noob, i'm a noob, yes i'm a noob i'm a noob i'm a noob" Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tenkte litt på å simpelten cracke passordet hans, skifte bakgrunn til en det står "STFU N00B!" på, og sette Windows oppstartstonen til et opptak der jeg og kompisen min synger "I'm a noob, i'm a noob, yes i'm a noob i'm a noob i'm a noob" 5730482[/snapback] Eller du kan ta søstra hans Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tenkte litt på å simpelten cracke passordet hans, skifte bakgrunn til en det står "STFU N00B!" på, og sette Windows oppstartstonen til et opptak der jeg og kompisen min synger "I'm a noob, i'm a noob, yes i'm a noob i'm a noob i'm a noob" 5730482[/snapback] Eller du kan ta søstra hans 5730492[/snapback] Eller mora Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tenkte litt på å simpelten cracke passordet hans, skifte bakgrunn til en det står "STFU N00B!" på, og sette Windows oppstartstonen til et opptak der jeg og kompisen min synger "I'm a noob, i'm a noob, yes i'm a noob i'm a noob i'm a noob" 5730482[/snapback] ¨ Eller begge samtidig :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tror kansje han skjønner det bedre om du river ut kablene Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Fridag i dag. 5730612[/snapback] Skoledag i dag hadde ikke gjort noe å vært eime og spellt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Fridag i dag. 5730612[/snapback] Fredag i dag Lenke til kommentar
kimman Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Blir fest på meg i helga.. dere også? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Blir fest på meg i helga.. dere også? 5730683[/snapback] neh, enda ei helg med nerding. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Blir fest på meg i helga.. dere også? 5730683[/snapback] neh, enda ei helg med nerding. 5730686[/snapback] Meg óg. *kose på VS.NET 2005 og DirectX SDK 2006* Også seff være med damen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg