Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Wow, actionfylt dag idag.. Skal skrive blog nå, dere MÅ lese etterpå.. 5718209[/snapback] hurra:) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jøss, Spore ser ut som et jævlig interessant spill. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Yay. Jeg er alene i IGC-timen. Alle elevene skulker, unntatt meg. Dvs, det er elevstreik i dag for de som vil, men alle er dratt hjem i stedet for inn i sentrum hvor det er manifestasjon. Jeg er norsk, gidder ikke streike for franske forhold, og jeg har ingen sted aa dra saa jeg blir her. Sitter paa nettet og slapper av heller 5714991[/snapback] 27. Mars er det streikedag for norske elever Var noe som gikk for litt siden... Spre ryktet og se hvor mange som faktisk skipper skolen den dagen! ^^ 5714991[/snapback] De franskfolka er jaggu meg ikke dumme! Hvem blir med på en organisert streik? PS: Få med alle venna deres også! Problemet er bare at vi først må finne ut hva vi egentlig skal streike mot... 5715413[/snapback] ^^ ^^ 5714991[/snapback] ^^ 5715413[/snapback] Hmm, nynorsk eller nasjonale prøver f.eks? 5715498[/snapback] Den likte jeg Men det må man jo ordne? En organisert streik, send det over msn f.eks. (grei måte å spre på), tråd på forumet, venner og kjente o.l.! Argumenter har man nok av Det er skole vi prater om EDIT: alle blir hjemme fra skolen den 27 mars 2006. hvilken skole du går på hvilken by du bor i spiller ingen rolle.Tenk når læreren kommer og ingen er der si til alle du kjenner og se om det kommer på nyhetene den 27 mars 2006. For at det er en spesiel dag kopier denne og send den til alle du kjenner...=)Litt rart formulert, men WORD! (Lagde en selv, finner den ikke) Endret 7. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Blogg: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...log&blogid=117& Ikke meninga å reklamere for den her.. Men leser du signaturen så skjønner du at det faktisk er verdt å lese den Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Finnes ikke noe mer tragisk enn elever som aksjonerer fordi de vil ha fri. Sod off, suckers. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Finnes ikke noe mer tragisk enn elever som aksjonerer fordi de vil ha fri. Sod off, suckers. 5718369[/snapback] Det skjønner ikke jeg heller det, jeg omformulerte den til no litt mer meningsfyllt, men fant den ikke. derfor jeg sa at man måtte finne på et argument. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 http://home.online.no/~karloeke/mira.craig.paa.trynet.wmv :--D Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Fuck meg.... ....... Endret 12. mars 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Wow, actionfylt dag idag.. Skal skrive blog nå, dere MÅ lese etterpå.. 5718209[/snapback] Det skjønner jeg godt at det var. Et liv med en korrup far, stadige selmordsforsøk der du drar med deg venner, attentionwhoring på overnaturlig nivå og genrell idioti skaper jo en god grunn for mye action. Btw, Svelvik er nok et koselig sted for deg fremover, lykke til, livet ditt kommer til å gå til helvete uansett. Og man griner da ikke om man ser en person blir slått ned, makan. 5718419[/snapback] Pheeeeeeeeeeeeew! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 http://home.online.no/~karloeke/mira.craig.paa.trynet.wmv :--D 5718418[/snapback] ARti den der ^^ *Mira Craig stønner på slutten der og folk ler, heha * Huff.. traktorlappen-styr.. har fått to bøker; 1-Veien til førerkortet, 2-Traktor. Er på rundt 3-400 sider tilsammen som ejg må lese, og jeg liker IKKE å lese så dette kan bli en utfordring Traktorlappen blir digg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Wtf, jeg har ikke sagt at jeg grein eller noe som helst. Og du overdriver vilt nå, men er helt meningsløst å krangle med deg om dette nå. Du og jeg har aldri blitt enige om noe før og kommer antakeligvis ikke til å bli det heller. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Wow, actionfylt dag idag.. Skal skrive blog nå, dere MÅ lese etterpå.. 5718209[/snapback] Det skjønner jeg godt at det var. Et liv med en korrup far, stadige selmordsforsøk der du drar med deg venner, attentionwhoring på overnaturlig nivå og genrell idioti skaper jo en god grunn for mye action. Btw, Svelvik er nok et koselig sted for deg fremover, lykke til, livet ditt kommer til å gå til helvete uansett. Og man griner da ikke om man ser en person blir slått ned, makan. 5718419[/snapback] Jasså, det var ikke verre nei. Endret 7. mars 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 http://home.online.no/~karloeke/mira.craig.paa.trynet.wmv :--D 5718418[/snapback] Hva faen slags lyder var det de lagde? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 http://home.online.no/~karloeke/mira.craig.paa.trynet.wmv :--D 5718418[/snapback] Hva faen slags lyder var det de lagde? 5718441[/snapback] Hu datt jo ned på bakken og slo kneskåla si, var sikkert vondt Ellers landa hu på en kar og.. nei huff, Øyvind ;p Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da har vi en forsikringsmegler som ville fortalt at det ikke lønnet seg å la forsikringen betale, og så hadde jeg... betalt det selv! 5718060[/snapback] Gjør det vondt og være så uintelligent? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da har vi en forsikringsmegler som ville fortalt at det ikke lønnet seg å la forsikringen betale, og så hadde jeg... betalt det selv! 5718060[/snapback] Gjør det vondt og være så uintelligent? 5718511[/snapback] Det er deilig. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 www.Pandora.com Ja, jeg skal streike, men vet faen ikke hvorfor. Dette hørtes vellykka ut. Fortell. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da har vi en forsikringsmegler som ville fortalt at det ikke lønnet seg å la forsikringen betale, og så hadde jeg... betalt det selv! 5718060[/snapback] Det blir jo igjen det totalt motsatte av hva du sa tidligere. Skjønner godt at han ga ungene en liten lærepenge, og jeg tviler på at de tok noen skal de av det. Bedre å fortelle de (og gjerne skremme de litt) at det er feil å gjøre det, enn å bare kjøre vidre å betale skadene selv. Selv om det ikke var noen skader i dette tilfellet. Jaja.. Endelig skal man se CSI - Quentin Tarantino spesial Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jaja.. Endelig skal man se CSI - Quentin Tarantino spesial 5718555[/snapback] Storkos deg. Herlighet, for en episode (eller to). Nest-beste jeg har sett av CSI. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jaja.. Endelig skal man se CSI - Quentin Tarantino spesial 5718555[/snapback] Storkos deg. Herlighet, for en episode (eller to). Nest-beste jeg har sett av CSI. 5718562[/snapback] *Glane jeg og* Natta forum-folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg