Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig yter jeg mitt ytterste for å få gjort regnskapsoppgaver på denne dataen, men norton har visst bestemt seg for å komme med en advarsel tre ganger i minuttet som gjør at ejg nesten kaster dataen ut av huset. AAAAAARGH! :(

5711561[/snapback]

 

Hva står det det da? Er en grunn til at det heter advarsel.

Lenke til kommentar
Uæh! Sadistene på tannlegekontoret har gitt meg time 09.30 midt i vinterferien! Brenn, jævler!

5711415[/snapback]

Når har du vinterferie da? Hørt om å ringe og få byttet?

5711571[/snapback]

Med tanke på at jeg bor godt ute på bygda, å må ha en av foreldrene mine til å kjøre meg, kan det bli litt vanskelig å få flyttet timen. Timen er i morgen, og siden vi kanskje skal på vinterferie fra onsdag til fredag, blir det ikke lett å finne et tidspunkt som passer.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Med tanke på at jeg bor godt ute på bygda, å må ha en av foreldrene mine til å kjøre meg, kan det bli litt vanskelig å få flyttet timen. Timen er i morgen, og siden vi kanskje skal på vinterferie fra onsdag til fredag, blir det ikke lett å finne et tidspunkt som passer.

5711599[/snapback]

Mandag neste uke?
Lenke til kommentar

Det står:

 

Datamaskinen sikkerhet bør forbedres på disse områdene:

 

- Virusbeskyttelsen er slått av

 

Åpne Norton-produktet for å løse disse problemene

 

-Bruk gjeldene Norton - produktvarsler og deaktiver overflødige varsler fra Windows-sikerhetssenter for å forhindre dipliserte sikkerhetsstatusadvarsler.

 

[OK]

 

 

Men jeg har aktivert alt som går an å aktivere, tror det beste ville vært et nytt virusprogramm men siden jeg sitter på firmapc nå ( fordi min pc ikke vil samarbeide med printeren i nettverket) så må jeg gå gjennom pappa og tante for å få bestilt programm elns. Stuk! :/

Lenke til kommentar
Faen, dere blir mer og mer næsty for hver dag som går! Dere er ikke de små, søte nerdene lengre:(

5711148[/snapback]

Ikke meg :)

 

Jeg er den samme som jeg alltid har vært (løgn)

 

 

____

 

 

Men jeg leter etter en video, noen gravemaskiner som "danser" ballet. Meget morsomt.

Får vel tusle bort til video-delen av forumet.

 

IKKE SUPPORT

 

______

 

 

 

*Hoppe og spretter naken rundt til video-delen av forumet sammen med Hanne:)*

:dribble:

 

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar
Bruktbiler er jo kanskje ikke så ille. Hvis jeg overlever med en ti år gammel bil, kan jeg få denne en sånn en til atten-årsdagen, uten eget bidrag. Mojo.

 

http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=703...QDn714764&pos=3

5711771[/snapback]

 

Bil :love:

 

Jeg skal ta lappen i sommer/høst og så skal jeg og typen kjøpe Audi A4, sort :love:

Etter at vi har kjøpt hus/leilighet da :blush:

 

*gledeseg til å bli ferdig med læretiden*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...