Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å Champs ELLYSEEE!

5700730[/snapback]

Hæhæ... Nå får jeg skikkelig flash-back fra fransk timene mine.. læreren min er glad i å synge(tror jeg)så vi synger jo en del.. hehe.. og jeg er den eneste i klassen som synger omtrent :p

Lenke til kommentar

haha, svisja rundt på kanalene nå, kom innom nrk.

der var Tore på sporet.

var i Brazil med ei jente etter faren hennes eller no...

*trønderdialekt*

" ska vi ta et alvorsord med far din"?

"næh..."

"ska e bank han?" :!:

holdt på å dette av stolen, Tore er barsk :!:

Lenke til kommentar
gratiskonkurranse.com vil kunne lagre informasjonen om deg for at du skal kunne motta nyhetsbrev fra Chanti, mailpepper, mobilkonkurranse.com og gratiskonkurranse.com med informasjon om spesialtilbud i fremtiden. Opplysninger som fornavn, etternavn, e-postadresse, alder, kjønn og postadresse vil utleveres til disse samarbeidspartnerne. Når du fyller ut opplysningene dine, gir du ditt samtykke til at gratiskonkurranse.com registrerer, lagrer og overfører opplysningene om deg til gratiskonkurranse.coms samarbeidspartnere til den bruken som er beskrevet ovenfor.

Nei takk. Det ble visst ikke noe av.

Lenke til kommentar
hvordan lagrer jeg det bilde jeg lager?

5700914[/snapback]

Jeg tok screenshot (finnes det egentlig et godt norsk ord for dette?) av den ferdige nettsiden, limte det inn i Paint, klippet ut, la til en ramme og endret størrelsen slik at moderatorene våre blir glade.

thomasr: 8 1/2 :)

Lenke til kommentar
8 1/2 eller American Beauty? Har selvfølgelig sett begge hauger av ganger, men klarer ikke bestemme meg.

5700918[/snapback]

Spørs om du er mest interessert i Teens eller Snuff. :wee:

Jeg tok screenshot (finnes det egentlig et godt norsk ord for dette?)

5700937[/snapback]

Skjermskudd.

Lenke til kommentar
Sånn kan det gå. Særlig begeistrert for kronen.

5700938[/snapback]

Ligner jo på en prikk! bare litt lubben. :)

Hva skjer med å kaste opp og avlyse rett før jeg skal dra til venninnen min? Jaja, får dra med min blonde russiske venninne på byen da. Herregud, er vel død innen jeg kommer hjem nå tenker jeg.

5700949[/snapback]

You just got ditched. Har hun type? isåfall tipper jeg bare hun var sløv og ville ligge hjemme se film og knulle heller. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...