Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mouhahhaha jeg visste det hele tiden :!:

Fint du endelig sa det da twin, men litt synd at jeg ikke fikk "avslørt" dere. Det hadde vært enda bedre.

Og duh, på tide med et nytt ansiktsuttrykk? :ermm:

5724041[/snapback]

takk takk.... Hmm.. Lover å teste ut disse i løpet av de neste ukene: sint, glad, trist, kåt... Gled dere ;)

Lenke til kommentar

Fint du endelig sa det da twin, men litt synd at jeg ikke fikk "avslørt" dere. Det hadde vært enda bedre.

5724041[/snapback]

takk takk.... Hmm.. Lover å teste ut disse i løpet av de neste ukene: sint, glad, trist, kåt... Gled dere ;)

5724050[/snapback]

Skal bli spennende å se :p

Lenke til kommentar
takk takk.... Hmm.. Lover å teste ut disse i løpet av de neste ukene: sint, glad, trist, kåt... Gled dere  ;)

5724050[/snapback]

Oh fuck! spar meg da :sick:

5724074[/snapback]

Please.. du som legger ut om sex livet ditt i den store sex tråden.. Tror ikke du jeg lider...? :ermm:

Lenke til kommentar

5724041[/snapback]

5724050[/snapback]

post-26927-1141857348_thumb.jpg

anyways. hver gang jeg ser navnet ditt så hører jeg en stemme i huet mitt som hyler: "TEMMEHHHH!" (timmy med litt slæk uttale) :D

Lenke til kommentar
Please.. du som legger ut om sex livet ditt i den store sex tråden.. Tror ikke du jeg lider...?  :ermm:

5724081[/snapback]

:ohmy: I'm sooo not talkin' to you anymore :hrm:

Edit: Smårips_eier wannabe

Endret av Seether
Lenke til kommentar
takk takk.... Hmm.. Lover å teste ut disse i løpet av de neste ukene: sint, glad, trist, kåt... Gled dere  ;)

5724050[/snapback]

Oh fuck! spar meg da :sick:

5724074[/snapback]

Please.. du som legger ut om sex livet ditt i den store sex tråden.. Tror ikke du jeg lider...? :ermm:

5724081[/snapback]

:!: Dagens!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...