Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Ja jeg spiller fortsatt GW, hvem nå enn du er. Durin, er det rart, faen ass, skal jeg sitte og kope gjennom flere timer med tutorials, i steden for å faktisk lære noe? Arj, jeg vurderer på det sterkest å bare gå herifra nå. Fy faen, så retarded han karen er. (kanskje jeg har begynt å bli EMO?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan skriver jeg jobbsøknad til en av pappas ansatte uten å virke blærete?

(Ja, dette er en faktisk problemstilling, ikke noe jeg skriver for å få oppmerksomhet, og nei, det er ikke support, bare et lite utløp for frustrasjon.)

Lenke til kommentar
bare husk og nevne faren din så ofte som mulig, og omtal han som pappa så blir det nok bra skal du se! :green:

5714582[/snapback]

Poenget er ikke å få jobben, det skal nok ordne seg, det sentrale er å få gjennom en formell søknad uten å virke for … ehh, overlegen? :) Søknaden er uansett sendt nå, eneste faren er at språket mitt får meg til å virke som et gjenferd fra 1800-tallet.

Lenke til kommentar

Yay. Jeg er alene i IGC-timen. Alle elevene skulker, unntatt meg. Dvs, det er elevstreik i dag for de som vil, men alle er dratt hjem i stedet for inn i sentrum hvor det er manifestasjon.

Jeg er norsk, gidder ikke streike for franske forhold, og jeg har ingen sted aa dra saa jeg blir her. Sitter paa nettet og slapper av heller :)

Lenke til kommentar
Yay. Jeg er alene i IGC-timen. Alle elevene skulker, unntatt meg. Dvs, det er elevstreik i dag for de som vil, men alle er dratt hjem i stedet for inn i sentrum hvor det er manifestasjon.

Jeg er norsk, gidder ikke streike for franske forhold, og jeg har ingen sted aa dra saa jeg blir her. Sitter paa nettet og slapper av heller :)

5714991[/snapback]

går du på skole i frankrike?

Lenke til kommentar

Hmm.

Kommi godt igang med perspektiv oppgaven nå :w00t:

Gått å komme hjem nå though.

Man trenger en pause av og til. Detta er vel den andre pausen siden jeg starta i dag :p

Jeg trenger også noe mat å spise på.

Om noen har forslag ( eller ikke ) så er det helt greit.

Lenke til kommentar
*Lepje i seg iskald Cola* Jeg har vært slem og lånt penger fra matkassen på jobben for å kjøpe Cola. Mohaha.

5715046[/snapback]

Ååå slutt å frist meg!

Har vanligvis alltid et colabrett i kjøleskapet men i går tok det slutt :(

Har bare en gammel tørr 0.5l flaske her :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...