Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan nå melde om at First Price sin vaniljeis ikke kommer i nærheten av Diplom Is' versjon når det gjelder smak. Det gjelder også med O'Boy. Gleder meg til disse tre litrene er borte så jeg kan få tak i skikkelig is igjen, får vel teste Sørlandsis da.

redigert:

Etter nøyere testing lurer jeg på om denne isen ikke har for høyt vanninnhold, da smaken minner litt om is som har blitt delvis tint mange ganger. Det kan jo også være en dårlig fryseprosess eller transport som forårsaker dette.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Jeg kan nå melde om at First Price sin vaniljeis ikke kommer i nærheten av Diplom Is' versjon når det gjelder smak. Det gjelder også med O'Boy. Gleder meg til disse tre litrene er borte så jeg kan få tak i skikkelig is igjen, får vel teste Sørlandsis da.

redigert:

Etter nøyere testing lurer jeg på om denne isen ikke har for høyt vanninnhold, da smaken minner litt om is som har blitt delvis tint mange ganger. Det kan jo også være en dårlig fryseprosess eller transport som forårsaker dette.

5729802[/snapback]

Yummy. Is som blir fryst, tinet, frys og tinet igjen.

Forresten så foretrekker jeg isen som kommer i oval boks og kommer med store sjokoladebiter :dribble:

/køye

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Wætz øpp folka.. No liv?

5729852[/snapback]

nord er oppover på et kart, taket her inne i rommet.

om det er liv er en annen diskusjon :cool:

Lenke til kommentar
Seether. Slutt å skriv frekke ting i sex tråden. Jeg skjønner _godt_ at søsteren din blir mentalt forstyrra.

5729801[/snapback]

Du e litt treig du ikke sant?

5729829[/snapback]

:mrgreen:

5729834[/snapback]

Fredrik kom meg LITT i forkjøpet her. Men NÅ tar jeg kvelden. Vekk meg i morgen kl 7 noen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...