Sensurert Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) herregud, den siste lost var dårlig 5698630[/snapback] Syns den var spennende jeg. Det jeg syns var rart er at de ikke sjekka ut de andre rommene der, er sikkert masse brukbart utstyr på et sykehus lignende bunkers som det der. Skal de aldri prune noen folk fra Piratebits, Filelist eller Swebits snart da!! edit: Noen som har lyst å låne meg accounten litt? Endret 4. mars 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Naar stengtes SO4? Hvorfor da? 5698684[/snapback] Trodde de skulle stenge den når de runda 5k sider jeg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Skulle de? Hvor ble dette sagt? Av hvem? Hoeres taapelig ut spoer du meg. Hvis det hadde blitt mye styr rundt 5000 sider saa ja, men hvis det ikke ble SO3-tilstander saa ser jeg ingen grunn til det. b-real , en uttalelse? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 God ettermiddag forumfolk! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Skulle de? Hvor ble dette sagt? Av hvem? Hoeres taapelig ut spoer du meg. Hvis det hadde blitt mye styr rundt 5000 sider saa ja, men hvis det ikke ble SO3-tilstander saa ser jeg ingen grunn til det. b-real , en uttalelse? 5698771[/snapback] Sa jo at der var lenge siden jeg var her. Var ikke vitne til disse SO3 tilstander så vet ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Zappza: Er det greit om du får en batman mens du venter? Første forsøk på bevegelig bakgrunn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Tror jeg må farge ene buksa mi rødlillarosa jeg.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Tror jeg må farge ene buksa mi rødlillarosa jeg.. 5698895[/snapback] Javel..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Skulle de? Hvor ble dette sagt? Av hvem? Hoeres taapelig ut spoer du meg. Hvis det hadde blitt mye styr rundt 5000 sider saa ja, men hvis det ikke ble SO3-tilstander saa ser jeg ingen grunn til det. b-real , en uttalelse? 5698771[/snapback] Man stenger den når man mener det er passelig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Skulle de? Hvor ble dette sagt? Av hvem? Hoeres taapelig ut spoer du meg. Hvis det hadde blitt mye styr rundt 5000 sider saa ja, men hvis det ikke ble SO3-tilstander saa ser jeg ingen grunn til det. b-real , en uttalelse? 5698771[/snapback] Man stenger den når man mener det er passelig 5698954[/snapback] Det skjoenner da jeg ogsaa, men naar synes dere det er passelig? Kan det skje naar som helst, helt uten videre eller? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 ohhh...den nye girkula mi er kommet! 5698081[/snapback] Bilde? 5698119[/snapback] Jes. hvor bestillte du fra, bilde/link? må ha meg ei ny ei selv... begynner bli sliten. 5698236[/snapback] Jeg bestilte den fra www.motortechnik.no, desverre så er det bare BMW deler Den består av skinn, krom og har rødt lys på tallene...som resten av instrumentene i bilen (skal legge ut et bilde etter at det har blitt mørkt..da ser du det bedre) Først den gamle, så den nye. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Tror jeg må farge ene buksa mi rødlillarosa jeg.. 5698895[/snapback] Javel..? 5698923[/snapback] Må matche Stonesjakka mi Kommer til å se så usaklig bra ut Endret 4. mars 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Så flott da. Jeg tror jeg skal holde meg til automatgir. Trenger ikke gjøre det vanskligere enn nødvendig. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) God morgen Herr Brun. Gjett kem som har vært oppe siden klokken 10 Har spasert rundt i byn i dag. Lett etter sportsbutikker og sports-bh. Desverre hadde eg kun 200..og sånne greier koster visst det dobbelte..jaja i dag har eg og typen 9 måneders dag Edit: Det var en god ide Ø.B.! digger den jakken.. Endret 4. mars 2006 av Seether Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Så flott da. Jeg tror jeg skal holde meg til automatgir. Trenger ikke gjøre det vanskligere enn nødvendig. 5698996[/snapback] Hvem sa det var vanskelig å kjøre bil? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Ahh. Herlig. Laget meg toast i dag. Det er lenge siden det... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Automat er kjekt til tider, viss du kjører 8 timer daglig. Men må pent innrømme at det er mye deiligere med manuell når jeg "flyr" over fjellet og skal til oslo eller genrellt på ferie. Har du litt motor under pansere så jah =) mmm manuell. Men å krype rundt i en by med manuell Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har automat, men kan bare sette den i juksemanuell hvis jeg vil Blir jo ikke helt det samme men. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Den ene bilen vår har ihvertfall 2,8 liters"turbo"motor med 250 hestekrefte-ting, og det innbiller jeg meg er "litt krefter"? Men automatgir, det har den! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Det er liksom ikke så gøy med manuell. Det er litt gøyere å kunne dra den på turtall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg