:---{D Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 E det ikke bare bedre å anta at man ikke skal dø da? blir for skummelt å tenkte at man kan dø hvert øyeblikk. 5696568[/snapback] Det gaar bra lille venn. Kom aa sitte paa fanget. *klemmepaa* 5696595[/snapback] Definer bra. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Seether, Hmm i see, call the headshrinker! We have a serious coinsidence of schizofrenia here! Just shitting with ja Hmm, har vel også spalta personlighet? En sammen me familien og en me venna Herr Brun, No way man! Eg kommer aldri til å gi fra meg en slik godbit! She is mine for ever Hva har de tre hull for? Et til vær av oss vel 5696588[/snapback] Man spiller vel forskjellige roller for forskjellige folk. Om man er hver og en av rollene, ingen av dem eller alle til sammen er egentlig det eneste eg lurer på..og det eneste som plager meg litt Godbit? Naj, og eg e helt imot den slags form for sex som du hinter til Edit: Tomat-Ulf føler seg litt i det filosofiske hjørnet i dag han også Endret 3. mars 2006 av Seether Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Lavær og dø da! ikke så vanskelig, har lizzom klart det til nå Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 *Gi stoooor klem til Seether og trøste henne* Alle skal dø en gang, kommer bare an på hvor lenge du kan utsette det Brun, ikke stjel henne S H E I S A L L M I N E ! ! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Eg skal uansett bestemme sjøl når eg skal dø. Edit: nei ok..det går kanskje ikke. Var visst ikke så gjennom tenkt den der men eg kan jo forsøke å styre det.. Endret 3. mars 2006 av Seether Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Seether, Hmm i see, call the headshrinker! We have a serious coinsidence of schizofrenia here! Just shitting with ja Hmm, har vel også spalta personlighet? En sammen me familien og en me venna Herr Brun, No way man! Eg kommer aldri til å gi fra meg en slik godbit! She is mine for ever Hva har de tre hull for? Et til vær av oss vel 5696588[/snapback] Man spiller vel forskjellige roller for forskjellige folk. Om man er hver og en av rollene, ingen av dem eller alle til sammen er egentlig det eneste eg lurer på..og det eneste som plager meg litt Godbit? Naj, og eg e helt imot den slags form for sex som du hinter til Edit: Tomat-Ulf føler seg litt i det filosofiske hjørnet i dag han også 5696606[/snapback] Hvis du kommer hit saa kan du faa akkurat slik sex du oensker deg Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Seether, kan du skrive det på nytt? Skjønte ikke det siste du sa For meg er det nesten en selvfølge at jeg oppfører meg annerledes til forskjellige folk. Jeg kunne aldri ha drømt om en gang å oppføre meg likedan til foreldra mine som jeg oppfører meg til vennene mine. Stakkars mamma og pappa hadde blitt lagt inn på hospits Du er da en godbit? *nusse på* Skjønner godt at du er imot sånn sex, var bare litt språk for å skremme bort den fineste snobben vi har ^^ Herr Brun? Neeei thehabbis, Er jo lett og la være å dø hvis man lever et kjedelig liv Jeg lever i spenningens tidsalder, synes synd på deg som ikke gjør det ^^ Brunis, Didn't i just say "GET THE FUCK OUT OF HERE!"? Ikke? Vel da sier jeg det nå da Just shittin with ja Endret 3. mars 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Haha. Zappza kan ikke aa/og-regelen Jeg er troett. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Brun, kan den hvis jeg vil Gidder bare ikke bry meg noe særlig om hvordan jeg skriver på forumet, har ikke så alvorlige feil som mesteparten av fjortizz folka her inne. For ikke å snakke om at jeg aldri bruker 1337 språket Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Seether, kan du skrive det på nytt? Skjønte ikke det siste du sa For meg er det nesten en selvfølge at jeg oppfører meg annerledes til forskjellige folk. Jeg kunne aldri ha drømt om en gang å oppføre meg likedan til foreldra mine som jeg oppfører meg til vennene mine. Stakkars mamma og pappa hadde blitt lagt inn på hospits 5696645[/snapback] Vel, den personen du er foran venner og den du er foran familie. Er det de til sammen som utgjør den du er? eller har du flere personligheter? eller er ingen av de personene du er foran andre den personen du egentlig er? Og eg e vel ikke akkurat i mot den type sex. Det e bare ikke noe for meg..men eg skjønner ka du mener Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Æsj, sendte mamma for å kjøpe tortillachips da hun skulle ut. Hun kom hjem med euroshopper sin, den smakte som fire-år-gamle-ostepop-som-har-ligget-i-vann! Så i morgen må hun nok kjøpe Maarud sin! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Ah, var noe sånt jeg trudde du mente, men jeg var ikke sikker Tror vel egentlig at de tilsammen utgjør den personen man egentlig er Hos meg selv iallefall så vet jeg at jeg har minst to sider av meg selv, ene siden er hvordan jeg er til vanlig, den andre er hvordan jeg er når jeg er alene med jenter og den siste er hvordan jeg oppfører meg når jeg er 100% seriøs om det jeg mener, uansett hva Har f.eks hatt en heidundrandes diskusjon med ei i klassen min om hvorfor hun ikke ville ha barn (nei ikke med meg ). Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Nei, nå er det å vente på en (WoW)film som tar 24min til å laste ned. Så er det til køys Dere da? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Nåwh, gikk Herr Brun og la seg hvis ikke..kofor e du ikke på msn? I miss you.. Btw. www.pandora.com var fantastisk:D perfekt for meg som var lei av all musikken min. Tror kanskje eg har funnet musikk som til og med typen min vil like. Er the longest yard noe bra ? Endret 3. mars 2006 av Seether Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg gikk ikke og la meg nei. Har til og med sendt deg pm ffs. Der staar det hvorfor jeg ikke er paa msn. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg gikk ikke og la meg nei. Har til og med sendt deg pm ffs. Der staar det hvorfor jeg ikke er paa msn. 5696732[/snapback] Sorry, men det har eg ikke sett. Får aldri pm Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Da går jeg til køys!! Natti natt Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Natta Ble advart for 14 tegnsregelen nettop 0_o eh, skal ikke si hva jeg mener om det her. Noen som har tenkt til å sitte her lenge? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Schnatta! Ha søte drømmer om meg som ligger ved siden av deg i lærdrakt og pisk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Jaja. Da tror jeg at jeg retter nesa mot koeya. God natt peepz. *vente paa siste PM* *klemmepaa* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg