Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med bergensere og uttrykket "gjoere paa". Det hoeres utrolig dumt ut!

5701745[/snapback]

Javel..

5701807[/snapback]

Herr brun er bare teit.

5701815[/snapback]

:D hehe. Takk. Bergensere får for mye dritt av og til altså. Slitsomt nok med alle andre ting man har å forsvare om man ikke skal måtte forsvare hvordan man snakker også..

Lenke til kommentar
Hva er det med bergensere og uttrykket "gjoere paa". Det hoeres utrolig dumt ut!

5701745[/snapback]

Javel..

5701807[/snapback]

Herr brun er bare teit.

5701815[/snapback]

:D hehe. Takk. Bergensere får for mye dritt av og til altså. Slitsomt nok med alle andre ting man har å forsvare om man ikke skal måtte forsvare hvordan man snakker også..

5701823[/snapback]

Du vet at jeg innerst inne er sjalu fordi du snakker en mye fetere dialekt enn meg, jeg bare skjuler det med aa hakke paa deg og er redd for aa inroemme det.

Dessuten har du en fantastisk skjoenn stemme :love:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hm... Jeg er oppe etter midnatt uten å være trøtt i det hele tatt.

Ikke lurt når jeg skal opp til skole på tirsdag. (Står opp halv ti på mandag, anyway,..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ikke lurt når jeg skal opp til skole på tirsdag. (Står opp halv ti på mandag, anyway,..)

5701842[/snapback]

Må på skolen på mandag jeg :no:

Lenke til kommentar
Du vet at jeg innerst inne er sjalu fordi du snakker en mye fetere dialekt enn meg, jeg bare skjuler det med aa hakke paa deg og er redd for aa inroemme det.

Dessuten har du en fantastisk skjoenn stemme :love:

5701836[/snapback]

Nope, du liker ikke dialekten min. Ca som alle andre ikke-bergensere og snobber/sosser jeg har støtt på i de siste årene. It's okey.

Vet ikke kossen stemmen min høres ut :p eg hører bare de som e inni hodet mitt. Og for å være heelt ærlig så e ikke de så veldig skjønne..med mindre du har en ting for psycho lost-ish hvisking :)

Lenke til kommentar
Hyyyl!

Jeg er redd nå! Fikk pervers melding av dama, utrolig mange rare sider hun viser denne uka....

5701822[/snapback]

Kanskje hun bare er redd for å miste deg og siden hun er full, skriver hun ting hun normalt sett ikke villle gjort..?

5701852[/snapback]

Det vil jeg tippe og!

Men jenter er rare, vi har mange sider. Humørsvingninger uten like! Det har i hvertfall jeg hatt de siste dagene!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nope, du liker ikke dialekten min. Ca som alle andre ikke-bergensere og snobber/sosser jeg har støtt på i de siste årene. It's okey.

Vet ikke kossen stemmen min høres ut :p  eg hører bare de som e inni hodet mitt. Og for å være heelt ærlig så e ikke de så veldig skjønne..med mindre du har en ting for psycho lost-ish hvisking :)

5701858[/snapback]

Bergenske jentestemmer er råe/søte/whatever! :p

Lenke til kommentar
Hyyyl!

Jeg er redd nå! Fikk pervers melding av dama, utrolig mange rare sider hun viser denne uka....

5701822[/snapback]

Kanskje hun bare er redd for å miste deg og siden hun er full, skriver hun ting hun normalt sett ikke villle gjort..?

5701852[/snapback]

Hvorfor skal hun miste meg? Vi har da ikke kranglet?

5701864[/snapback]

trenger ikke å ha kranglet for å ha den følelsen. Kanskje hun e blitt klar over at hun e for sjalu eller noe..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

5701842[/snapback]

Må på skolen på mandag jeg :no:

5701856[/snapback]

Jeg også, men skolen starter halv elleve :p

Lenke til kommentar
edit: fest slår som oftest bytur. men nå vet jeg ikke hvordan en "nordstrandsfest" er. Større utvalg blant gutter på byen da, men lettere og få napp på fest. tough call!

5700971[/snapback]

Jeg er forlovet, kjære phax. ;)

EDIT: Tror det blir byen, orker ikke kle meg classy.

5700994[/snapback]

Oo, gratulerer.

Lenke til kommentar
Hyyyl!

5701822[/snapback]

5701852[/snapback]

Det vil jeg tippe og!

Men jenter er rare, vi har mange sider. Humørsvingninger uten like! Det har i hvertfall jeg hatt de siste dagene!

5701859[/snapback]

*Svelge en kamel*

Jeg m være dame.

Bergen er norges feteste sted da....

5701849[/snapback]

Ha ha

5701872[/snapback]

Du fortjener en stor bush kuk i neseboret ditt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...