sofarot Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg vil til dama til heeeeeelga! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Sitter her og lurer på om jeg skal prøve å slutte med å drikke brus. Har tenkt på det før, men har ikke maktet det helt. En periode drakk jeg ikke brus på noen måneder, men da måtte jeg ty til kuli og juice. Vet ikke helt...juice må da være sunnere enn la oss si cola? Gammel vane vond å vende. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Juice er litt sunnere ja, men ikke så mye å hoppe i taket for. Mindre sukker, men som regel surere, noe som ødelegger tennene. (Kanskje ikke mye surere enn cola, men det er jo djevelens verk ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Juice har masse sukker! Men vitaminene er jo fordelen. Kuli og Solrik er noe av det verste du kan drikke. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Kuli er også et Coca-Cola-produkt. Huff, kapitalisme.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Juice har masse sukker! Men vitaminene er jo fordelen. Kuli og Solrik er noe av det verste du kan drikke. 5705596[/snapback] buhu Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Juice har masse sukker! Men vitaminene er jo fordelen. Kuli og Solrik er noe av det verste du kan drikke. 5705596[/snapback] Solrik er Solo. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Sitter her og lurer på om jeg skal prøve å slutte med å drikke brus. Har tenkt på det før, men har ikke maktet det helt. En periode drakk jeg ikke brus på noen måneder, men da måtte jeg ty til kuli og juice. Vet ikke helt...juice må da være sunnere enn la oss si cola? Gammel vane vond å vende. 5705520[/snapback] kan jo begynne med og trappe ned til cola light. Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Tord Company har åpnet igjen. 5682576[/snapback] Det betyr ikke at dere skal fortsette som før for da stenger vi siden for alltid! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Tord Company har åpnet igjen. 5682576[/snapback] Det betyr ikke at dere skal fortsette som før for da stenger vi siden for alltid! 5706063[/snapback] 'Couse i ran, i jumped out the back window.. Endret 5. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Tord Company har åpnet igjen. 5682576[/snapback] Det betyr ikke at dere skal fortsette som før for da stenger vi siden for alltid! 5706063[/snapback] Og? Hvem bryr seg om siden er oppe eller ikke, alle dere er noen grådige, pengesugende, slabbedasker uansett. Og du Tord: Hadde jeg vært deg, hadde jeg fjernet de bildene av deg selv. Maken til liten snørrvalp skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Noen her som har lest ca. hele SO4? Ikke jeg i hvertfall. I morgen skal jeg kjøre snøscooter! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Tord Company har åpnet igjen. 5682576[/snapback] Det betyr ikke at dere skal fortsette som før for da stenger vi siden for alltid! 5706063[/snapback] Da taper du jo masse penger, og folk som har kjøpt medlemskap får ikke valuta for pengene. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hei alle sammen. Da var jeg hjemme fra ferien. Skulle egentlig tatt noen bilder men fant ikke laderen til kameraet. Jeg gleder meg mye til jeg skal opp dit igjen til påskeferien. Da skal jeg vise de bøndene hvordan vi tar vare på ting 3 - 4 motorsager som ikke er i fungerende stand, ha ha. Vedkløyver som ville fått arbeidtilsynet (eller de som sjekker slike ting) til å få hjerteinfarkt. Det ble mye kjøring (traktor) Fiat 66-60 Gøy å kjøre villmann fra grøften og opp på vegen når det er mye snø og meget glatt Noen som har savnet meg forresten? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som har savnet meg forresten? 5706089[/snapback] Seff har vi savnet deg, Anders. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Tord company wtf? Noen som kan gi meg en kjapp innføring? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som har savnet meg forresten? 5706089[/snapback] Seff har vi savnet deg, Anders. 5706097[/snapback] Hyggelig Bruker til og med fornavnet mitt Tord company wtf? Noen som kan gi meg en kjapp innføring? 5706104[/snapback] En tulling. En nettbutikk Urimelige priser Antageligvis stort mobbeoffer. Greit? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 En tulling.En nettbutikk Urimelige priser Antageligvis stort mobbeoffer. Greit? 5706120[/snapback] Han er... et år eldre enn meg, tror jeg. Nei, to år eldre. Han er en nettbutikk med de verste overprisede varene som man finner på markedet. (No shit) + at de aller fleste på HW vet hvem han er. (Dessverre) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Sa meg fint lite, men høres ut som en blodsuger. Har jeg rett? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Noen her som har lest ca. hele SO4? Ikke jeg i hvertfall. I morgen skal jeg kjøre snøscooter! 5706082[/snapback] Kan ikke huske at jeg har gått glipp av noen sider. Untatt den uka jeg lå dødssjuk fra pcen noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg