applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) You just got ditched. Har hun type? isåfall tipper jeg bare hun var sløv og ville ligge hjemme se film og knulle heller. 5700956[/snapback] Hater å bli ditchet i siste liten. Hun har en pulevenn, så jeg tenker det samme som deg. Ligger sikkert og jokker på han nå. GRR. EDIT: Nordstrandsfest eller byen med russisk venninne? Hva ville dere gått for? Endret 4. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hater å bli ditchet i siste liten. Hun har en pulevenn, så jeg tenker det samme som deg. Ligger sikkert og jokker på han nå. GRR. 5700965[/snapback] Du er bare misunnelig.. Jeg vet jeg er det hvertfall... jaja, bare 2,5 uke igjen! woho. edit: fest slår som oftest bytur. men nå vet jeg ikke hvordan en "nordstrandsfest" er. Større utvalg blant gutter på byen da, men lettere og få napp på fest. tough call! Endret 4. mars 2006 av phax Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 white pony coveret var mer stilfullt da. aldri bytt avatar sier nå jeg! 5700906[/snapback] Skal tenke på det første og ber om unnskyldning for det andre. Bare dritt på TV nå. Nei. Sprette plasten på Seinfeld sesong 6 og sette seg godt til rette med popcornbøtta. Det beste fra to verdener. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) synes denne ble litt fet den viser vel litt min personlighet :!: Endret 4. mars 2006 av Spazz Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) edit: fest slår som oftest bytur. men nå vet jeg ikke hvordan en "nordstrandsfest" er. Større utvalg blant gutter på byen da, men lettere og få napp på fest. tough call! 5700971[/snapback] Jeg er forlovet, kjære phax. EDIT: Tror det blir byen, orker ikke kle meg classy. Endret 4. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 AnAnAs, sånn internett greie? kødd? sant? wtF? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 God Kveld folkens! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 AnAnAs, sånn internett greie? kødd? sant? wtF? 5701010[/snapback] Internettgreiehvaoppirumpa? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) at man bestiller brud over inett. Endret 4. mars 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg er forlovet, kjære phax. 5700994[/snapback] Sånn på ordenlig "gifte innen en gitt tid forlovet"? Hadde jeg ikke trudd. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Hvor finner jeg noen gode forum for case-mods? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Sånn på ordenlig "gifte innen en gitt tid forlovet"? Hadde jeg ikke trudd. 5701039[/snapback] Planlegger å gifte oss april 2007 hvis alt går knirkefritt. Er det virkelig så utenkelig? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvor finner jeg noen gode forum for case-mods? 5701045[/snapback] .....Bø! 6. Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte. Endret 4. mars 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Planlegger å gifte oss april 2007 hvis alt går knirkefritt. Er det virkelig så utenkelig? 5701051[/snapback] Kool. Nei du er jo rimelig ung bare.. og utifra det jeg har fått med meg her på forumet så har du enten hatt et veldig turbulent forhold eller forholdsvis nylig fått deg ny kjæreste. i begge tilfellene så hadde jeg ikke forventet at du skulle gifte deg! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 MyBigNose smells Russian mail order Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvor finner jeg noen gode forum for case-mods? 5701045[/snapback] http://www.google.no/search?hs=kUd&hl=no&c...=S%C3%B8k&meta= Sånn? Har begynt å spare Canon EF 70-200mm f/4L USM Endret 4. mars 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Ok, denne kvelden når nye nedturer... Tror jeg driter i å dra ut og henger her og står heller opp og trener tidlig i morgen. Mamma skrek nettopp fra to etasjer ned om hvorfor jeg ikke skulle ut, hun synes det er helt utenkelig og uvant av meg å ikke dra. Tror jeg begynner å bli voksen ... eller noe. EDIT: Eller kanskje bare fordi jeg ble ditchet så til de grader. Endret 4. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Ok, denne kvelden når nye nedturer... Tror jeg driter i å dra ut og henger her og står heller opp og trener tidlig i morgen. 5701162[/snapback] /me er deppa, tar meg et par øl å irriterer meg over ting. Har blir spurt av mange om jeg skulle være med ut, men ikke faen. Idag er deppedagen! å i morgen er trenedagen! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 /me er deppa, tar meg et par øl å irriterer meg over ting. Har blir spurt av mange om jeg skulle være med ut, men ikke faen. Idag er deppedagen! å i morgen er trenedagen! 5701295[/snapback] Støtter denne. Har sprettet opp et par pils, er på den andre nå. Hvorfor er du ikke med dama? Synes det var dårlig gjort av venninnen min å ditche meg for sex i dag ... Selv om hun ikke har fått seg noe på tre uker er det ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 /me er deppa, tar meg et par øl å irriterer meg over ting. Har blir spurt av mange om jeg skulle være med ut, men ikke faen. Idag er deppedagen! å i morgen er trenedagen! 5701295[/snapback] Støtter denne. Har sprettet opp et par pils, er på den andre nå. Hvorfor er du ikke med dama? Synes det var dårlig gjort av venninnen min å ditche meg for sex i dag ... Selv om hun ikke har fått seg noe på tre uker er det ingen unnskyldning. 5701320[/snapback] Derfor er jeg ikke med damen... Sex ja, har laget mange dårlige unskyldinger for å få meg noe ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg