the_fire Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) jeg skal det derimot. herregud for en ryddejobb jeg har på serverrommet imorgen *grue seg til* Helvetes fagprøve edit: hyyyyyl jeg kom ikke over enda plass til 4-5 poster. Men har ryddejobb og fagprøve noe til felles? --- Imorra får jeg vite hva jeg kommer opp i muntlig til... Edit: har du sett, tellinga mi var ikke helt pålitelig... Endret 14. juni 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 MrL, jeg vil se serverrommet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 ARGH! Har vannblemme på innsiden av venstre hånda etter jeg spadde jord i overigår Og nå gikk det hull på driten. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nå har jeg nettop tatt skole bilde. Den fotografen var jo helt sprø jo! Så teit, at jeg holdt på å le meg ihjel! Skrattler sikkert på bilde.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 ARGH! Har vannblemme på innsiden av venstre hånda etter jeg spadde jord i overigår Og nå gikk det hull på driten. "Honey, the water just broke!" *skrik* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg vil ha middag... Ser ut som jeg må lage den selv, ingen andre hjemme --- Herr Brun: Den med han blinde pianostemmeren og gutten som spiller piano? (hvis det er Lars Saabye Christensen som har skrevet den da...) --- Takk til robB og andre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Problemet mitt er at jeg har ikke lest noe som helst av Lars Saabye Christensen Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans... Herr Brun Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 ARGH! Har vannblemme på innsiden av venstre hånda etter jeg spadde jord i overigår Og nå gikk det hull på driten. "Honey, the water just broke!" *skrik* Jeg stikker ut og kjøper boksecola og is nå, jeg! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 [...] Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans... Herr Brun Den med pianostemmeren handler om en gutt som ikke vil spille piano, og når den blinde pianostemmeren kommer, drar han ned buksa foran han for å finne ut om han virkelig er blind. Noe å dramatisere foran klassen? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Problemet mitt er at jeg har ikke lest noe som helst av Lars Saabye Christensen Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans... Å herregud, for noe dritt 48 timers forberedelse må være. Glad jeg slipper sånt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Svamp: Haha, jeg kan få Mariann til å gjøre det (Vi samarbeider, hun er den peneste jenta i klassen, og sensor er en 56 år gammel gris) nr. 4: Ja! Det SUGER! Hater det! Kunne pratet meg til 5-6 i hvilket som helst fag med "gamle-måten", men jeg suger å holde foredrag, pluss at dette er på gruppe. Herr Brun Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) jaja.. nå ser det ut som at jeg skal tilbringe det neste døgnet i hytten til en venn.. Kozelig det, 6 gutter Edit: damn.. avlyst Endret 14. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 gdagdagdagagashgdsjnvjnsnvlknv Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 gdagdagdagagashgdsjnvjnsnvlknv "Hacked" account, anyone? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 gdagdagdagagashgdsjnvjnsnvlknv "Hacked" account, anyone? Ja takk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) jaja.. nå ser det ut som at jeg skal tilbringe det neste døgnet i hytten til en venn.. Kozelig det, 6 gutter Hvor "koselig" snakker vi her... EDIT: Tøfft valg: bestille bærbar, 2 stk LCD eller Ny 250 gig harddisk Endret 14. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Problemet mitt er at jeg har ikke lest noe som helst av Lars Saabye Christensen Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans... Herr Brun Ta den der Herman (Fra boka herman) pisser i potteplanten og dagen etter da han kommer tilbake på legekontoret så er planten død Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Problemet mitt er at jeg har ikke lest noe som helst av Lars Saabye Christensen Men jeg må dramatisere en kort scene fra en av bøkene hans... Herr Brun Ta den der Herman (Fra boka herman) pisser i potteplanten og dagen etter da han kommer tilbake på legekontoret så er planten død Ha-ha! B|Real har lest bok! Æsj, jeg må støvsuge her. Det... suger Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Bør jeg ønske meg ny 200B Hd fra pappa'n in til bursdag...? Eller går det under support å spørre om det her? EDIT: Post #9999 EDIT2: Leifur EDIT3: Moro å edite =) Endret 14. juni 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg