TSP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 arg.. Trenger sistnevnte fort som bare faen! Du har ikke noen gamle engelskstiler du kunne gitt meg? 5715762[/snapback] Haha. Hva er emnet? 5715804[/snapback] Vennskap. "The best friend is oneself". Jeg tenkte å skrive den på norsk først for da klarer jeg å skrive det bedre for så å oversette det, men det kommer jo til å ta år og dag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 arg.. Trenger sistnevnte fort som bare faen! Du har ikke noen gamle engelskstiler du kunne gitt meg? 5715762[/snapback] Haha. Hva er emnet? 5715804[/snapback] Vennskap. "The best friend is oneself". Jeg tenkte å skrive den på norsk først for da klarer jeg å skrive det bedre for så å oversette det, men det kommer jo til å ta år og dag 5715836[/snapback] Jeg har nok ikke noen engelske tekster om vennskap. Bare sett deg ned, begynn å skrive og ordene kommer etterhvert. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det noen som kan si hvor fotball VM 2006 holdes? Er helt n00b på dette... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det noen som kan si hvor fotball VM 2006 holdes? Er helt n00b på dette... 5715909[/snapback] Tyskland Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 [ikke-support] Noen som vet om et bra screen-recorder prog. ? Må ikke være gratis [/ikke-support] Ah mamma var i sverige å kjøpte colabrett til meg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det kunne være om andre ting også da.. Men jeg har valgt å gå utifra vennskap. Man kunne skrive om blant annet en tekst med tittel "Save nature" en tekst om frihet og en tekst om kjærlighet i såpeoperaer. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det mulig å klare seg med 4-5 timer søvn over lengre tid? Jeg får faen meg ikke lagt meg om kveldene. argh 5715725[/snapback] samma problem her. Tenker jeg skal legga meg tidlig, men det skjer aldri. tvn tar over om jeg ikke sitter forran pcn 5715757[/snapback] Trur folk har testet dette. 4 timers søvn i 6 netter så en lang natt. Så 4 timer i 6 netter.... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 vi snakker lørdagspizza.. lala.. blah.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvordan går det med folket? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Sponfraskillende bearbeing er kjedelelig. Sponfraskillende bearbeiding. Øvingsoppgave 5, s. 157 1) En fres har en diameter på 50mm. Den skal brukes til fresing av stål med strekkfasthet inntill 850N/mm2. Regn ut omdreiningstallet og matingen per minutt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hmm søstra mi på østnytt i kveld.. Uff, hadde noen stoppa meg på toget for å stille spørsmål hadde det klikka for meg Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det fysikk det der, Skogli? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 vi snakker lørdagspizza.. lala.. blah.. 5716093[/snapback] Når du først går inn på på det... Jeg var i sverige for ikke så lenge siden (tøcksfors elns)... Så var jeg på XL mat som ligger ved siden av det nye store kjøpesentret og der fant jeg til min store forbauselse 4 splitter nye grændiser! (jeg har ivertfall ikke sett dem før) de var litt små, italiensk pizza bund og smakte JÆVLI godt... har en som ligger i frysern nå som heter kebab, de andre jeg spiste het Mozarella og Hawaii... Seriøst noen som vet hvor man kan kjøpe disse i norge? Feigt at svenskene får alle de gode pizzaene, trodde grandiosa var norsk jeg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det fysikk det der, Skogli? 5716191[/snapback] nei, sponfraskillende. (GK Mekaniske) En fresemaskin. En fres. Masse tall. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hoi hoi gutter, jenter. Hva i..... har vi fått reklame på toppen av forumet. Plagsom Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Får stikke på elkjøp og bytte igjen et videokamera jeg. Ha en god kveld folkens. *poff* Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Noen som kan forklarer meg hvordan jeg forandrer kontrollerne til TrackMania Nations? slik at jeg kan styre med asdw. Finner det ikke på noen av oppsettene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hoi hoi gutter, jenter. Hva i..... har vi fått reklame på toppen av forumet. Plagsom 5716336[/snapback] To ord: Firefox AdBlock Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hoi hoi gutter, jenter. Hva i..... har vi fått reklame på toppen av forumet. Plagsom 5716336[/snapback] Jepp! Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles) ___ 20m = 20000mm? 20m = 200dm = 2000cm = 20 000mm. ? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Herregud, sjukeste tingen ever i dag... Satt på hjem fra jobb med en kamerat. Så løper det plutselig en katt over veien og *DUNK* Roadkill... Vi stopper og ser en katt som ligger i veikanten. Den pustet og bare så sløvt på oss. Vi ble enige om at det mest sannsynlig var bare å slå den ihjel. Så vi plukket opp en stein og knuste skallen på den der og da. Best sånn, så slipper den å lide lizzam...right? Right. Så gikk vi til nærmeste hus med katteskrotten og sa hva som skjedde. "Åh, uffa da...men bra dere sa ifra!" Deretter kjørte vi videre, men da vi kom til huset mitt og jeg gikk ut av bilen så jeg faen meg en katt som satt fast under fangeren på høyre side av bilen. Vi hadde for faen slått ihjel FEIL KATT. Den bare lå der og koste seg elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg