Staalkontroll Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Noen som har lyst å fortelle meg om hva fugledansen handler om...har eksamen om 3 timer... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Noen som har lyst å fortelle meg om hva fugledansen handler om...har eksamen om 3 timer... Fugledansen som vi har lært her, er bare teit. Man skal late som om en er en fugl, og så har du "vinger" som du vifte med osv... EDIT: E-Rotic's, "Shut Up And Sleep With Me" The Repetitive Lyrics: Shut up and sleep with me Shut up uh huh and sleep with me Shut up and sleep with me Shut up uh huh and sleep with me Why They're Repetitive: It goes on and on and on and on before the song actually starts and then again at the end... aaarg!!! Endret 15. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 EDIT: E-Rotic's, "Shut Up And Sleep With Me" The Repetitive Lyrics: Shut up and sleep with me Shut up uh huh and sleep with me Shut up and sleep with me Shut up uh huh and sleep with me Why They're Repetitive: It goes on and on and on and on before the song actually starts and then again at the end... aaarg!!! You are young, you are free, why don't you sleep with me! Det er den store jobbedagen i dag. Skal gjøre ferdig en stygging av en trenerkursinnlevering, rydde og pakke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Om en halvtime skal Joachim formatere... EDIT: Han er i gang! NTFS-filsystem er det man skal ha? EDIT: Nei, det er vel support. Glem det! Endret 15. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Nå er det ikke lenge til det er eksamensforedrag.... Gruer meg egentlig ikke noen i det hele tatt Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) sovietpig pwns teh eksamz edit: jaja spille gata:sa Endret 15. juni 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Da er jeg ferdig med eksamen i Tverrfaglig for Salg og service, Dette gikk jo bedritent for og si det slik, Men er vel min egen feil, har nesten ikke lest på det.. Men jeg er vel sikret 2'ern Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 helvetes svettpung, jeg har fagprøve fremføring imorgen kl9 og jeg har nettopp startet med dokumentasjon. hyyyyyyyyl, jeg tror jeg svimmer av på fremføringa Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Yes, i dag skal 9 klasse på skautur. 2 timers sykling pluss teltovernatting!!! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Om en halvtime skal Joachim formatere... EDIT: Han er i gang! NTFS-filsystem er det man skal ha? EDIT: Nei, det er vel support. Glem det! Jeg har klart det!!! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Prosjekt arbeid er noe dritt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 JoachimR: nå er vel ikke formatering og reinstallasjon av windows det vanskeligste av oppgaver for en litt over gjennomsnittlig databruker? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg gjør det i søvne nå... Har reinnstalert så mange ganger at dere hadde blitt imponert visst jeg hadde fortalt dere det.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 hvorfor det, paroa? klarer du ikke å vedlikeholde maskina di? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har aldri formatert, unntatt når jeg kjøper ny disk Jeg er litt tafatt i dag.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 SnittLeif: Jeg velger og skylde på Norten "anti"virus program... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 SnittLeif: Jeg velger og skylde på Norten "anti"virus program... Norten, tror det er grunnen. Fant du det gjennom en blinkende annonse? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Je innstallerte nått sånt pro-gram je fikk aldeles gratis tå en sjenerøs kar som sendte mail tel meg. Norten Antivirus.pif het det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg