Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere merket at etter at SO ble mer seriøst, har jeg bare postet en gang :p .

Forresten jeg har nå begynt å lese SO 1, og når jeg søkte etter den, fant jeg ut at jeg til min forferdelse ikke finner SO 2! (Hvertfall ikke en "offisiell")

 

Er Siste Ordet 2 hoppet over? Kanskje Ueland ikke likte tallet 2 og kalte det SO 3 isteden?

Dette er merkelige greier, vet noen bakgrunnen for at det ikke finnes noen SO 2?

 

@ @kd: Jasså du joiner meg og Tonio ved å lese alt, hehe.

Dette er forøvrig en test på om du virkelig gjør det, så svar på denne meldingen hvis du leser den.

 

Kan noen si til Kennethdammyr når han er her, at jeg vil han skal titte innom "Videokamera" -kategorien?

Den som gjør det får en elektronisk klem :D .

 

TSP

Lenke til kommentar
altså jeg må bare spørre, hva tenker dere på når dere ser denne logoen?

 

helst litt seriøse svar. :)

Begge to minner meg litt om DCshoes, kanskje mest den siste:

DCShoes.GIF

 

Har i alle fall omtrent sett dem før :p

 

EDIT: TSP: SO2 forsvant i et hw-krasj :)

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Forresten jeg har nå begynt å lese SO 1, og når jeg søkte etter den, fant jeg ut at jeg til min forferdelse ikke finner SO 2! (Hvertfall ikke en "offisiell")

 

Er Siste Ordet 2 hoppet over? Kanskje Ueland ikke likte tallet 2 og kalte det SO 3 isteden?

Dette er merkelige greier, vet noen bakgrunnen for at det ikke finnes noen SO 2?

Jeg kan med en gang fortelle deg at du har en del igjen av SO3 å lese hvis du ennå ikke har fått med deg at SO2 forsvant i et serverkrasj.

Lenke til kommentar
Har dere merket at etter at SO ble mer seriøst, har jeg bare postet en gang :p .

Forresten jeg har nå begynt å lese SO 1, og når jeg søkte etter den, fant jeg ut at jeg til min forferdelse ikke finner SO 2! (Hvertfall ikke en "offisiell")

 

Er Siste Ordet 2 hoppet over? Kanskje Ueland ikke likte tallet 2 og kalte det SO 3 isteden?

Dette er merkelige greier, vet noen bakgrunnen for at det ikke finnes noen SO 2?

Lest første post i so4?

Nops...

 

 

Fattern vekte meg ved å ringe i en halvtime. Slemt gjort og så har han gladstemmen da jeg endelig tar telefonen så får det til å virke så funny at han har vekket meg :mad:

Jeg vil jo bare sove :cry:

Lenke til kommentar

Jeg skal på orientering hele helgen, reiser i dag, kommer igjen mandagskvelden. Det blir moro :)

 

Akkurat nå er jeg litt irritert, for vaskemaskinen er ødelagt, og jeg må vaske klærne jeg skal ha med meg for hånd.

Finner ikke noe vaskemiddel... Går det an å bruke Milo på vanlige klær?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...