Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

During the past few weeks we have made a few agreements. From the 30th of August we will be hosting BESL, the new Belgian gaming league. Also we will be hosting ANGL – “A Norwegian Gaming League” that will feature most of the top teams in Norway. Furthermore we have agreed to host the upcoming PlaySome lan in Örebro, Sweden in early 2005.

 

Also, on a more interesting point for the people who use our request system. We have added 80 new bookable servers, this brings the total number of servers available for booking up to 160 at the same time, and if this is hit, rest assured that we will do our best to buy even more machines to meet the demand. This also means that at any given time you should be able to get a HLTV for your server, therefore don’t book several hours in advance before you know your opponent, just wait, there will be enough servers (I hope). Unfortunately these new servers had a negative impact on our current system, therefore some demos for the last few days have been lost, but the problem has been resolved and we should now again be able to provide the best HLTV booking service out there.

 

Also, a quick update on our new site. It is progressing slowly, but it will bring many new cool features, so have a little patience, and we promise to bring the most comprehensible HLTV site in the world. And maybe soon we will be ready to tell a little about what to expect from it.

 

NÅ SNAKKER VI :D :!: :!: :!: :!: :!:

Hva faen prater du om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å ja, jeg trodde man kjøpte strømforsyning separat når man bygde PC jeg...

 

Men strømforsyning, er ikke det en sak til ca 500?

Vel, man kan kjøpe den uten og man kan kjøpe med PSU...er mange muligheter.

 

 

Hulk...jobb kl 10...og hvorfor i pul sitter jeg her da? :ermm:

Lenke til kommentar

German:

 

Alles im Leben braucht seine gewissen Regeln, sonst wird uns die Anarchie irgendwann überwältigen. Wir haben es uns zur Aufgabe gemacht EUCH den besten Service zu liefern, deshalb müssen wir auch Regeln aufstellen die Ihr befolgen müsst dass wir euch helfen können.

 

Veröffentlichung der IP

 

Es ist nie erlaubt die HLTV IP in anderen Channeln oder einer anderen Webseite als die von www.hltv.org zu veröffentlichen. Was ihr stattdessen einfügt ist "Get the HLTV ip @ #HLTV or http://www.hltv.org/ip.php".

 

Schließen den HLTV Proxies

 

Falls wir uns dazu gezwungen fühlen, den HLTV Server herunterzufahren, so tun wir das. Ihr könnt uns nie einen triftigen Grund dafür geben warum wir dies nicht tun sollten. Falls es ein grösseres Spiel als Eueres gibt welches wir hosten sollen so werden wir das tun, wir sind für alle Zuschauer da, nicht nur für euch.

 

 

Noen som kan oversette dette for meg? er ikke tysk :w00t::dribble::tease:

Lenke til kommentar
Fransk løslatt gissel:

- Jeg ble slått

Den franske journalisten Florence Aubenas fortalte tirsdag om fem tøffe måneder som gissel i Irak. 

 

Hva har vi å si til sånt? situasjonen i Irak er helt ute av kontroll.. jeg gjemmer meg snart i kjelleren jeg nå :no:

Irak er langt unna, hvis du ikke visste det...

Du har et poeng der.. men allikevel.. kan det skje der, kan det skje her :(

Lenke til kommentar
Fransk løslatt gissel:

- Jeg ble slått

Den franske journalisten Florence Aubenas fortalte tirsdag om fem tøffe måneder som gissel i Irak. 

 

Hva har vi å si til sånt? situasjonen i Irak er helt ute av kontroll.. jeg gjemmer meg snart i kjelleren jeg nå :no:

Irak er langt unna, hvis du ikke visste det...

Du har et poeng der.. men allikevel.. kan det skje der, kan det skje her :(

Åplz...

Lenke til kommentar
Fransk løslatt gissel:

- Jeg ble slått

Den franske journalisten Florence Aubenas fortalte tirsdag om fem tøffe måneder som gissel i Irak. 

 

Hva har vi å si til sånt? situasjonen i Irak er helt ute av kontroll.. jeg gjemmer meg snart i kjelleren jeg nå :no:

Irak er langt unna, hvis du ikke visste det...

Du har et poeng der.. men allikevel.. kan det skje der, kan det skje her :(

Åplz...

.........

Lenke til kommentar

Gainward GeForce 6600GT 128MB 2ns GDDR3 PCI-Express,"Ultra/1960PCX GS"ViVo/2xDVI

Dato ny: 2005-06-15; Pris ny: 1595.00; Prisdiff: .00%

Ikke på lager. Ubekreftet 96 stk 2005-06-25

 

 

SKYT MEG I PULENDE HODE!

Når jeg skal bestille noe så blir de helt "plutselig" fri.

Er fan ikke meninga at jeg skal ha ny pc :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...