Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F.eks. kommer pengene umiddelbart over om man overfører mellom to DnBNOR-konti.
Huh? Da skal du ha flaks, eventuelt gode forbindelser.

Klaget etter fem dager, filialsjefen tok seg av det, og det var gjort på sekundet. Likevel stod hun på at dette var forhold banken selv ikke rådet over... Mellom to DnB-konti kan ting ta tid, særlig om de ligger i hvert sitt system, dvs gammel DnB eller gammel NOR.

EDIT: Når du sier det, så har det fkatisk fungert, når jet tenker meg om. Pengene er disponible i samme øyeblikk. Det er riktig det.

Hvis man da ikke har uflaks da...

EDIT2: I det hele tatt er det veldig avhengig av person. Har noen firmakonti som skulle avsluttes, og de stod på overfor pappa at da måtte alle aksjonærene skrive under på en fullmakt, pga det de mente var begrensninger i disposisjonsretten til pappa, arbeidene styreleder i selskapet. Jeg derimot, disponent av kontiene, klarte uten problemer(faktisk, hadde mange andre problemer, men akkurat dette var overhodet ikke noe problem!) å avslutte begge to.

Jaja, nok om DNB.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
johnj: Hvilke banker er det du prøver å overføre mellom? F.eks. kommer pengene umiddelbart over om man overfører mellom to DnBNOR-konti.

5698367[/snapback]

Solgte noe stæsj på QXL i går i min evige jakt etter penger. Kjøperen overførte penger fra sin konto i lokal sparebank til min Storebrand-konto. Dette ble gjort før midnatt, så det er egentlig rart at pengene ikke er på plass i dag. Men, men.

Lenke til kommentar
johnj: Hvilke banker er det du prøver å overføre mellom? F.eks. kommer pengene umiddelbart over om man overfører mellom to DnBNOR-konti.

5698367[/snapback]

Solgte noe stæsj på QXL i går i min evige jakt etter penger. Kjøperen overførte penger fra sin konto i lokal sparebank til min Storebrand-konto. Dette ble gjort før midnatt, så det er egentlig rart at pengene ikke er på plass i dag. Men, men.

5698441[/snapback]

Pengene overføres ikke i helger, så du må vente til mandag.

Lenke til kommentar
F.eks. kommer pengene umiddelbart over om man overfører mellom to DnBNOR-konti.
Huh? Da skal du ha flaks, eventuelt gode forbindelser.

5698413[/snapback]

Går på sekundet hos meg, hele tida. Og nei, jeg har ikke noe superhypermembership av noe slag.

*Pizza*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...