Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg gir f i hva foreldrene har råd til, men forvente at jeg, en tilfeldig forbipasserende skal lære barna deres folkeskikk uten betaling, det er jammen for meget for langt.

5717837[/snapback]

Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. :)

 

Og ja, bruker du kaskoen, får du mest sannsynlig bonustap og egenandel, noe som økonomisk sett ikke er spesielt morsomt. Klart, man klarer av og til å true seg til å ikke få bonustap, men uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gir f i hva foreldrene har råd til, men forvente at jeg, en tilfeldig forbipasserende skal lære barna deres folkeskikk uten betaling, det er jammen for meget for langt.

5717837[/snapback]

Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn..?

Men så mener du også at det er praktisk å bruke sin egen forsikring til å dekke skadene med (noe som koster i forhold til egenandel og bonustap)..?

Si meg, jeg trodde du hadde litt økonomisk sans, jeg.. Skuffende. Svært skuffende.

Lenke til kommentar

Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn.

 

Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn..
I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder.
Lenke til kommentar
Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. smile.gif

Nok en gang: Det er ulovlig etter norsk lov!

5717894[/snapback]

Hvem bryr seg? Det står mye drit i loven... (Og, ja, en god del glupe ting også)

5717912[/snapback]

Spør Riksadvokaten.

5717937[/snapback]

Har han vært på epleslang?

Lenke til kommentar
Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. smile.gif

Nok en gang: Det er ulovlig etter norsk lov!

5717894[/snapback]

Hvem bryr seg? Det står mye drit i loven... (Og, ja, en god del glupe ting også)

5717912[/snapback]

Spør Riksadvokaten.

5717937[/snapback]

Har han vært på epleslang?

5717954[/snapback]

Skal vi ringe ham og høre?

Lenke til kommentar
Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn.

 

Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn..
I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder.

5717928[/snapback]

Jeg gleder meg til du får deg bil selv, og ser hva forsikring egentlig går ut på, og hva det vil si å få bonustap. Det er ikke bare nedgang i et prosenttall på papiret..

Med mindre du bare sender alt slikt til pappa, men jeg regner egentlig med du er såpass voksen at du ordner opp i slike ting selv..? Noe annet ville vel være litt på kanten..?

Lenke til kommentar
Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn.

 

Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn..
I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder.

5717928[/snapback]

Jeg gleder meg til du får deg bil selv, og ser hva forsikring egentlig går ut på, og hva det vil si å få bonustap. Det er ikke bare nedgang i et prosenttall på papiret..

Med mindre du bare sender alt slikt til pappa, men jeg regner egentlig med du er såpass voksen at du ordner opp i slike ting selv..? Noe annet ville vel være litt på kanten..?

5717974[/snapback]

Så vidt jeg har forstått vil jeg ikke få noe særlig bonus-greie når jeg er atten år og kjører pen bil.

Lenke til kommentar
Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn.

 

Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn..
I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder.

5717928[/snapback]

Jeg gleder meg til du får deg bil selv, og ser hva forsikring egentlig går ut på, og hva det vil si å få bonustap. Det er ikke bare nedgang i et prosenttall på papiret..

Med mindre du bare sender alt slikt til pappa, men jeg regner egentlig med du er såpass voksen at du ordner opp i slike ting selv..? Noe annet ville vel være litt på kanten..?

5717974[/snapback]

Så vidt jeg har forstått vil jeg ikke få noe særlig bonus-greie når jeg er atten år og kjører pen bil.

5717995[/snapback]

Tja, du begynner vel på rundt 20%. Men sett at du etter noen år med oppsparing til 50% får ei colaflaske på bilen og må fikse bilen for noen lapper, og mister 20% bonus som du har brukt 2 år på å spare opp. Da tipper jeg du syns det var greit å fortelle småbarna at det var dumt gjort, og bare la dem gå, siden du hadde forsikring.. :)

Lenke til kommentar

Dere er ikke mannfolk før dere har vært på epleslang og stikki av i buss. Bussjåføren er selvfølgelig med på å tømme hagen. :)

 

Nå har jeg hørt igjennom cd'ene. Jevnt over bra kvalitet. Den korncd'en kunne jeg ha vært foruten men

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Tja, du begynner vel på rundt 20%. Men sett at du etter noen år med oppsparing til 50% får ei colaflaske på bilen og må fikse bilen for noen lapper, og mister 20% bonus som du har brukt 2 år på å spare opp. Da tipper jeg du syns det var greit å fortelle småbarna at det var dumt gjort, og bare la dem gå, siden du hadde forsikring.. :)

5718013[/snapback]

Da har vi en forsikringsmegler som ville fortalt at det ikke lønnet seg å la forsikringen betale, og så hadde jeg... betalt det selv!

Lenke til kommentar
Tja, du begynner vel på rundt 20%. Men sett at du etter noen år med oppsparing til 50% får ei colaflaske på bilen og må fikse bilen for noen lapper, og mister 20% bonus som du har brukt 2 år på å spare opp. Da tipper jeg du syns det var greit å fortelle småbarna at det var dumt gjort, og bare la dem gå, siden du hadde forsikring.. :)

5718013[/snapback]

Da har vi en forsikringsmegler som ville fortalt at det ikke lønnet seg å la forsikringen betale, og så hadde jeg... betalt det selv!

5718060[/snapback]

Ja, for det var jo svært økonomisk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...