phax Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Man har heller ikke lov og kaste snøballer på biler. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 *snip* 5717145[/snapback] Dette hørtes artig ut. *Håper ikke vi leser om dobbeltmord på 14isser i avisa i morgen* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Å hvem brydde seg om det? Det var glatt ute. jeg kjørte 70 km/t fikk snøball på taket å en i ruta, holdt på å kjøre av veien. Endret 7. mars 2006 av haddis Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Man har heller ikke lov og kaste snøballer på biler. 5717175[/snapback] Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Man har heller ikke lov og kaste snøballer på biler. 5717175[/snapback] Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. 5717200[/snapback] Vær så snill da....det er så fobanna kjipt være gang du skal komme med noe vrøvel å gå mot hele stømmer. EDIT: jeg gjore samfunnet en tjeneste ved å få dem til å slutte å kaste snøballer! det er farlig! Endret 7. mars 2006 av haddis Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Kjøpte noen cd'er nå: Pearl Jam - Ten Alice in chains - Dirt Rage against the machine - rage against the machine Korn - untouchables Manson - The golden age of the grotesque Verdt 300 kr *Høre på* Endret 7. mars 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Man har heller ikke lov og kaste snøballer på biler. 5717175[/snapback] Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. 5717200[/snapback] Haddis bare ga de ungene en lærepenge de sent vil glemme Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Man har heller ikke lov og kaste snøballer på biler. 5717175[/snapback] Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. 5717200[/snapback] små barn? unnskyld meg, men jeg syns at småbarn er 3-8 elns. Når de er 14, så er det ungdom. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. 5717200[/snapback] Kanskje ikke rett i lovens forstand nei, men kan du med hånda på hjertet si at det ville vært galt og grisebanke en person som nettopp har drept kjæresten din? filleriste en 14 åring for vandalisme synes jeg er en helt akseptabel måte, for og ikke snakke om mild straff. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. 5717200[/snapback] Men hvis du fillerister en unge så lærer han Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Man har heller ikke lov og kaste snøballer på biler. 5717175[/snapback] Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. 5717200[/snapback] De kan jo faktisk få en bil med 5 folk inni til og kjøre ut i sjøen da. Så dør de Så ka nde kresje inni en annen bil med 5 personer. Også sprenger dem opp, akkurat som amerikansk action! Den siste var overdrevet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Haddis: Det har du ikke lov til. 5717157[/snapback] Man har heller ikke lov og kaste snøballer på biler. 5717175[/snapback] Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. Haddis kunne i såfall anmeldt forholdet, hvis han ønsket å ta det videre. Å filleriste små barn er ingen akseptabel måte å ordne opp på. 5717200[/snapback] Saken er at når de er 14 kan de ikke komme i fengsel. Da er det like greit å gi dem et par blåmerker sjøl. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 filleriste en 14 åring for vandalisme synes jeg er en helt akseptabel måte, for og ikke snakke om mild straff. 5717231[/snapback] Det synes jeg virkelig ikke. Tenk om du nå har sørget for at en av barnene har fått brokk? Eller gitt dem en psykisk skade? Den skumle mannen i en gammel BMW som filleristet meg da jeg var 14 ødela livet mitt. "Jeg følte at jeg ikke lenger var verdt noe, at disse sterke mennene overkjører lovene. Livet er ikke verdt å leve". Jeg sier ikke at dette har skjedd, men det kunne skjedd. De er dessuten under den kriminelle lavalder, og da vil jeg kalle dem barn. Man gjør rett og slett ikke slik Haddis gjorde. Det kan føre til mange ettervirkninger man ikke ønsker. Hadde jeg kommet hjem etter å ha blitt filleristet av en fremmed mann kan jeg banne på at Haddis hadde vært politianmeldt nå. Kanskje ikke rett i lovens forstand nei, men kan du med hånda på hjertet si at det ville vært galt og grisebanke en person som nettopp har drept kjæresten din? Nei. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Saken er at når de er 14 kan de ikke komme i fengsel. Da er det like greit å gi dem et par blåmerker sjøl. 5717253[/snapback] Hey, det var ingen slåing i denne saken kun litt risting, å sleping i nakken. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bla bla bla Du er en Alien er du ikke vel? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bla bla bla Du er en Alien er du ikke vel? 5717270[/snapback] Det tror jeg også. Kaster de SNYYYYBALLA på biler så får de ta konsekvensene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Bla bla bla Du er en Alien er du ikke vel? 5717270[/snapback] Pass opp! Han har laserøyne og en stor prada-veske! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men om en type dreper kjæresten din har du ikke rett til å "ta igjen". Dette er politets ansvar. 5717200[/snapback] RETT? RETT? Er du faen skutt i hue gutt. Viss noen dreper kjæresten min, så tja... av den grunn av at dette forumet er politiets tøs så sier jeg bare => (ingenting med snøballer og gjøre... ble bare litt irritert. Sikkert blitt litt lei deg viss noen hadde drept kjæresten din? irritert kanskje?!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg