Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3. Grove kommentarer som legges ut i andre nett-forum som krenker vårt firma eller vår sjef er forbudt. Finner du noe av dette bes du kontakte oss umiddelbart.
Litt morsomt...

 

5. Kopiering av vår nettside er strengt forbudt. Hvis vi nå stenger av alt salg, overlater vi hele ansvaret for salg og support til den har har opprettet kopien.
Ups... Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
5. Kopiering av vår nettside er strengt forbudt. Hvis vi nå stenger av alt salg, overlater vi hele ansvaret for salg og support til den har har opprettet kopien.

 

Han snakker visst til meg. :D

Kopierte siden hans og publiserte den på nettet, men den var ikke funksjonell, men det klarte visst ikke Tord å få inn i skallen, så jeg måtte visst ta hånd om bestillinger osv, for det hadde ikke han noe styr på, sa han. :fun:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Hahahahaha, hvem er det som har lagt meg til på MSN og gir seg ut for å være en kåt tolvåring fra Varhaug? Ketchez!!

5706230[/snapback]

:!: :!: :!: For noen folk som henger her på forumet ass... mange fargerike personligheter :dribble:

5706240[/snapback]

 

Hehe... Ja, hvordan tror du det er å være jente her da!? :whistle:

Lenke til kommentar
Hahahahaha, hvem er det som har lagt meg til på MSN og gir seg ut for å være en kåt tolvåring fra Varhaug? Ketchez!!

5706230[/snapback]

:!: :!: :!: For noen folk som henger her på forumet ass... mange fargerike personligheter :dribble:

5706240[/snapback]

 

Hehe... Ja, hvordan tror du det er å være jente her da!? :whistle:

5706250[/snapback]

 

You can choose between hundreds of men who have no idea how to please you! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...