Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/06/14/434695.html

 

Hæhæ, hør på lydopptaket. ^^

 

Litt morsomt når han sier "NEI" og hun sier beklager. :p

Får ikke noe lydklipp her... (Opera) Er bare en boks der, men jeg kan ikke trykke på play eller noe sånt :( .

edit: Måtte ta av reklameblokkeringa (Visste forresten ikke at det fantes så mye reklame på enkelte sider! :ohmy:

 

Den andre var genial! :grin:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2X17" eller 1x19".... :hmm:

Livet er tøfft  :(

Om du vil ah 2x17" må skjermen ha en tynn ramme, tykk ramme funker ikke,

 

Ville gått for en god 19"

Må ikke. Jeg kjører dual, for å ha MSN og foobar på en annen skjerm, det er CRT sammen med 1770NX.

 

Om man sikter på å strekke vinduer over to skjermer, greit. Men det ser bare teit ut, imo. :p

Lenke til kommentar
2X17" eller 1x19".... :hmm:

Livet er tøfft  :(

Om du vil ah 2x17" må skjermen ha en tynn ramme, tykk ramme funker ikke,

 

Ville gått for en god 19"

Må ikke. Jeg kjører dual, for å ha MSN og foobar på en annen skjerm, det er CRT sammen med 1770NX.

 

Om man sikter på å strekke vinduer over to skjermer, greit. Men det ser bare teit ut, imo. :p

Jeg hadde 2x17" samsung skjermer, det ble for stort mellomrom (akuratt 10cm.) Liker faktisk bedre og ha en 17" en to, den andre tar bare plass.

 

EDIT: fikk karakterene i dag, 4,3 i snitt :) fire 5'ere, resten 4'ere :D

 

*storfornøyd*

Endret av MagE
Lenke til kommentar
2X17" eller 1x19".... :hmm:

Livet er tøfft  :(

Om du vil ah 2x17" må skjermen ha en tynn ramme, tykk ramme funker ikke,

 

Ville gått for en god 19"

Må ikke. Jeg kjører dual, for å ha MSN og foobar på en annen skjerm, det er CRT sammen med 1770NX.

 

Om man sikter på å strekke vinduer over to skjermer, greit. Men det ser bare teit ut, imo. :p

Jeg hadde 2x17" samsung skjermer, det ble for stort mellomrom (akuratt 10cm.) Liker faktisk bedre og ha en 17" en to, den andre tar bare plass.

 

jeg syntes det er digg med 2 skjermen, men så hadde det vært fint med mere plass...?

 

Årh, at det skal være så vansklig...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...