Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar.

5717200[/snapback]

 

RETT? RETT? Er du faen skutt i hue gutt.

Viss noen dreper kjæresten min, så tja... av den grunn av at dette forumet er politiets tøs så sier jeg bare => :evil::devil:

 

(ingenting med snøballer og gjøre... ble bare litt irritert. Sikkert blitt litt lei deg viss noen hadde drept kjæresten din? irritert kanskje?!)

5717281[/snapback]

Det gir meg forsatt null rett til å ta igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det synes jeg virkelig ikke. Tenk om du nå har sørget for at en av barnene har fått brokk? Eller gitt dem en psykisk skade? Den skumle mannen i en gammel BMW som filleristet meg da jeg var 14 ødela livet mitt. "Jeg følte at jeg ikke lenger var verdt noe, at disse sterke mennene overkjører lovene. Livet er ikke verdt å leve".

5717257[/snapback]

 

Seriøst. skjerp deg. jeg vet du ikke er så blåst..

 

 

Hadde jeg kommet hjem etter å ha blitt filleristet av en fremmed mann kan jeg banne på at Haddis hadde vært politianmeldt nå.

5717257[/snapback]

 

Ja det tviler jeg ikke for. Hadde vært morsomt og se hva politiet ville sagt når du trappet opp der og skulle anmelde en person for og "ristet" deg og sagt slemme ord etter at du hadde kastet snøballer på frontruta hannes, for og ikke snakke om knuse ruten til en annen bil.

Lenke til kommentar
Det gir meg forsatt null rett til å ta igjen.

5717286[/snapback]

 

Så vist noen hadde, tja...dyttet litt på deg...hadde du:

 

1: Dyttet tilbake

2: Satt deg ned for å grine

3: Løpt hjem til Mamma å Pappa for å sladre å grine litt på fanget?

 

Jeg tiper en først at du hadde gjort nr. 2 for så å ta steget over til nr.3

 

Men hey, hva vet jeg.... ;)

Lenke til kommentar
Det gir meg forsatt null rett til å ta igjen.

5717286[/snapback]

 

Så vist noen hadde, tja...dyttet litt på deg...hadde du:

 

1: Dyttet tilbake

2: Satt deg ned for å grine

3: Løpt hjem til Mamma å Pappa for å sladre å grine litt på fanget?

 

Jeg tiper en først at du hadde gjort nr. 2 for så å ta steget over til nr.3

 

Men hey, hva vet jeg.... ;)

5717304[/snapback]

Da hadde jeg dyttet tilbake, kommet meg avgårde, og ringt for råd om hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen videre.

 

Seriøst. skjerp deg. jeg vet du ikke er så blåst..
Jeg står for det jeg har sagt. Jeg vet om folk som har psykiske problemer av mindre hendelser. Det Haddis gjorde kunne være dråpen som fikk begeret til å renne over.

 

Ja det tviler jeg ikke for. Hadde vært morsomt og se hva politiet ville sagt når du trappet opp der og skulle anmelde en person for og "ristet" deg og sagt slemme ord etter at du hadde kastet snøballer på frontruta hannes, for og ikke snakke om knuse ruten til en annen bil.
At jeg kastet sneballer er uinterresant så lenge jeg er under den kriminelle lavalader. Riktignok måtte jeg antagelig snakket med en barnevernspedagog eller lignende. At en voksen mann lar sin vrede gå ut over et barn er langt mer alvorlig, og det tror jeg også dere innser.
Lenke til kommentar

Altså. Hva kunne haddis ha gjort? Han kunne latt de holde på med sitt, men det er jo ikke direkte trygt. Hvis denne sprekken var deres skyld beviser det i alle fall at de burde stoppes - Og det gjorde han fint. Å ta tak i en av de og gi de litt trusler fortjente de bare.

 

Men den dagen du opplever det samme er det bare å møte opp på politistasjonen og prøve å anmelde et par unger for snøballkasting det jokke :whistle:

Lenke til kommentar
Men den dagen du opplever det samme er det bare å møte opp på politistasjonen og prøve å anmelde et par unger for snøballkasting det jokke :whistle:

5717323[/snapback]

 

Jeg tror en dag så kommer han til å få sjokk når han opplever den virkelige verden. :yes:

5717339[/snapback]

Jeg ville gitt så mye for å få det på film. :love:

Lenke til kommentar
JoachimR:

 

Jeg kan banna på at viss du hadde snakket med foreldrene til ungene hadde faren "i-huset" sikkert vært enig i hvordan han taklet det.

For sånt skal man ikke gjøre, men politiet? HALLO

5717372[/snapback]

Pappaen min ville bedt mamma dra og anmelde det sporenstreks.

 

Man går ikke fysisk løs på barn(eller voksne, men særlig ikke barn). Synes det er rart så mange på forumet synes dette er greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...