Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 God morgen Herr Brun. Gjett kem som har vært oppe siden klokken 10 Kongen av Sverige? Har spasert rundt i byn i dag. Lett etter sportsbutikker og sports-bh. Desverre hadde eg kun 200..og sånne greier koster visst det dobbelte..jaja i dag har eg og typen 9 måneders dag Edit: Det var en god ide Ø.B.! digger den jakken.. 5699002[/snapback] Gratulerer med dagen da. Og gratulerer med at du klarte aa staa opp. Jeg har vaert vaaken siden halv ni jeg Planer for dagen ellers? gjett hvem som er ferdig med Biologileksa Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg er ferdig med biologi leksa Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Edit: Det var en god ide Ø.B.! digger den jakken.. 5699002[/snapback] Må finne noe vrak av en bukse og testa litt først. Ufff trøøtt. Ikke rakk jeg polet heller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Ahh. Herlig. Laget meg toast i dag. Det er lenge siden det... 5699004[/snapback] Jeg vil ogsaa ha! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Det skjoenner da jeg ogsaa, men naar synes dere det er passelig? Kan det skje naar som helst, helt uten videre eller? 5698969[/snapback] Vel, jeg tror ikke tiden er inne riktig enda, dere får bare leve i frykten en så lenge Jeg bestilte den fra www.motortechnik.no, desverre så er det bare BMW deler Den består av skinn, krom og har rødt lys på tallene...som resten av instrumentene i bilen (skal legge ut et bilde etter at det har blitt mørkt..da ser du det bedre) Først den gamle, så den nye. 5698974[/snapback] Så bra ut det der jau Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Nå har jeg snart like mange innlegg her som Tonio. Når jeg kommer meg dit, så gir jeg meg, og venter til so5. Føler jeg ikke kan ha mer enn henne iallefall.. Og begrenser innleggene litt i neste so. Denne tråden er nesten alltid i bakgrunnen hva enn jeg gjør ved pc'en. Ikke bra Lenke til kommentar
Seether Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Gratulerer med dagen da. Og gratulerer med at du klarte aa staa opp. Jeg har vaert vaaken siden halv ni jeg Planer for dagen ellers? gjett hvem som er ferdig med Biologileksa 5699064[/snapback] Takk mest stolt over det å ha stått opp tidlig i grunn du e foresten flink du også. Har ikke noen planer faktisk. Har bare naturfagsrapporter å få unna. Åjo, eg har lastet ned vilt med Chris Rock filmer/programmer Du da? Kongen av Sverige begynner å bli litt old..så eg gjetter på at det e DEG som e ferdig med biologileksen Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg bestilte den fra www.motortechnik.no, desverre så er det bare BMW deler Den består av skinn, krom og har rødt lys på tallene...som resten av instrumentene i bilen (skal legge ut et bilde etter at det har blitt mørkt..da ser du det bedre) Først den gamle, så den nye. 5698974[/snapback] enkel og stilfull den. opplyste tall hørtes ikke så verst ut faktisk. skulle gjerne hatt en med grønt eller hvitt lys. girkuler er vel universal? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) enkel og stilfull den. opplyste tall hørtes ikke så verst ut faktisk. skulle gjerne hatt en med grønt eller hvitt lys. girkuler er vel universal? 5699129[/snapback] Joa, som regel. Men denne er spesial tilpasset bmw 3-serie. Så lenge du skal ha noe slikt så koster det penger. måtte ut med 700 + frakt for min. Må jo tenkte på at tallrekken står riktig. Du kan jo kjøpe en slik på biltema til 100 lappen. Endret 4. mars 2006 av haddis Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Gratulerer med dagen da. Og gratulerer med at du klarte aa staa opp. Jeg har vaert vaaken siden halv ni jeg Planer for dagen ellers? gjett hvem som er ferdig med Biologileksa 5699064[/snapback] Takk mest stolt over det å ha stått opp tidlig i grunn du e foresten flink du også. Har ikke noen planer faktisk. Har bare naturfagsrapporter å få unna. Åjo, eg har lastet ned vilt med Chris Rock filmer/programmer Du da? Jeg har ingen planer. Gjoere engelsk tror jeg, samt lese litt. Og skrive dagbok Jeg vil se Pulp Fiction! Kongen av Sverige begynner å bli litt old..så eg gjetter på at det e DEG som e ferdig med biologileksen 5699128[/snapback] O RLY? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Du kan jo kjøpe en slik på biltema til 100 lappen. 5699156[/snapback] Den fra Biltema er faktisk ikke så stygg ifølge mange, vi selger sykt mange av den. Er ofte utsolgt i slutten av måneden. Ah, endelig byen i kveld. Har ikke vært på byen på en måned. Kjæresten er ikke like begeistret over at jeg vil dra på byen fremfor å henge med han siden jeg kom hjem fra Barcelona i går, men jeg må få danset i dag, uansett hvor. Tror ikke det blir noe 20årssted da, legget ligner ikke lenger. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 jeg er sulten Hva burde jeg lage meg? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 jeg er sulten Hva burde jeg lage meg? 5699189[/snapback] Lag deg brødskive med peanøttsmør og syltetøy. SYKT GODT! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Da stakk jeg. Andre vil ha maskin, og jeg vil spise. Jeg haaper forsaavidt at SO4 overlever til juni. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Du kan jo kjøpe en slik på biltema til 100 lappen. 5699156[/snapback] Den fra Biltema er faktisk ikke så stygg ifølge mange, vi selger sykt mange av den. Er ofte utsolgt i slutten av måneden. Hmm...de er absolutt ikke pene syntes nå jeg da... Vist jeg hadde hatt valget mellom: eller en fra biltema: Ingen tvil om jeg ville valgt den jeg har kjøpt Ikke missforstå, er ikke pga det er biltema. men de ser bare ikke ut Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 jeg er sulten Hva burde jeg lage meg? 5699189[/snapback] Lag deg brødskive med peanøttsmør og syltetøy. SYKT GODT! 5699200[/snapback] Quoted for truth. *poff* Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 jeg er sulten Hva burde jeg lage meg? 5699189[/snapback] Lag deg brødskive med peanøttsmør og syltetøy. SYKT GODT! 5699200[/snapback] Men jeg er alergisk mot nøtter Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Ahh. Herlig. Laget meg toast i dag. Det er lenge siden det... 5699004[/snapback] Jeg vil ogsaa ha! 5699092[/snapback] *prøve å kaste til* jeg er sulten Hva burde jeg lage meg? 5699189[/snapback] Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 jeg er sulten Hva burde jeg lage meg? 5699189[/snapback] pølse med brød. enkelt, godt, usunt og uhyre raskt og lage. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Nå har jeg snart like mange innlegg her som Tonio. Når jeg kommer meg dit, så gir jeg meg, og venter til so5. Føler jeg ikke kan ha mer enn henne iallefall..Og begrenser innleggene litt i neste so. Denne tråden er nesten alltid i bakgrunnen hva enn jeg gjør ved pc'en. Ikke bra 5699114[/snapback] Join the bundy side, and get a free, uhmm.. center sjokolade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg