Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Haha! Hva har .*** og si?

 

 

HAHA! Du kan ha en proff side på .tk

Og .no

Jeg nekter og tro du er seriøs.

EDIT: Han proffe fyren er vel en i klassen din.(5klasse)

5710846[/snapback]

 

Hehe, så du prøver å være morsom? Tror du at du får mer status av de andre her påforumet av det? Jeg er helt seriøs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Haha! Hva har .*** og si?

 

 

HAHA! Du kan ha en proff side på .tk

Og .no

Jeg nekter og tro du er seriøs.

EDIT: Han proffe fyren er vel en i klassen din.(5klasse)

5710846[/snapback]

 

Hehe, så du prøver å være morsom? Tror du at du får mer status av de andre her påforumet av det? Jeg er helt seriøs!

5710870[/snapback]

Bare se på postene mine i so4, jeg har 45.xx cm e-penis

Lenke til kommentar
Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Nei, jeg skryter ikke av siden våres heller. Det er en vanglig hjemmeside! Ikke en nettbutikk!

 

Tulling :nei:

 

Glitterbildene dine kan man lagre gratis på dataen.

Bildene du selger kan man finne lignende, og finere på internett.

 

SE T610 til 1299.... Billigere enn din ;)

Lenke til kommentar
Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Kan jeg få se regnskapet ditt fra 05? :)

5710909[/snapback]

 

Du vet godt at regnskapet til Tord Company er topp hemmelig og at kun våre øverste ledere har tilgang.

Lenke til kommentar
Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Kan jeg få se regnskapet ditt fra 05? :)

5710909[/snapback]

 

Du vet godt at regnskapet til Tord Company er topp hemmelig og at kun våre øverste ledere har tilgang.

5710916[/snapback]

:!:

You made my day.

Lenke til kommentar
Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Kan jeg få se regnskapet ditt fra 05? :)

5710909[/snapback]

 

Du vet godt at regnskapet til Tord Company er topp hemmelig og at kun våre øverste ledere har tilgang.

5710916[/snapback]

Å, jeg visste ikke det. Men kan vi ikke ta denne praten på Mirc eller noe?

Lenke til kommentar

Tordis: Jeg skal melde deg inn for svindel jeg :)

 

Du kan ikke levere pizza og alt det andre du "selger" på sida di.

 

Dessuten tror jeg ikke det er lov å holde regnskap "topphemmelig", tror faktisk vi kan kreve og få se regnskapet ditt hvis vi mistenker det er noe muffens med det (noe det definitivt er her):)

Lenke til kommentar
Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Kan jeg få se regnskapet ditt fra 05? :)

5710909[/snapback]

 

Du vet godt at regnskapet til Tord Company er topp hemmelig og at kun våre øverste ledere har tilgang.

5710916[/snapback]

Kan du gi meg en pekepinn på hva årsinntekta er, da?

Lenke til kommentar
Du vet godt at regnskapet til Tord Company er topp hemmelig og at kun våre øverste ledere har tilgang.

5710916[/snapback]

Kun deres øverste ledere? Flertall?

 

Det kan ikke være vanskelig for deg å få flertall for forslagene dine i deres topphemmelige hovedstyre med topphemmelige ledere. «Forslaget vedtas med 1 mot 0 stemmer».

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du vet godt at regnskapet til Tord Company er topp hemmelig og at kun våre øverste ledere har tilgang.

5710916[/snapback]

:!:

You made my day.

5710924[/snapback]

 

Jeg så nettopp en episode av brennpunkt som het "Fakturafabrikken". Kunne ikke unngå å tenke på Tord og hans lille skattejuksende selskap. Ingen oppføring i brønnøysundsregisteret, ingen skatt. Tro hva Økokrim sier til dette?

 

Registrant:

  Vi Minner Nordahl (TORD-COMPANY-COM-DOM)

  Birkelandsbotn 18a

  Nesttun, NO 5226

  Norway

  +47 55 01 14 46

  [email protected]

 

  Domain Name: TORD-COMPANY.COM

  Status: PROTECTED

 

Vi Minner? Hvem faen heter "Vi Minner"? :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...