Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Har du noen side i det hele tatt Zappza? I så fall er det ikke noe "verdig" argument.

 

Edit: dette sprsmålet tord:

@tordcompany: Er det slik at alle dine 12 medlemmer har betalt for medlemsskapet eller? Eller er det bare noen "venner" du har sluppet inn gratis?
Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tordis, Jeg burde ta meg sammen?

 

Det er ikke jeg som prøver og selge masse dritt til noen helvetes priser og samtidig står standhaftig på at det er fullt lovlig samtidig som du ikke er registert i Brønnøysund registeret :roll:

 

Det er forresten ikke jeg som får daglige raserianfall fordi noen rakker ned på siden min :!:

5710711[/snapback]

 

Jeg heter Tord. I Tord Company har vi mange glade og førnøyde kunder og brukere. Raseriutbrudd var å dra det litt langt. (det er dine)

Lenke til kommentar
Skogli, skulle ikke du legge deg :nei:

5707627[/snapback]

:innocent:

 

Stakkars Tord :tease:

 

Han burde legge ned hele butikken! Hehe

5707210[/snapback]

 

 

Nei Tord Company kommer aldri til å bli lagt ned. Men nettsiden kan bli sperret slik at kun våre medlemmer slipper til.

5710514[/snapback]

 

Tord, når skal vi ha neste te-selskap? Du vet, med oss "medlemmer"?

 

Ueland: Gi nå beng i CS, jeg vil ha hardware.no-skin! :p

5710524[/snapback]

Du påstar du har 12 medlemmer. Jeg vet du skriver en post i det øyeblikket jeg skriver denne. Noen av disse medlemmene kan hende bare er HW-medlemmer som tuller seg med deg.

 

Hvis du vil ha en seriøs butikk så skift stil på hjemmesiden. Nå ser den ut som en fjortis har sittet med dårlig tid og dårlig fantasi.

 

For å nevne en side med litt karaktert så kan jeg nevne ->Denne<-

 

Lykke til.

 

 

Ehm, jeg har sett bildet av deg.

 

Jeg ville tro du var 10.

5710632[/snapback]

 

 

Et bilde kan ikke si alt. Du har f.eks ikke vist noen bilder av deg selv... Så det er DU som er det du påstår at jeg er!

5710673[/snapback]

"Et bilde sier mer en tusen ord" - Ukjent.

 

__

 

:wee: Ble nettopp ringt opp av et kar som ville spørre meg noen spørsmål angående panel.no sine undersøkelser.

 

Svarte gladelig og ærligt.

 

(Tema: gryter og merkevarer)

Han: Hvilke merker vil du si er ledende innen merkevarer

Jeg: Øhhh, Høyang Polaris?

Jeg har null peiling på gryter og merkevarer. :D

 

Får snart hefte i posten :wee: Ukentlig spørreskjema eller noe slikt :D

Lenke til kommentar
Har du noen side i det hele tatt Zappza? I så fall er det ikke noe "verdig" argument.

5710724[/snapback]

Har du sett siden? HAR DU SETT PRISENE?! http://tord-company.tk/

Kanskje det frister med sony ercisson t610. til 2399?

Eller skjerf og hansker til 500 kroner?

1300 for en nokia 3310? 200 kroner for en crappy lommeradio som han fikk med i donald? 1400 for en bedriten cd spiller?

200 kroner for en lue? Noe halloween greier til 589 kroner, som kan kjøpes for 60.

Gameboy color til 3000kroner, og spillene suger. De 3 som følger med.

2500 for en elektrisk sparkesykkel osm solgtes på biltema til 500kroner?

4499 for et kamera som koster halvparten på en annen webshop?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
@tordcompany: Er det slik at alle dine 12 medlemmer har betalt for medlemsskapet eller? Eller er det bare noen "venner" du har sluppet inn gratis?

5710678[/snapback]

 

 

TSP: Jeg har side ja, ligger link i signaturen :wee:

 

Tordis: Klart du bare har glade og fornøyd kunder og brukere, du banner jo de som ikke er det :roll:

 

Jeg har da ikke raseriutbrudd :) Blir bare irritert på at du prøver og virke så satans seriøs hele tiden :wee:

5710763[/snapback]

Den siden virka ikke hos meg...

 

@bundy: Ja jeg har sett siden før. Har lest tråden også kom vel til side 4 før jeg gikk lei.

Lenke til kommentar
@tordcompany: Er det slik at alle dine 12 medlemmer har betalt for medlemsskapet eller? Eller er det bare noen "venner" du har sluppet inn gratis?

5710678[/snapback]

@bundy: Ja jeg har sett siden før. Har lest tråden også kom vel til side 4 før jeg gikk lei.

5710786[/snapback]

..Og enda så beskytter du ham?

 

Jeg tror det er en 5klassing fra glassverket skole som driver og tuller med oss.

Lenke til kommentar
Tord Company åpner om et par måneder en ekte nettside (Tord Company.com) med ordentlig design som er spesialdesignet av profesjonell webdesigner. Skogli skryter du av siden din? Haha..... Tenk deg om!

5710836[/snapback]

Haha! Hva har .*** og si?

 

 

HAHA! Du kan ha en proff side på .tk

Og .no

Jeg nekter og tro du er seriøs.

EDIT: Han proffe fyren er vel en i klassen din.(5klasse)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Tordis: Skogli har faktisk en jævlig bra side! Den er flere lysår i fra din, og da mener jeg postivt ;)

 

Forresten hva skjedde med www.tordcompany.com? Var det noen som kjøpte domenet før deg :tease:

 

Hvem er da den proffen? Faren din som har lest "Web-design for dummies"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...