Marvil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg gir f i hva foreldrene har råd til, men forvente at jeg, en tilfeldig forbipasserende skal lære barna deres folkeskikk uten betaling, det er jammen for meget for langt. 5717837[/snapback] Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. Og ja, bruker du kaskoen, får du mest sannsynlig bonustap og egenandel, noe som økonomisk sett ikke er spesielt morsomt. Klart, man klarer av og til å true seg til å ikke få bonustap, men uansett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. smile.gif Nok en gang: Det er ulovlig etter norsk lov! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Et lite spørsmål. Har du noengang vært på epleslang? Nei. 5717884[/snapback] I rest my case. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg gir f i hva foreldrene har råd til, men forvente at jeg, en tilfeldig forbipasserende skal lære barna deres folkeskikk uten betaling, det er jammen for meget for langt. 5717837[/snapback] Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn..? Men så mener du også at det er praktisk å bruke sin egen forsikring til å dekke skadene med (noe som koster i forhold til egenandel og bonustap)..? Si meg, jeg trodde du hadde litt økonomisk sans, jeg.. Skuffende. Svært skuffende. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. smile.gif Nok en gang: Det er ulovlig etter norsk lov! 5717894[/snapback] Hvem bryr seg? Det står mye drit i loven... (Og, ja, en god del glupe ting også) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Et lite spørsmål. Har du noengang vært på epleslang?Nei. Tought so... Ååå... *mimre* Hva tider det Naboen har plomme tre Endret 7. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn. Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn.. I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. smile.gif Nok en gang: Det er ulovlig etter norsk lov! 5717894[/snapback] Hvem bryr seg? Det står mye drit i loven... (Og, ja, en god del glupe ting også) 5717912[/snapback] Spør Riksadvokaten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. smile.gif Nok en gang: Det er ulovlig etter norsk lov! 5717894[/snapback] Hvem bryr seg? Det står mye drit i loven... (Og, ja, en god del glupe ting også) 5717912[/snapback] Spør Riksadvokaten. 5717937[/snapback] Har han vært på epleslang? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er betaling nok å få riste dem og litt og slippe ut litt agresjon.. smile.gif Nok en gang: Det er ulovlig etter norsk lov! 5717894[/snapback] Hvem bryr seg? Det står mye drit i loven... (Og, ja, en god del glupe ting også) 5717912[/snapback] Spør Riksadvokaten. 5717937[/snapback] Har han vært på epleslang? 5717954[/snapback] Skal vi ringe ham og høre? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn. Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn.. I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder. 5717928[/snapback] Jeg gleder meg til du får deg bil selv, og ser hva forsikring egentlig går ut på, og hva det vil si å få bonustap. Det er ikke bare nedgang i et prosenttall på papiret.. Med mindre du bare sender alt slikt til pappa, men jeg regner egentlig med du er såpass voksen at du ordner opp i slike ting selv..? Noe annet ville vel være litt på kanten..? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Skal vi ringe ham og høre? 5717963[/snapback] Tja.. Tror ikke han bryr seg om det. Ei heller at folk prøver å lære andres barn folkeskikk hvis de har gjort noe galt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn. Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn.. I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder. 5717928[/snapback] Jeg gleder meg til du får deg bil selv, og ser hva forsikring egentlig går ut på, og hva det vil si å få bonustap. Det er ikke bare nedgang i et prosenttall på papiret.. Med mindre du bare sender alt slikt til pappa, men jeg regner egentlig med du er såpass voksen at du ordner opp i slike ting selv..? Noe annet ville vel være litt på kanten..? 5717974[/snapback] Så vidt jeg har forstått vil jeg ikke få noe særlig bonus-greie når jeg er atten år og kjører pen bil. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder. 5717928[/snapback] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg mener at det er praktisk å få et lite bonustap, noe jeg tror forsikringsmegleren vil kunne avverge enn å løpe rundt med slegge etter noen barn. Jeg ville funnet siste alternativ langt mer besnærende, og slappet langt bedre av enn etter å ha skremt vettet av et par småbarn. Ok, så det mener du er å gå for langt at du skal jobbe 5 minutter uten lønn.. I firmaet vårt tar vi automatisk betalt for tyve minutter minst når det går utover "korte telefonbeskjeder. 5717928[/snapback] Jeg gleder meg til du får deg bil selv, og ser hva forsikring egentlig går ut på, og hva det vil si å få bonustap. Det er ikke bare nedgang i et prosenttall på papiret.. Med mindre du bare sender alt slikt til pappa, men jeg regner egentlig med du er såpass voksen at du ordner opp i slike ting selv..? Noe annet ville vel være litt på kanten..? 5717974[/snapback] Så vidt jeg har forstått vil jeg ikke få noe særlig bonus-greie når jeg er atten år og kjører pen bil. 5717995[/snapback] Tja, du begynner vel på rundt 20%. Men sett at du etter noen år med oppsparing til 50% får ei colaflaske på bilen og må fikse bilen for noen lapper, og mister 20% bonus som du har brukt 2 år på å spare opp. Da tipper jeg du syns det var greit å fortelle småbarna at det var dumt gjort, og bare la dem gå, siden du hadde forsikring.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Dere er ikke mannfolk før dere har vært på epleslang og stikki av i buss. Bussjåføren er selvfølgelig med på å tømme hagen. Nå har jeg hørt igjennom cd'ene. Jevnt over bra kvalitet. Den korncd'en kunne jeg ha vært foruten men Endret 7. mars 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tja, du begynner vel på rundt 20%. Men sett at du etter noen år med oppsparing til 50% får ei colaflaske på bilen og må fikse bilen for noen lapper, og mister 20% bonus som du har brukt 2 år på å spare opp. Da tipper jeg du syns det var greit å fortelle småbarna at det var dumt gjort, og bare la dem gå, siden du hadde forsikring.. 5718013[/snapback] Da har vi en forsikringsmegler som ville fortalt at det ikke lønnet seg å la forsikringen betale, og så hadde jeg... betalt det selv! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tja, du begynner vel på rundt 20%. Men sett at du etter noen år med oppsparing til 50% får ei colaflaske på bilen og må fikse bilen for noen lapper, og mister 20% bonus som du har brukt 2 år på å spare opp. Da tipper jeg du syns det var greit å fortelle småbarna at det var dumt gjort, og bare la dem gå, siden du hadde forsikring.. 5718013[/snapback] Da har vi en forsikringsmegler som ville fortalt at det ikke lønnet seg å la forsikringen betale, og så hadde jeg... betalt det selv! 5718060[/snapback] Ja, for det var jo svært økonomisk.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er mye som er lite økonomisk. Hvorfor spise på restaurant, når du kan lage mat hjemme? Hvorfor kjøpe latte på cafe istedet for hjemme? Men vi gjør det for det. Og det stresset en slik situasjon ville påført meg veier pent oppimot å rette opp en bulk. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Wow, actionfylt dag idag.. Skal skrive blog nå, dere MÅ lese etterpå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg