thomasr Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 «Svette nerder» er et mitt forslag, litt selvironi har ingen vondt av. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Ingen av oss som svetter Deodorant ftw!! Kule Nerder Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Vel, om ikke dere er erketypiske nerder får dere sikkert noen av de som sitter i nærheten til å stusse litt, og det er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hmm, nytt forslag: "Meganerdete nerder"! Hmm, ikke det nei "The Butchers of the Darkside"? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 "The Butchers of the Darkside"? 5702538[/snapback] Bestem deg. Er dere en gjeng svette nerder uten et snev av selvinnsikt, som kommer med latterlige, «tøffe» og «skremmende» navn, eller har dere et snev av selvironi og et mer avslappet syn på ting? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg stemme for "Svette og sultne nerder" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Joachims relgionsoppgave stadfester: "Selv har altså Jesus ingenting i mot passiv inntekt i form av avkastning/renter eller utbytte. Foreløpig kan vi puste lettet ut!" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hmm, vi er en gjeng nerder der en av oss vil ha et kult navn om mørket. Jeg og den andre kompisen min vil ha et selvironisk og avslappet navn... Eneste problemet er at han som vil ha det "kule" navnet er størst og best til å spille Mirann, Svette og tørste nerder? Eventuelt "Nerder uten fett" Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 En skikkelig kjernekar, han Jesus typen altså. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Huff, det var jo jeg som skulle legge meg for et par timer siden *stupe til sengs* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Bekymrer meg veldig over at en vikar med mastergrad i religion skal vurdere oppgaven... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Nå har jeg det! Hvis dere skal til en eller annen gymsal eller noe annet leit, og dere er for kjipe til å ta inn på hotell finner dere et navn som spiller ekstremt åpenlyst på noe homoseksuelt – da får dere garantert alt av dusjer for dere selv! Litt kjipt når Åke Freddy på 57 så sitt snitt til å stikke innom, men noen sjanser må man ta... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Alle oppvakte folk ler av dere om dere kommer med noe teit og mørkt noe. Bjeff! Spill på noe teit, noe homofilt som Thomas foreslår er fint. Bare fordi kameraten din er god til å spille og rund i kantene bør han fortsatt ikke få bestemme over dere. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Vi skal sitte i en gymsal ja, og det er fellesdusj! Åke Freddy? Oh noes! Du mener Rumpe-Gunnar *gjemme seg* "Rosa fjær"? "Tuddelu" Satan hvor fantasien min suger fredrikrb: I shall not fall back for a giant nerd like him! You have my word! Hva med "Pink Bunny's"? Endret 5. mars 2006 av Zappza Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 En skikkelig kjernekar, han Jesus typen altså. 5702568[/snapback] Nei. ”Selg alt du eier, og del ut til de fattige”, sa Jesus. Han forteller så at det er lettere for en kamel å gå gjennom et nåløye, enn det er for en rik å komme inn i Guds rike. Her skjærer plutselig Jesus alle over en kam igjen, og alt snakket om forrentelse er som blåst vekk. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 «Vaseline heroines» Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hmm, siden du er inne på Vaseline og *ines, hva med en nerdete combo? Vaseline Wolverines. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) oh, vi har en skummel motorsykkel-gjeng hvor jeg bor. De kjører motorsykler Øh, poenget var at de het Wolverines! Endret 5. mars 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Arg. Jeg gikk hjem i 20 minus i minst en halvtime. Jeg kommer til å få frostskader av dette Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Kjapp analyse av min situasjon i øyeblikket: jeg er trøtt som en strømpe, hører på Verdi, stearinlysene har brent ut, alt er dødt, jeg kjeder meg. Bør jeg legge meg nå? Tror det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg