The Norwegian Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Nordicmafia er gøy! :D Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Pffh, alt for enkelt! de skulle heller laget flere, jo fler jo bedre! hver dialekt skulle hatt sitt eget skriftspråk, tenk så herlig komplisert det skulle blitt! 5702302[/snapback] God ide! Nå skriver vi alle på dialekt dere!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) :!: Genialt. Det er nok der det ligger! Det er ihvertfall ikke MIN feil! 5702306[/snapback] Noen bør implementere ironi i HTTP, jeg savner det Endret 5. mars 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Gud av emg, som dere poster da! 5702299[/snapback] En pause etter og spilt halo2 konstant fra 9 er godt. *drikke* Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Nynorsk skulle vært avskaffa for lengst! 5702288[/snapback] Pffh, alt for enkelt! de skulle heller laget flere, jo fler jo bedre! hver dialekt skulle hatt sitt eget skriftspråk, tenk så herlig komplisert det skulle blitt! 5702302[/snapback] Igrunn veldig norsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 The Offspring - Splinter - 04 - Hit that C'mon, sing! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Forbud paa Vimpel-føring. Ingen Skipper, som fører noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib, enten det maatte føre Canoner eller ikke, ei heller nogen Kjøbmand eller Rheder deri, maa understaa sig enten i Søen, paa nogen indenlandsk Rhed eller Havn, eller og paa fremmede Kyster og Havne at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs med Split i, det være sig i hvad Slags Leilighed det være maatte, [under samme Straf] skal det være forbudt alle Skippere og Rhedere af noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib dertil at lade gjøre eller derved at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs, og om de dermed betræffes, skal de uden Forskaansel ansees, ligesom de dem virkelig havde misbrugt. Nemlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Forbud paa Vimpel-føring. Ingen Skipper, som fører noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib, enten det maatte føre Canoner eller ikke, ei heller nogen Kjøbmand eller Rheder deri, maa understaa sig enten i Søen, paa nogen indenlandsk Rhed eller Havn, eller og paa fremmede Kyster og Havne at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs med Split i, det være sig i hvad Slags Leilighed det være maatte, [under samme Straf] skal det være forbudt alle Skippere og Rhedere af noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib dertil at lade gjøre eller derved at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs, og om de dermed betræffes, skal de uden Forskaansel ansees, ligesom de dem virkelig havde misbrugt. Nemlig. 5702334[/snapback] Jeg er mye for trøtt til å lese gammel, innvikla dansk takk Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Som jeg sa; bergensdialekt + jente = søtt 5701900[/snapback] Kaller du meg usukret eller? Jeg vil også være søt, men helst foruten bergensdialekten. 5701914[/snapback] det hjelper å bli kvitt bærte-faktor Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Bærter er en fin ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Bærter er en fin ting 5702357[/snapback] *bært* *bært* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 *Vimpler og straff* 5702334[/snapback] Akkurat ... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Forbud paa Vimpel-føring. Ingen Skipper, som fører noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib, enten det maatte føre Canoner eller ikke, ei heller nogen Kjøbmand eller Rheder deri, maa understaa sig enten i Søen, paa nogen indenlandsk Rhed eller Havn, eller og paa fremmede Kyster og Havne at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs med Split i, det være sig i hvad Slags Leilighed det være maatte, [under samme Straf] skal det være forbudt alle Skippere og Rhedere af noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib dertil at lade gjøre eller derved at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs, og om de dermed betræffes, skal de uden Forskaansel ansees, ligesom de dem virkelig havde misbrugt. Nemlig. 5702334[/snapback] Jeg er mye for trøtt til å lese gammel, innvikla dansk takk 5702343[/snapback] støttes , jeg fattet ikke noe av di greiene der Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Bærter er en fin ting 5702357[/snapback] Men funker også bare til en ting. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 En pause etter og spilt halo2 konstant fra 9 er godt. *drikke* 5702312[/snapback] På live du spiller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Erh, stikker og ser en film eller noen tv-episoder av etellerannet. Baba Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Random fact: Fant ut at det jeg har brukt til å fjerne matrester fra tennene de siste par dagene er en metalltråd. Veldig lurt må jeg si. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Bærter er en fin ting 5702357[/snapback] til og med når jeg er har fått i meg en del whiskey glass, så er jeg ikke "keen" på bærter, skal jeg si deg. Det er det verste jeg vet. Sååehh...skal en være søt i mine øyne, må en kvitte seg med den faktoren men hvem er jeg egentlig til å si noe sånt anyway? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Nå har jeg 13 filmer som begynner på "The", det synes jeg er litt mye. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) En pause etter og spilt halo2 konstant fra 9 er godt. *drikke* 5702312[/snapback] På live du spiller? 5702384[/snapback] Nei. xlink kai, og XBconnect. EDIT: Beklager dobbeltpost. Endret 5. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg