Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 ØYh, Østlandsdialekt kan være så mangt, vet dere? Vi har jo enorme forskjeller bare fra Nordstrand til Søndre Nordstrand - og spør ikke meg hvorfor det ikke er nordre- og søndr-. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Fælt så mange som sliter med bytting av ord her da? Herr brun, Hva enn du sier; Ikke si det. 5702012[/snapback] Jeg sier akkurat det jeg foeler for aa si. Hvorfor skulle jeg ikke gjoere det? 5702036[/snapback] Du er teit. OG dum. Du er kjempe kjempe kjempe teit Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Eyh. Har noen tenkt på at vestlendinger kanskje snakker litt fort og uforståelig fordi resten av landet mobber oss hele tiden?! hehe, whatever. Vestlendinger planlegger i skjul et attentat mot alle andre i norge (kanskje scandinavia også) og det hadde jo ikke gått om dere skjønnte hva vi sa. 5702038[/snapback] Dere sier aldri noe som er verdt aa hoere uansett. Saa det saa. Faen jeg er troett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Eyh. Har noen tenkt på at vestlendinger kanskje snakker litt fort og uforståelig fordi resten av landet mobber oss hele tiden?! hehe, whatever. Vestlendinger planlegger i skjul et attentat mot alle andre i norge (kanskje scandinavia også) og det hadde jo ikke gått om dere skjønnte hva vi sa. 5702038[/snapback] Skal du og jeg alliere oss og drepe alle som motsier oss? Vestlandsdialekt er da ikke fin å høre på :yuck: ex0n, vi skal nok klare det skal du se! 5702040[/snapback] Bare teiper deg til stolen jeg, så teiper jeg igjen kjeften din. HA! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Fælt så mange som sliter med bytting av ord her da? Herr brun, Hva enn du sier; Ikke si det. 5702012[/snapback] Jeg sier akkurat det jeg foeler for aa si. Hvorfor skulle jeg ikke gjoere det? 5702036[/snapback] Du er teit. OG dum. Du er kjempe kjempe kjempe teit 5702048[/snapback] Fordi? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 MyBigMouth, Fått et par pils for mye eller? Vegard_: Bor ikke du i Stavanger da Så mye man lærer på en SO kveld Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg gjør meg da i hvertfall forstått.. jeg har STORE problemer med å skjønne folk som snakker vestlandsdialekt. Og da snakker vi store problemer... 5702013[/snapback] Vestlandsdialekt derimot er grusom å forstå i tillegg til at den er grusom 5702021[/snapback] Det er STOR forskjell på dialektene på vestlandet. Det er ikke bare en dialekt men mange. Det blir litt det samme som å si at østlandske dialekter er lik det finske språket Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 HVorfor bry oss med dialekter på et forum? Så lenge alle holder seg til rettningslinjene og skriver nynorsk/bokmål, er jo alle forståelige. Og btw, fælt så mye orddeling det ble nå, da. Kanskje dere burde jobbe med deres eget språk før derer rakker ned på andres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Vegard_: Bor ikke du i Stavanger da 5702063[/snapback] Haha, tilogmed jeg vet bedre Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Skjer a? Skal spare til E2c/g også Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Du er sternemillionertusenganger teit. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Vegard_: Bor ikke du i Stavanger da 5702063[/snapback] ... Nei Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Ow mai gawd! Hun jeg er mildt sagt betatt av sa at hun likte meg veeldig godt. Hah, hun er så min! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Er nok av forskjellige dialekter i Nordnorge ogsaa. Eneste de har til felles er at de banker alle fra lengre soer i landet nedi stoevlene Lenke til kommentar
Seether Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Dere sier aldri noe som er verdt aa hoere uansett. Saa det saa. 5702049[/snapback] You wouldn't know. Endret 4. mars 2006 av Seether Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Det er STOR forskjell på dialektene på vestlandet. Det er ikke bare en dialekt men mange. Det blir litt det samme som å si at østlandske dialekter er lik det finske språket 5702064[/snapback] Okeij.. Si det sånn da.. Jeg har stoooore problemer med å forstå folk som kommer fra Ålesund.. Har vært sammen med noen folk derfra noen somrer nå, sliter like mye enda.. Du er sternemillionertusenganger teit. 5702071[/snapback] Hm.. Alkohol inne i bildet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Er nok av forskjellige dialekter i Nordnorge ogsaa. Eneste de har til felles er at de banker alle fra lengre soer i landet nedi stoevlene 5702081[/snapback] Stemmer ikke. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Ja, må si meg enig. Vi her i Oslo snakker så danskifisert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Er nok av forskjellige dialekter i Nordnorge ogsaa. Eneste de har til felles er at de banker alle fra lengre soer i landet nedi stoevlene 5702081[/snapback] La oss finne noe annet å diskutere enn dialekt da, her snakker alle bokmål/nynorsk og vi er fornøyde med det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Du er sternemillionertusenganger teit. 5702071[/snapback] Vaer saa snill, for din egen og andres skyld, gaa og legg deg. Fylleposting er bare morsomt fra respekterte og toeffe brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg