Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid hatt lyst å bli lærer, men kviet meg grunnet mangel på "status". En mastergrad i realfag fra Gløshaugen setter yrket i et helt annet lys. Dessuten kan man gjøre mer enn å lære opp elever.

Vi får se, jeg er iallefall lei tullet på Dragvoll.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid hatt lyst å bli lærer, men kviet meg grunnet mangel på "status". En mastergrad i realfag fra Gløshaugen setter yrket i et helt annet lys.

5719861[/snapback]

Lol?

Hva fan betyr status..? Poenget er vel å ha en jobb man trives i, ikke hva stillingen heter slik at naboen kan bli misunnelig..?

Ikke stygt ment, men slike tanker hadde jeg også. På barneskolen..

Lenke til kommentar
Lol?

Hva fan betyr status..? Poenget er vel å ha en jobb man trives i, ikke hva stillingen heter slik at naboen kan bli misunnelig..?

5719954[/snapback]

Image is everything. :wee:

"Status" har endel og si for selvfølelsen da. Men selvsagt, det viktigste er jo og trives jobben.

Lenke til kommentar
Hvorfor begynte jeg plutselig å synes synd på fremtidens elever?

5719864[/snapback]

De kommer til å bli tidenes protesjèer. De blir som voks i mine sensuelle, men alikevel faste hender. :)

Lol?

5719954[/snapback]

For meg er det en liten greie at jeg skal være stolt over den jobben jeg faktisk utfører. Da snakker jeg ikke nødvendigvis om lønna, men den utdannelsen/kompetansen som ligger bak.

Image is everything. :wee:

"Status" har endel og si for selvfølelsen da. Men selvsagt, det viktigste er jo og trives jobben.

5719983[/snapback]

Det er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Kan vel være det, men vanligvis når jeg får telefon fra bedrifter og desslike, vil de ha tak i en eller annen vaktmester som heter Glenn.

5719929[/snapback]

Glenn? Ha ha! :lol:

Glenn Anton, noe som har lest om han? :)

Jeg skal bli anleggsmaskinfører :)

Noen yrke som har lengre navn enn det? :p

Lenke til kommentar
Kan vel være det, men vanligvis når jeg får telefon fra bedrifter og desslike, vil de ha tak i en eller annen vaktmester som heter Glenn.

5719929[/snapback]

Glenn? Ha ha! :lol:

Glenn Anton, noe som har lest om han? :)

Jeg skal bli anleggsmaskinfører :)

Noen yrke som har lengre navn enn det? :p

5720247[/snapback]

Produktutviklingskoordinator, litt usikke på om det finnes, men det høres realistisk ut.

Lenke til kommentar

Har alltid bare tre timer på onsdager jeg.. Skjønner ikke hva som er så utrolig stort med å slutte litt tidlig en dag, men men. :)

Tror egentlig Lars kunne gjort seg som lærer jeg, etter hva jeg har lest av det han har skrevet så tror jeg han kan ha endel annet enn pensum å lære norske elever.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...