Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du NextGenTel?

 

I så fall kjøres det NAT i router, og du må åpne alle porter under 1024.

5708651[/snapback]

 

Har fixa det... og har nextgentel :nei:

Men et problem no funker det, på port 9008.

Jeg skriver inn IP og port i firefox, men den ber om bruker navn og pass.. så trykker jeg ok uten noe.. og får opp index filen min..

det funker der i mot ikke i iexplorer? :dontgetit::hmm:

 

Hvorfor i H ber den om passord... grrr :mad:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Skole suger.....

5708377[/snapback]

 

yO sChOOL SUCKs & fUCK tHE PoLiCE!

 

Hvis "skolen suger" så har du valgt feil skole/linje. Finn deg en skole du vil gå på eller dropp ut. Ingen vits og sitte her og syte.

5708427[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis... gleder meg til VK1 liksom, bare GK som er kjedlig.....

Lenke til kommentar
Et tips: Ikke sutt på ananasbiten.

5708833[/snapback]

Takk for tipset som kom for sent. :p

 

Jeg presterte ikke GK så jævlig bra, er jo bare drittfag, men har bare femmere nå på VK2, så er nok ikke enig med deg fredrik. GK har kjedelig norsk, kjedelig engelsk, kjedelig økonomi og kjedelig fransk. På VK1 ble straks alt MYE morsommere da man fikk velge bort fag man sliter med og ha masse kule fordypningsfag. :D

Lenke til kommentar

Jeg er så sinnsykt lei skolen min nå! Det skjer til stadighet at lærerne ikke kommer, er ikke uvanlig at vi slipper undervisning i et fag hver uke. Er fett med fri lizzom, men det suger jævlig når vi ALDRI får beskjed! Sliter meg opp kl kvart på syv om morgenen, for å sitte i klasserommet i 2 timer og bare daffe. Idag har jeg hatt 4 timer fri, midt på dagen, har to timer igjen. Er altså på skolen i 8 timer, undervisning i 4 av dem. Jeg har alltid fri i 2 timer om mandagene, men så til min overraskelse kom ikke læreren min i sosialkunnskap heller, så nå sitter jeg her. Er så sinnsykt unødvendig! Ikke velg Fyllingsdalen videregående!

Lenke til kommentar

På fredag tok jeg og 3 kamerater opp reklamefilm i Oslo, og sitter og ser på det her nå. 30 minutter skal kuttes ned til et par få minutter, og teoridelen og presentasjonen skal skrives og forberedes. Og dette skal være ferdig til onsdag. I tillegg har vi engelskprosjekt som skal leveres i morgen, og jeg vet ikke hva det går ut på. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...