Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

E det ikke bare bedre å anta at man ikke skal dø da? blir for skummelt å tenkte at man kan dø hvert øyeblikk. :dontgetit:

5696568[/snapback]

Det gaar bra lille venn. Kom aa sitte paa fanget. *klemmepaa*

5696595[/snapback]

Definer bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seether, Hmm i see, call the headshrinker! We have a serious coinsidence of schizofrenia here!

Just shitting with ja :lol: Hmm, har vel også spalta personlighet? En sammen me familien og en me venna :p

Herr Brun, No way man! Eg kommer aldri til å gi fra meg en slik godbit!

She is mine for ever :evil:

Hva har de tre hull for? Et til vær av oss vel :green:

5696588[/snapback]

Man spiller vel forskjellige roller for forskjellige folk. Om man er hver og en av rollene, ingen av dem eller alle til sammen er egentlig det eneste eg lurer på..og det eneste som plager meg litt :hmm:

Godbit? Naj, og eg e helt imot den slags form for sex som du hinter til :thumbdown::p

Edit: Tomat-Ulf føler seg litt i det filosofiske hjørnet i dag han også :)

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Seether, Hmm i see, call the headshrinker! We have a serious coinsidence of schizofrenia here!

Just shitting with ja :lol: Hmm, har vel også spalta personlighet? En sammen me familien og en me venna :p

Herr Brun, No way man! Eg kommer aldri til å gi fra meg en slik godbit!

She is mine for ever :evil:

Hva har de tre hull for? Et til vær av oss vel :green:

5696588[/snapback]

Man spiller vel forskjellige roller for forskjellige folk. Om man er hver og en av rollene, ingen av dem eller alle til sammen er egentlig det eneste eg lurer på..og det eneste som plager meg litt :hmm:

Godbit? Naj, og eg e helt imot den slags form for sex som du hinter til :thumbdown::p

Edit: Tomat-Ulf føler seg litt i det filosofiske hjørnet i dag han også :)

5696606[/snapback]

Hvis du kommer hit saa kan du faa akkurat slik sex du oensker deg :innocent:

Lenke til kommentar

Seether, kan du skrive det på nytt? Skjønte ikke det siste du sa :)

For meg er det nesten en selvfølge at jeg oppfører meg annerledes til forskjellige folk. Jeg kunne aldri ha drømt om en gang å oppføre meg likedan til foreldra mine som jeg oppfører meg til vennene mine. Stakkars mamma og pappa hadde blitt lagt inn på hospits :ohmy::p

Du er da en godbit? *nusse på*

Skjønner godt at du er imot sånn sex, var bare litt språk for å skremme bort den fineste snobben vi har ^^

Herr Brun? Neeei :whistle:

thehabbis, Er jo lett og la være å dø hvis man lever et kjedelig liv ;)

Jeg lever i spenningens tidsalder, synes synd på deg som ikke gjør det ^^

Brunis, Didn't i just say "GET THE FUCK OUT OF HERE!"?

Ikke? Vel da sier jeg det nå da :tease:

Just shittin with ja :love:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Brun, kan den hvis jeg vil :tease:

Gidder bare ikke bry meg noe særlig om hvordan jeg skriver på forumet, har ikke så alvorlige feil som mesteparten av fjortizz folka her inne. For ikke å snakke om at jeg aldri bruker 1337 språket :p

Lenke til kommentar
Seether, kan du skrive det på nytt? Skjønte ikke det siste du sa :)

For meg er det nesten en selvfølge at jeg oppfører meg annerledes til forskjellige folk. Jeg kunne aldri ha drømt om en gang å oppføre meg likedan til foreldra mine som jeg oppfører meg til vennene mine. Stakkars mamma og pappa hadde blitt lagt inn på hospits :ohmy::p

5696645[/snapback]

Vel, den personen du er foran venner og den du er foran familie. Er det de til sammen som utgjør den du er? eller har du flere personligheter? eller er ingen av de personene du er foran andre den personen du egentlig er?

Og eg e vel ikke akkurat i mot den type sex. Det e bare ikke noe for meg..men eg skjønner ka du mener :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Æsj, sendte mamma for å kjøpe tortillachips da hun skulle ut. Hun kom hjem med euroshopper sin, den smakte som fire-år-gamle-ostepop-som-har-ligget-i-vann! Så i morgen må hun nok kjøpe Maarud sin! :D

Lenke til kommentar

Ah, var noe sånt jeg trudde du mente, men jeg var ikke sikker :)

Tror vel egentlig at de tilsammen utgjør den personen man egentlig er :hmm: Hos meg selv iallefall så vet jeg at jeg har minst to sider av meg selv, ene siden er hvordan jeg er til vanlig, den andre er hvordan jeg er når jeg er alene med jenter og den siste er hvordan jeg oppfører meg når jeg er 100% seriøs om det jeg mener, uansett hva :)

Har f.eks hatt en heidundrandes diskusjon med ei i klassen min om hvorfor hun ikke ville ha barn (nei ikke med meg :p).

Lenke til kommentar

Nåwh, gikk Herr Brun og la seg :(

hvis ikke..kofor e du ikke på msn? I miss you..

Btw. www.pandora.com var fantastisk:D perfekt for meg som var lei av all musikken min. Tror kanskje eg har funnet musikk som til og med typen min vil like. :)

Er the longest yard noe bra ?

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...