brd Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Doedt i SO4. *synge paa rar fransk sang* 5700706[/snapback] #From Paris to Berlin# Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Å Champs ELLYSEEE! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Å Champs ELLYSEEE! 5700730[/snapback] Hæhæ... Nå får jeg skikkelig flash-back fra fransk timene mine.. læreren min er glad i å synge(tror jeg)så vi synger jo en del.. hehe.. og jeg er den eneste i klassen som synger omtrent Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Skal Suzukis opprocking og skjending av gamle norske hits aldri ta slutt? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Antony and the johnsons på Blå i oslo 13 mai!!!!!! frakt. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 haha, svisja rundt på kanalene nå, kom innom nrk. der var Tore på sporet. var i Brazil med ei jente etter faren hennes eller no... *trønderdialekt* " ska vi ta et alvorsord med far din"? "næh..." "ska e bank han?" :!: holdt på å dette av stolen, Tore er barsk :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Øøøøøøøøl! *gluggglugg* Hvor er mirann og smetho? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 johnj, avataren din, hvilken side hentet du den fra? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 johnj, avataren din, hvilken side hentet du den fra? 5700851[/snapback] Fant en tråd i OT-baren hvor man kunne designe seg selv som South Park-figur, og fant ut at jeg like greit kunne bytte ut det stjålne "White Pony"-coveret med noe litt mer personlig som avatar. Onde tunger vil ha det til at det ligner en smule. Prøv selv: http://www.vexatori.de/zib/spstudio.html Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Takker! Har sett dette før men husket ikke adressa. http://www.gratiskonkurranse.com/ Mistenker at de driver på med juks og lureri... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 gratiskonkurranse.com vil kunne lagre informasjonen om deg for at du skal kunne motta nyhetsbrev fra Chanti, mailpepper, mobilkonkurranse.com og gratiskonkurranse.com med informasjon om spesialtilbud i fremtiden. Opplysninger som fornavn, etternavn, e-postadresse, alder, kjønn og postadresse vil utleveres til disse samarbeidspartnerne. Når du fyller ut opplysningene dine, gir du ditt samtykke til at gratiskonkurranse.com registrerer, lagrer og overfører opplysningene om deg til gratiskonkurranse.coms samarbeidspartnere til den bruken som er beskrevet ovenfor. Nei takk. Det ble visst ikke noe av. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Fant en tråd i OT-baren hvor man kunne designe seg selv som South Park-figur, og fant ut at jeg like greit kunne bytte ut det stjålne "White Pony"-coveret med noe litt mer personlig som avatar. Onde tunger vil ha det til at det ligner en smule. Prøv selv: http://www.vexatori.de/zib/spstudio.html 5700874[/snapback] white pony coveret var mer stilfullt da. aldri bytt avatar sier nå jeg! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 hvordan lagrer jeg det bilde jeg lager? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 8 1/2 eller American Beauty? Har selvfølgelig sett begge hauger av ganger, men klarer ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 hvordan lagrer jeg det bilde jeg lager? 5700914[/snapback] Jeg tok screenshot (finnes det egentlig et godt norsk ord for dette?) av den ferdige nettsiden, limte det inn i Paint, klippet ut, la til en ramme og endret størrelsen slik at moderatorene våre blir glade. thomasr: 8 1/2 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Sånn kan det gå. Særlig begeistrert for kronen. Endret 4. mars 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 thomasr: 8 1/2 5700937[/snapback] Fellini it is, then. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 8 1/2 eller American Beauty? Har selvfølgelig sett begge hauger av ganger, men klarer ikke bestemme meg. 5700918[/snapback] Spørs om du er mest interessert i Teens eller Snuff. Jeg tok screenshot (finnes det egentlig et godt norsk ord for dette?) 5700937[/snapback] Skjermskudd. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Hva skjer med å kaste opp og avlyse rett før jeg skal dra til venninnen min? Jaja, får dra med min blonde russiske venninne på byen da. Herregud, er vel død innen jeg kommer hjem nå tenker jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Sånn kan det gå. Særlig begeistrert for kronen. 5700938[/snapback] Ligner jo på en prikk! bare litt lubben. Hva skjer med å kaste opp og avlyse rett før jeg skal dra til venninnen min? Jaja, får dra med min blonde russiske venninne på byen da. Herregud, er vel død innen jeg kommer hjem nå tenker jeg. 5700949[/snapback] You just got ditched. Har hun type? isåfall tipper jeg bare hun var sløv og ville ligge hjemme se film og knulle heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg