Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

jeg skal det derimot.

 

herregud for en ryddejobb jeg har på serverrommet imorgen *grue seg til* Helvetes fagprøve :p

 

edit: hyyyyyl jeg kom ikke over :p

enda plass til 4-5 poster.

Men har ryddejobb og fagprøve noe til felles?

---

Imorra får jeg vite hva jeg kommer opp i muntlig til...

 

Edit: har du sett, tellinga mi var ikke helt pålitelig...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...] Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans...

 

Herr Brun

Den med pianostemmeren handler om en gutt som ikke vil spille piano, og når den blinde pianostemmeren kommer, drar han ned buksa foran han for å finne ut om han virkelig er blind.

Noe å dramatisere foran klassen? :wee:

Lenke til kommentar

Svamp: Haha, jeg kan få Mariann til å gjøre det :D (Vi samarbeider, hun er den peneste jenta i klassen, og sensor er en 56 år gammel gris)

 

nr. 4: Ja! Det SUGER! Hater det! Kunne pratet meg til 5-6 i hvilket som helst fag med "gamle-måten", men jeg suger å holde foredrag, pluss at dette er på gruppe.

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Problemet mitt er at jeg har ikke lest noe som helst av Lars Saabye Christensen :p Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans...

 

Herr Brun

Ta den der Herman (Fra boka herman) pisser i potteplanten og dagen etter da han kommer tilbake på legekontoret så er planten død :p

Lenke til kommentar
Problemet mitt er at jeg har ikke lest noe som helst av Lars Saabye Christensen :p Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans...

 

Herr Brun

Ta den der Herman (Fra boka herman) pisser i potteplanten og dagen etter da han kommer tilbake på legekontoret så er planten død :p

Ha-ha! B|Real har lest bok!

 

Æsj, jeg må støvsuge her. Det... suger :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...