Skogli Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Da var Daewooen ferdigvaska. Burde ikke gjort det. Nå ser vi bare rustflekkene bedre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Lol?Hva fan betyr status..? Poenget er vel å ha en jobb man trives i, ikke hva stillingen heter slik at naboen kan bli misunnelig..? Ikke stygt ment, men slike tanker hadde jeg også. På barneskolen.. 5719954[/snapback] For meg er det en liten greie at jeg skal være stolt over den jobben jeg faktisk utfører. Da snakker jeg ikke nødvendigvis om lønna, men den utdannelsen/kompetansen som ligger bak. 5720055[/snapback] Så du klarer ikke å være stolt av jobben du gjør uten at den har et navn som gjør at naboen blir misunnelig..? Er det ikke samma hva stillingstittelen er, så lenge du gjør en jobb du trives med, som du utvikler deg i, og hvor du faktisk gjør en viktig jobb, som f.eks å forme ungdommen..? Men du må ha en feit tittel for at du skal kunne bli stolt..? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Chills: Hvorfor skal du søke lærlingplass nå? Hva skjedde med legeutdannelsen? 5720649[/snapback] Sjedde og sjedde. Hmm si det Men har lyst til å studere, så tar nok det jeg trenger på kveld under læretiden. Endret 8. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Tviler på at det er mange som trives som renholder.. Marvil snakker jo om å ha en jobb du trives i, ikke å ha en jobb du får høy status i.. renholdere har ingenting med saken å gjøre da.. 5720619[/snapback] Poenget mitt er at status på jobber er mer enn noe vi tenker på barneskolen Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nei, nå har kameraten min fått seg sånt program som han kan skrive noe "for" meg uten at jeg har skrevet det. Med samme nick og alt! han: blitt no damer? meg: hehe meg(han skriver det)osv.. ja, masse.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Haha, sånn har jeg også hatt! Jeg er like tøff som kameraten din! Det kan jeg leve på en uke. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Chills: Hvorfor skal du søke lærlingplass nå? Hva skjedde med legeutdannelsen? 5720649[/snapback] Sjedde og sjedde. Hmm si det Men har lyst til å studere, så tar nok det jeg trenger på kveld under læretiden. 5720752[/snapback] What? eg som planlagte at vi kunne blitt lege-buddies og lunsjet over lik og greier..*sukk* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Så du klarer ikke å være stolt av jobben du gjør uten at den har et navn som gjør at naboen blir misunnelig..?Er det ikke samma hva stillingstittelen er, så lenge du gjør en jobb du trives med, som du utvikler deg i, og hvor du faktisk gjør en viktig jobb, som f.eks å forme ungdommen..? Men du må ha en feit tittel for at du skal kunne bli stolt..? 5720750[/snapback] Ja, det mener jeg. Skal jeg studere i 5 år så vil jeg gjerne ha noe å slå i bordet med. Men har lyst til å studere, så tar nok det jeg trenger på kveld under læretiden. 5720752[/snapback] Studere medisin på siden av noe annet faktisk. Jaja, glhf. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Haha, sånn har jeg også hatt! Jeg er like tøff som kameraten din! Det kan jeg leve på en uke. 5720778[/snapback] JA, men nå har han fått det og...Når du ser den første setningen kan du tenke deg hvordan det utvikler seg Kan han skrive til andre kontakter så det ser ut som jeg skriver det og? :S Endret 8. mars 2006 av quakie Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Chills: Hvorfor skal du søke lærlingplass nå? Hva skjedde med legeutdannelsen? 5720649[/snapback] Sjedde og sjedde. Hmm si det Men har lyst til å studere, så tar nok det jeg trenger på kveld under læretiden. 5720752[/snapback] What? eg som planlagte at vi kunne blitt lege-buddies og lunsjet over lik og greier..*sukk* 5720788[/snapback] hehe nice Se på ditt snitt og mitt snitt... der ser du kor det ble av legeutdannelsen min. Skal jeg ha sjangs må det nok bli veien om påbygg og kveldskurs. LarsP: hehe tenkte no på påbygg og slikt under læretiden. Ikke studere medisin under læretiden Endret 8. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Haha, sånn har jeg også hatt! Jeg er like tøff som kameraten din! Det kan jeg leve på en uke. 5720778[/snapback] Da ses vi om en uke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Haha, sånn har jeg også hatt! Jeg er like tøff som kameraten din! Det kan jeg leve på en uke. 5720778[/snapback] Da ses vi om en uke. 5720806[/snapback] Hihi. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Så du klarer ikke å være stolt av jobben du gjør uten at den har et navn som gjør at naboen blir misunnelig..?Er det ikke samma hva stillingstittelen er, så lenge du gjør en jobb du trives med, som du utvikler deg i, og hvor du faktisk gjør en viktig jobb, som f.eks å forme ungdommen..? Men du må ha en feit tittel for at du skal kunne bli stolt..? 5720750[/snapback] Ja, det mener jeg. Skal jeg studere i 5 år så vil jeg gjerne ha noe å slå i bordet med. 5720792[/snapback] Jaja, men da er det greit. Jeg bare påpekte at jeg tenkte slik når jeg var yngre, men fant ut at jeg heller vil ha en jobb jeg drives i og får gjort noe man kan være stolt av, enn det å lete etter den perfekte tittelen slik at jeg kan heve meg over naboen som ikke har så feit tittel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Haha, sånn har jeg også hatt! Jeg er like tøff som kameraten din! Det kan jeg leve på en uke. 5720778[/snapback] JA, men nå har han fått det og...Når du ser den første setningen kan du tenke deg hvordan det utvikler seg Kan han skrive til andre kontakter så det ser ut som jeg skriver det og? :S 5720799[/snapback] Han bruker MSN discovery. LOL på deg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hehe, MSN Discovery eier. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg liker mitt arbeidstittelen godt: CNC-operatør.. Snart blir jeg maskin-ingeniør og det er også bra.. Og jeg som holdt på å kun bli montør.. litt kjedelig tittel.. Endret 8. mars 2006 av kimman Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 EDIT: når vi i tillegg snakker Tysk power-metal sier vel egentlig det sitt. 5720513[/snapback] Blind Guardians nye album er utgitt på Nuclear Blast 5720565[/snapback] Jeg rofl'et meg nettopp halvveis til Neptun. 5720616[/snapback] Ja, jeg tenkte meg at du kom til å gjøre det Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 WASP- Hellion det er fet sang Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Oi, det er jo kvinnedagen i dag. hm..har ikke merket mye til det i grunn. Anyone else? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Omgroflmao, har fått tak i Screw Attack på Metroid Prime 2:echoes. Kjempegøy! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg