Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.boni.no/images/produkter/baat14.jpg

Nei, ærlig talt er det ikke mye forskjell på reglene i SO3 og SO4. Begge er "Spam/support=ban".

5693084[/snapback]

Både du og jeg vet at det var en helt annen tolleranse for support i SO3 en det er i SO4, da folk modererte seg med "supportbruk" i SO3.

Men, jeg vet at du ikke mener jeg er skikket for å være moderator, men men, du får bare kjøre løpet ditt :)

Lenke til kommentar
Hallo folkens.

Jeg sitter på datarommet aleine.

Jævli digg at ingen andre er her.

De kommer ikke inn heller :tease:

5692511[/snapback]

Vil ikke vite hva du driver med der :p

Uff, sov 7 timer i natt :( Internett skulle vært forbudt, holder meg bare våken til langt på natt :angry:

Lenke til kommentar
Hallo folkens.

Jeg sitter på datarommet aleine.

Jævli digg at ingen andre er her.

De kommer ikke inn heller :tease:

5692511[/snapback]

Vil ikke vite hva du driver med der :p

Uff, sov 7 timer i natt :( Internett skulle vært forbudt, holder meg bare våken til langt på natt :angry:

5693242[/snapback]

Mener du 7 timer er lite? :p

Har ferie nå, men vanligvis i ukedagene er jeg våken til mellom 3 og 4, og opp klokka 8 om morgenen =)

Søte deilige ferie :D *trasker opp på kjøkkenet og ser om vi har ting nok til å lage omelett*

edit: Omelett it is! 3 egg, melk, salt, krydder! Mye ost på toppen! Så fikse 2 brødskiver i brødristeren. smørost og skinke på de 2 brødskivene. Omelett! Voilâ, mat for mons! :D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Impetus90, 7 timer er da ikke lite :ohmy: Jeg sover til vanlig 5 timer pr dag :)

Sover jeg 7 timer så har jeg fest :fun:

5693440[/snapback]

Pleier ikke sove så mye jeg heller, problemet er abre at på vanlige skoledager står heg opp 05.30 :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

VINTERFERIE!! :green:

endelig, her har jeg sittet å sett dere skryte dere full av ferie og div gjøremål mens jeg må sitte på skolebenken å høre på at lærerene babler oss full av mannskit :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...