Demantios Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) blir stykket: -x^3 - 6x^2 + 5x? med -4 som x? Lett i så fall ble litt feil det leste ikke det som dto på engelsk Endret 8. mars 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Uuh. Zlatzman: Det ser ut som du vet hva du driver med. Derivasjonsregning ja...du er tydeligvis flink i matte? 5722833[/snapback] Jeg går første året på sivilingeniør, så burde jo vite hva jeg driver med. Er dog i tvil oftere enn jeg føler meg sikker. Endret 8. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Møkk og drit, tror det kan være feil i utregninga. Jaja, det jeg sier: Jeg bare burde hatt peiling, men har det ikke alltid. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 En i klassen fortalte en vits i dag på skolen: En iraqer helte bensin over seg å tente på seg selv. Vi har en innsamlings aksjon for de etterlatte. Vi har nå fått inn 90 L. Alle lo lissom, men hmm jah.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ifølge fasiten skal svaret være y=5x-32. Tangent cuts y-axis when x = 0 at y = -32 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg tror jeg aksepterer nederlaget før jeg driter meg enda mer ut Ser noen feil jeg har, men frykter at jeg surrer meg bort. Endret 8. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er ikke så lett, gitt...spesielt for en som ikke er matematisk begavet. :/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bestemte meg nå for ikke å gå videregående i utlandet. Bedre om det kunne løses sånn som jeg gjorde Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noen som har den Pablo Francisco-filmen hvor han sier "It's a lovesong, puto" ? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 PepsiCo, hvorfor ikke? Raskt spørsmål: I USA, der brukes AM etter midnatt, og PM etter kl 12 på dagen? Altså 05.30 (PM?) og 17.30 (AM? Brukes det forresten tall over 12 i det amerikanske systemet?) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 En i klassen fortalte en vits i dag på skolen: En iraqer helte bensin over seg å tente på seg selv. Vi har en innsamlings aksjon for de etterlatte. Vi har nå fått inn 90 L. Alle lo lissom, men hmm jah.. 5722925[/snapback] Hahahah. Kan sikkert gjøre den om til sprengstoff også elns... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) 1 til 12 am = 1 på natta, til 12 på formiddagen. 1 til 12 pm = 1 på dagen til 12 om natta. Slik jeg har forstått det. Edit: mulig jeg surrer litt om her akkuratt nå. Endret 8. mars 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noen som har den Pablo Francisco-filmen hvor han sier "It's a lovesong, puto" ? 5723072[/snapback] Jeg har. Et lite klipp med mexican music. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 God natt, folkens. Har biologi 8:30 i morgen. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 1 til 12 am = 1 på natta, til 12 på formiddagen.1 til 12 pm = 1 på dagen til 12 om natta. Slik jeg har forstått det. Edit: mulig jeg surrer litt om her akkuratt nå. 5723085[/snapback] Thanks Mate Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noen som har den Pablo Francisco-filmen hvor han sier "It's a lovesong, puto" ? 5723072[/snapback] Jeg har. Et lite klipp med mexican music. 5723088[/snapback] Jeg har hele Det er cuts and pieces eller hva det no heter. den er i fra 2004. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noen som har den Pablo Francisco-filmen hvor han sier "It's a lovesong, puto" ? 5723072[/snapback] Jeg har. Et lite klipp med mexican music. 5723088[/snapback] <3 Mulighet for å laste opp/sende? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 æsj, fikk vite at det er norskprøve i morra etter å ha vært borte i 2 dager... mamma reiser tidlig, så da er bare stefaren min hjemme, han er grei *host,host* må være hjemme i morra å Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Grandis - Lørdagspizza. (Klikkbar) Har’u hørt, har’u sett, har’u sjekka det siste Endelig flaks for meg D’er bare vegetarianere som ikke lar seg friste Av no’ du blir aldri lei av Ingen over – hverken før eller lenge siden Hvem kan takke nei - det ække tvil om hva som ruler for tiden, nei Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker om total fullkommenhet Digg med ekte biff For de små og de store og bortskjemte kidsa Åtte potter rømmedressing Grandiosa Lørdagspizza Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker om total avhengighet Jeg sløser ikke tia for tia Midda’n i hånda før’u får knipsa Nå er’e weekend uka og hælja Med Lørdiosa Grandispizza Jeg får tårer i kjeften når jeg tenker på smaken Det gjør jeg dagen lang Uten 2-3 i fryser’n føler jeg meg naken Best å hamstre mange Ja, nå endelig har’e blitt drag på menyen Fór av første rang Det er bare én konge i denna byen, ja Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker om total fullkommenhet Digg med ekte biff For de små og de store og bortskjemte kidsa Åtte potter rømmedressing Grandiosa Lørdagspizza Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker om total avhengighet Jeg sløser ikke tia for tia Midda’n i hånda før’u får knipsa Nå er’e weekend uka og hælja Med Lørdiosa Grandispizza *Natta allesammen, Lost + Stratos = Digg. :-) Endret 8. mars 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Grandis - Lørdagspizza. (Klikkbar) Har’u hørt, har’u sett, har’u sjekka det siste Endelig flaks for meg D’er bare vegetarianere som ikke lar seg friste Av no’ du blir aldri lei av Ingen over – hverken før eller lenge siden Hvem kan takke nei - det ække tvil om hva som ruler for tiden, nei Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker om total fullkommenhet Digg med ekte biff For de små og de store og bortskjemte kidsa Åtte potter rømmedressing Grandiosa Lørdagspizza Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker om total avhengighet Jeg sløser ikke tia for tia Midda’n i hånda før’u får knipsa Nå er’e weekend uka og hælja Med Lørdiosa Grandispizza Jeg får tårer i kjeften når jeg tenker på smaken Det gjør jeg dagen lang Uten 2-3 i fryser’n føler jeg meg naken Best å hamstre mange Ja, nå endelig har’e blitt drag på menyen Fór av første rang Det er bare én konge i denna byen, ja Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker om total fullkommenhet Digg med ekte biff For de små og de store og bortskjemte kidsa Åtte potter rømmedressing Grandiosa Lørdagspizza Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker om total avhengighet Jeg sløser ikke tia for tia Midda’n i hånda før’u får knipsa Nå er’e weekend uka og hælja Med Lørdiosa Grandispizza 5723239[/snapback] Sangen sluttet før de 2 siste setningene ble sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg