Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dingsedrassing er dårlige greier :yes: (been there, som de fleste her sikkert :p )

har en mobil jeg og 3 kort løst i baklomma.

holder fint :D

Essokort? :D

 

Jeg skal gå med kontantkort i baklomma, vet aldri når man får bruk for det. :cool:

hehe visa, førerkort, og studentbevis

Lenke til kommentar

Blizzard melder stolt i en pressemelding idag at det stadig voksende og populære nettrollespillet World Of Warcraft har passert 2 millioner brukere verden over. Etter lanseringen av World Of Warcraft i Kina 7. juni forventes en enda krafitgere vekst i tiden som kommer. Blizzard forteller også at lanseringen av Battlegrounds bare var begynnelsen på hva som etterhvert vil komme til World Of Warcraft.

 

HØRT NO SÅ DUMT? blir sur jeg :thumbdown::ohmy:

Lenke til kommentar
B|Real- hvor mye koster et gjennomsnittlig kabinett? Er det ikke bare boksen rundt?

Kommer an på om du skal ha med eller uten strømforsyning...

 

Sliter med å få brukt opp strømmen på K750i :ermm:

Blir fri for batteri i morra, men det er jo første dagen jeg bruker den og da var det strøm på den,men forsatt så går og går den. 10% batteri nå o_O

Lenke til kommentar

During the past few weeks we have made a few agreements. From the 30th of August we will be hosting BESL, the new Belgian gaming league. Also we will be hosting ANGL – “A Norwegian Gaming League” that will feature most of the top teams in Norway. Furthermore we have agreed to host the upcoming PlaySome lan in Örebro, Sweden in early 2005.

 

Also, on a more interesting point for the people who use our request system. We have added 80 new bookable servers, this brings the total number of servers available for booking up to 160 at the same time, and if this is hit, rest assured that we will do our best to buy even more machines to meet the demand. This also means that at any given time you should be able to get a HLTV for your server, therefore don’t book several hours in advance before you know your opponent, just wait, there will be enough servers (I hope). Unfortunately these new servers had a negative impact on our current system, therefore some demos for the last few days have been lost, but the problem has been resolved and we should now again be able to provide the best HLTV booking service out there.

 

Also, a quick update on our new site. It is progressing slowly, but it will bring many new cool features, so have a little patience, and we promise to bring the most comprehensible HLTV site in the world. And maybe soon we will be ready to tell a little about what to expect from it.

 

NÅ SNAKKER VI :D :!: :!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...