Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner jammen ikke hvordan alle dere forsvarer det.

5717480[/snapback]

Alle drittunder må lære at det er dumt å være drittunge. Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men her i den virkelige verden lærer man dem heller at ting kan få konsekvenser.

Men uansett. Om noen hadde kastet snøballer på bilen din. Hva hadde du gjort. Hadde du sagt at de skal sitte stille, for nå går jeg og ringer politiet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om noen hadde kastet en sneball på pappas bil, hadde naturligvis saken vært annerledes.

5717480[/snapback]

Da hadde det vært greit eller?

5717523[/snapback]

Naturligvis ikke.

Foreldrene mine har tatt tak og holdt meg flere ganger da jeg var mindre. Hvor er barnevernet?
De ble ikke kontaktet.
Lenke til kommentar

JoachimR:

Si, meg. Kjøre du bil selv du?

Forresten for ikke så lenge siden stod det en gjeng fjortisser ved siden av veien. Jeg kjørte forbi hørte et smell. Så i speilet at en cola flasket rullet i veien bak bilen.

Jeg stod på bremsen, hoppa ut klar til å vri av noen hoder.

Det hva tydeligvis nok, for hele gjengen løp som et rått helvete.

Flaks for de jeg hadde dårlig tid, men det hva jævlig irriterende. :hrm:

Lenke til kommentar
Dette burde han likevel være for smart til. Det bryter med normale normer.

5717517[/snapback]

Hehe, Det er akkurat det det ikke gjøre.

Alltid like gøy å diskutere med deg :)

-------------------------------------------------

Vel, nå går jeg å legger meg i senga å ser på "the fog"

Natta folks!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner jammen ikke hvordan alle dere forsvarer det.

5717480[/snapback]

Alle drittunder må lære at det er dumt å være drittunge. Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men her i den virkelige verden lærer man dem heller at ting kan få konsekvenser.

Men uansett. Om noen hadde kastet snøballer på bilen din. Hva hadde du gjort. Hadde du sagt at de skal sitte stille, for nå går jeg og ringer politiet?

5717538[/snapback]

Jeg ville bedt dem ringe foreldrene sine, slik at jeg fikk snakke med dem. Til slike situasjoner har vi et kamera i hanskerommet på bilene slik at skader kan dokumenteres. I dette tilfellet ville jeg også kunne tatt bilder av gjerningsmennene, om de forsøkte å stikke av. Deretter ville jeg anmeldt dette, og latt forsikringsselskapet føre saken overfor politiet slik at gjerningsmennene ble tatt. Foreldrene er naturligvis økonomisk ansvarlige, til en viss grad.

Lenke til kommentar
Noe jeg lurer på.

Før, når folk sku på butikken sa de "jeg drar på supern"

Mulig jeg har litt dårlig hukommelse ( og var ikke så gammal på den tida :p ) men het butikken det? eller var det bare noe man kallte matbutikken? :p

5717392[/snapback]

Slang (eller hva det nå het i gamle dager) for supermarkedet, kanskje? :hmm:

5717443[/snapback]

ja, det har fallt meg inn.

Lenke til kommentar
Jeg ville bedt dem ringe foreldrene sine, slik at jeg fikk snakke med dem.

Ikke vanelig at jeg bruker mange smilies, menmen:

:!: :!: :!:

TROOOR DU DE GIR DEG NUMMERET?!

Selfølgelig gir man feil nummer, eller stikker av.

EDIT: Tilogmed jeg som har skjerpa meg, aldri i livet sier jeg, hadde vært barnevernet for meg da :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Husker mamma ristet meg engang når jeg var liten og ulydig... :cry:

Skulle anmeldt henne! Jeg kunne jo fått psykiske og fysiske skader..! Tenk at en voksen kvinne tok ut sin vrede i brutal vold mot sitt eget barn! for og ikke snakke om den psykiske terroren som følgte etter når hun skjentes på meg... :cry:

Lenke til kommentar

5717628[/snapback]

De har mobiler de også, og jeg ville selvsagt brukt deres telefon. Da har jeg på sett og vis også "pant" i denne under samtalen. Jeg hadde neppe turt annet, hvis jeg da ikke hadde løpt fra den skumle mannen allerede. Antagelig ville jeg ikke orket å gå ut, bare tatt kontakt med forsikringsselskapet.

Lenke til kommentar

5717628[/snapback]

De har mobiler de også, og jeg ville selvsagt brukt deres telefon. Da har jeg på sett og vis også "pant" i denne under samtalen. Jeg hadde neppe turt annet, hvis jeg da ikke hadde løpt fra den skumle mannen allerede. Antagelig ville jeg ikke orket å gå ut, bare tatt kontakt med forsikringsselskapet.

5717650[/snapback]

De kunne ha nekta, du som ikke vil riste dem engang, lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg ville bedt dem ringe foreldrene sine, slik at jeg fikk snakke med dem. Til slike situasjoner har vi et kamera i hanskerommet på bilene slik at skader kan dokumenteres. I dette tilfellet ville jeg også kunne tatt bilder av gjerningsmennene, om de forsøkte å stikke av. Deretter ville jeg anmeldt dette, og latt forsikringsselskapet føre saken overfor politiet slik at gjerningsmennene ble tatt. Foreldrene er naturligvis økonomisk ansvarlige, til en viss grad.

5717608[/snapback]

Stakkars barn. Om jeg var dem ville jeg løpt for harde livet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...