Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi

ØYh, Østlandsdialekt kan være så mangt, vet dere?

Vi har jo enorme forskjeller bare fra Nordstrand til Søndre Nordstrand - og spør ikke meg hvorfor det ikke er nordre- og søndr-.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eyh. Har noen tenkt på at vestlendinger kanskje snakker litt fort og uforståelig fordi resten av landet mobber oss hele tiden?! :cry:  hehe, whatever.

Vestlendinger planlegger i skjul et attentat mot alle andre i norge (kanskje scandinavia også) og det hadde jo ikke gått om dere skjønnte hva vi sa. :)

5702038[/snapback]

Dere sier aldri noe som er verdt aa hoere uansett. Saa det saa.

Faen jeg er troett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Eyh. Har noen tenkt på at vestlendinger kanskje snakker litt fort og uforståelig fordi resten av landet mobber oss hele tiden?! :cry:  hehe, whatever.

Vestlendinger planlegger i skjul et attentat mot alle andre i norge (kanskje scandinavia også) og det hadde jo ikke gått om dere skjønnte hva vi sa. :)

5702038[/snapback]

Skal du og jeg alliere oss og drepe alle som motsier oss? :D

Vestlandsdialekt er da ikke fin å høre på :yuck:

ex0n, vi skal nok klare det skal du se!

5702040[/snapback]

Bare teiper deg til stolen jeg, så teiper jeg igjen kjeften din. HA! :p

Lenke til kommentar
Fælt så mange som sliter med bytting av ord her da?

Herr brun, Hva enn du sier; Ikke si det.

5702012[/snapback]

Jeg sier akkurat det jeg foeler for aa si. Hvorfor skulle jeg ikke gjoere det?

5702036[/snapback]

Du er teit. OG dum. Du er kjempe kjempe kjempe teit

5702048[/snapback]

Fordi?

Lenke til kommentar
Jeg gjør meg da i hvertfall forstått.. jeg har STORE problemer med å skjønne folk som snakker vestlandsdialekt. Og da snakker vi store problemer...

5702013[/snapback]

Vestlandsdialekt derimot er grusom å forstå i tillegg til at den er grusom :)

5702021[/snapback]

Det er STOR forskjell på dialektene på vestlandet. Det er ikke bare en dialekt men mange. Det blir litt det samme som å si at østlandske dialekter er lik det finske språket :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

HVorfor bry oss med dialekter på et forum? Så lenge alle holder seg til rettningslinjene og skriver nynorsk/bokmål, er jo alle forståelige.

Og btw, fælt så mye orddeling det ble nå, da. Kanskje dere burde jobbe med deres eget språk før derer rakker ned på andres? :p

Lenke til kommentar
Det er STOR forskjell på dialektene på vestlandet. Det er ikke bare en dialekt men mange. Det blir litt det samme som å si at østlandske dialekter er lik det finske språket :p

5702064[/snapback]

Okeij.. Si det sånn da.. Jeg har stoooore problemer med å forstå folk som kommer fra Ålesund.. Har vært sammen med noen folk derfra noen somrer nå, sliter like mye enda..

Du er sternemillionertusenganger teit.

5702071[/snapback]

Hm.. Alkohol inne i bildet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er nok av forskjellige dialekter i Nordnorge ogsaa. Eneste de har til felles er at de banker alle fra lengre soer i landet nedi stoevlene :wee:

5702081[/snapback]

La oss finne noe annet å diskutere enn dialekt da, her snakker alle bokmål/nynorsk og vi er fornøyde med det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...