Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
:!:  Genialt. Det er nok der det ligger! Det er ihvertfall ikke MIN feil!  :nei:

5702306[/snapback]

 

Noen bør implementere ironi i HTTP, jeg savner det :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Nynorsk skulle vært avskaffa for lengst!

5702288[/snapback]

 

Pffh, alt for enkelt! de skulle heller laget flere, jo fler jo bedre! hver dialekt skulle hatt sitt eget skriftspråk, tenk så herlig komplisert det skulle blitt!

5702302[/snapback]

Igrunn veldig norsk :hmm:

Lenke til kommentar

Forbud paa Vimpel-føring.

 

Ingen Skipper, som fører noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib, enten det maatte føre Canoner eller ikke, ei heller nogen Kjøbmand eller Rheder deri, maa understaa sig enten i Søen, paa nogen indenlandsk Rhed eller Havn, eller og paa fremmede Kyster og Havne at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs med Split i, det være sig i hvad Slags Leilighed det være maatte, [under samme Straf] skal det være forbudt alle Skippere og Rhedere af noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib dertil at lade gjøre eller derved at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs, og om de dermed betræffes, skal de uden Forskaansel ansees, ligesom de dem virkelig havde misbrugt.

 

Nemlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Forbud paa Vimpel-føring.

 

Ingen Skipper, som fører noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib, enten det maatte føre Canoner eller ikke, ei heller nogen Kjøbmand eller Rheder deri, maa understaa sig enten i Søen, paa nogen indenlandsk Rhed eller Havn, eller og paa fremmede Kyster og Havne at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs med Split i, det være sig i hvad Slags Leilighed det være maatte, [under samme Straf] skal det være forbudt alle Skippere og Rhedere af noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib dertil at lade gjøre eller derved at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs, og om de dermed betræffes, skal de uden Forskaansel ansees, ligesom de dem virkelig havde misbrugt.

 

Nemlig.

5702334[/snapback]

 

Jeg er mye for trøtt til å lese gammel, innvikla dansk takk ;)

Lenke til kommentar
Forbud paa Vimpel-føring.

 

Ingen Skipper, som fører noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib, enten det maatte føre Canoner eller ikke, ei heller nogen Kjøbmand eller Rheder deri, maa understaa sig enten i Søen, paa nogen indenlandsk Rhed eller Havn, eller og paa fremmede Kyster og Havne at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs med Split i, det være sig i hvad Slags Leilighed det være maatte, [under samme Straf] skal det være forbudt alle Skippere og Rhedere af noget i Kongens Riger og Lande hjemmehørende Skib dertil at lade gjøre eller derved at føre nogen Vimpel eller Kgl. Flag og Gjøs, og om de dermed betræffes, skal de uden Forskaansel ansees, ligesom de dem virkelig havde misbrugt.

 

Nemlig.

5702334[/snapback]

 

Jeg er mye for trøtt til å lese gammel, innvikla dansk takk ;)

5702343[/snapback]

 

 

støttes , jeg fattet ikke noe av di greiene der

Lenke til kommentar
Bærter er en fin ting :D

5702357[/snapback]

 

til og med når jeg er har fått i meg en del whiskey glass, så er jeg ikke "keen" på bærter, skal jeg si deg. Det er det verste jeg vet. Sååehh...skal en være søt i mine øyne, må en kvitte seg med den faktoren :)

 

men hvem er jeg egentlig til å si noe sånt anyway?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...